in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 03-01-2009 9:03 AM by Anonymous. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 03-01-2009 8:54 AM

    WIE O WIE?

    Ik heb een Humax 5050 decoder besteld. Neem heel graag klassieke muziek op. Op de Humax zijn echter geen knip faciliteiten aanwezig. Gelukkig wel een netwerk aansluiting naar mijn Imac. Mijn vraag is, kent iemand een eenvoudig montage software programma om het concert schoon, liefst 'frame nauwkeurig' te knippen, om daarna met Roxio Toast een DVD te branden. Met wat voor video bestandsindeling hebben we hier te maken?

    De DVD'S worden op de Beocenter 2 en Beolab 9 afgespeeld en via (straks) een 8-40 weergegeven (nu 3-32).

    Met vriendelijke groet,

    Geert

  • 03-01-2009 9:03 AM In reply to

    Re: WIE O WIE?

    Ik denk dat je eerst moet achterhalen in welk bestandsformaat de Humax de opnames wegschrijft. Ik zelf schrijf weleens opnames weg van mijn Kathrein UFS922 naar mijn computer. Roxio herkent het formaat daarvan.

    Ik denk overigens dat je heel veel plezier zal hebben van je Humax irdeta kabel PVR:-) Alleen de harde schijf die ze ingebouwd hebben vind ik een beetje antiek klein. Maar het gebruiksgemak zal je zeker bevallen. Ik heb beneden de humax IRC5000 en die is al geweldig.

Page 1 of 1 (2 items)