in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 02-25-2009 12:03 PM by Anonymous. 17 replies.
Page 1 of 1 (18 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-22-2009 5:54 AM

Beocom Prijs

Weet iemand al een richtprijs van de nieuwe aankomende beocom?

• 02-24-2009 9:38 AM In reply to

Re: Beocom Prijs

Tussen de 600 - 650 euries.

• 02-24-2009 11:22 AM In reply to

Gaat die er nog wel komen nu B&O bekend heeft gemaakt te gaan stoppen met MP3, DVD, telefonie en meer van dat soort nevenartikelen?

• 02-24-2009 11:38 AM In reply to

ja zeker wel!Smile

• 02-24-2009 11:40 AM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Qua telefoons stopt B&O alleen met de mobiele telefoons / GSM's.

• 02-24-2009 11:43 AM In reply to

De nieuwe beocom heeft een luidspreker in het basisstation.

• 02-24-2009 1:34 PM In reply to

Krijgt de nieuwe Beocom ook een antwoordapparaat?

Volgens de blogsite van Siemens Gigaset is het de trend dat steeds meer mensen een telefoon met antwoordapparaat kopen voor thuis.

• 02-24-2009 2:55 PM In reply to

Ik zie geen echte toegevoegde waarde voor B&O om in telefonie (DECT of GSM)verder te gaan. De BC6000 was/is een super telefoon... maar die staat hier enkel stof te vergaren.. Hoe mooi de GSMs ook waren... B&O kan niet op tegen de Nokia en Apple op dat gebied...

De GSM penetratie in de Europese landen is quasi overal 100%... dus waarom een (quasi) vaste telefoon als je overal bereikbaar kan zijn op je mobile? Het is dan ook volgens mij een trend dat meer en meer mensen afstappen van een gewone telefoon.

Karel.

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 02-24-2009 3:03 PM In reply to

Volgens mij neemt VOIP juist steeds meer toe. Dat is in Belgie toch ook zo?

• 02-24-2009 3:26 PM In reply to

Ik heb zelf ook de indruk dat VOIP aan een opmars bezig is, maar kan me vergissen. Welkom terug Groentje / Bingo.

Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

• 02-25-2009 7:14 AM In reply to

Karel Uyttendaele:

die staat hier enkel stof te vergaren.. Hoe mooi de GSMs ook waren... B&O kan niet op tegen de Nokia en Apple op dat gebied...

De GSM penetratie in de Europese landen is quasi overal 100%... dus waarom een (quasi) vaste telefoon als je overal bereikbaar kan zijn op je mobile?

niet mee eens!

Er zijn nog zat mensen die een gewone dect telefoon thuis hebben.

Bc 6000 is gewoon een heel prettige en kwalitatief goede telefoon.

• 02-25-2009 8:44 AM In reply to

Groentje :

Krijgt de nieuwe Beocom ook een antwoordapparaat?

Volgens de blogsite van Siemens Gigaset is het de trend dat steeds meer mensen een telefoon met antwoordapparaat kopen voor thuis.

Bingo is terug op het forum! Welkom!! Heb je nog meer laatste nieuws?

Groet, Robert 

• 02-25-2009 9:00 AM In reply to

koning:

Karel Uyttendaele:

die staat hier enkel stof te vergaren.. Hoe mooi de GSMs ook waren... B&O kan niet op tegen de Nokia en Apple op dat gebied...

De GSM penetratie in de Europese landen is quasi overal 100%... dus waarom een (quasi) vaste telefoon als je overal bereikbaar kan zijn op je mobile?

niet mee eens!

Koning lees mijn posting aub goed... ik heb NIET gezegd dat een BC6000 een slecht toestel is hé... in tegendeel.. 't is een heel goed toestel... 

Ik zei enkel dat het aandeel van vaste telefonie jaar na jaar daalt aangezien quasi iedereen een GSM heeft!

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 02-25-2009 9:03 AM In reply to

koning:

Tussen de 600 - 650 euries.

Ik hoorde van mijn B&O dealer dat de prijsstelling in de buurt van Beocom 2 gaat worden.

600 - 650 is dan denkbaar.

Groet, Robert

• 02-25-2009 9:25 AM In reply to

Karel Uyttendaele:

koning:

Karel Uyttendaele:

niet mee eens!

Koning lees mijn posting aub goed... ik heb NIET gezegd dat een BC6000 een slecht toestel is hé... in tegendeel.. 't is een heel goed toestel... 

Ik zei enkel dat het aandeel van vaste telefonie jaar na jaar daalt aangezien quasi iedereen een GSM heeft!

Sorry Karel,

Ik heb er te snel overeen gelezen,je hebt gelijk.

Komt denk ik door de griep die ik onder mijn  leden hebIck!

• 02-25-2009 9:41 AM In reply to

Hebben we ook een plaatje?

Een discussie over een te verwachten telefoon die nog niemand heeft gezien is niet echt zinvol, denk ik.

• 02-25-2009 10:10 AM In reply to

nee

Er zijn (nog) geen foto's

• 02-25-2009 12:03 PM In reply to

Nee natuurlijk heb ik geen laatste nieuws van B&O. Daarvoor met je bij oa Ignace zijn.

Ik heet niet voor niks nu Groentje hier, want dat ben ik inmiddels op B&O gebied. De Avant RF staat nog steeds beneden en het enige nieuwe B&O wat ik waarschijnlijk ooit nog ga kopen is die nieuwe Beocom 5. ( ik hoop nog steeds dat hij een antwoordapparaat heeft, want de Beotalk 1200 werkt niet rechstreeks met VOIP)

Page 1 of 1 (18 items)