in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 02-21-2009 12:44 PM by ligth011. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-21-2009 4:57 AM

beoplayer

weet iemand of de beoplayer er ook is voor een mac is.

Verder hoe werkt dat met itunes.

en ik heb een beschrijving dat je de BM1 naar een nas of usb disk (vergroten van je hdcapiciteit) kan laten kijken, heeft iemand hier ervaring mee.

• 02-21-2009 8:30 AM In reply to

Re: beoplayer

Op www.beoplayer.com kun je de software downloaden en zie je onder beoport ook een verwijzing naar MAC software, BM-Link.

Alleen deze software is voor de beoport.

Die software draait op de achtergrond en activeert iTunes op het moment dat je Nradio en Nmusic inschakelt.

De BM-Link software was de eerste die via de ML de informatie van track, artist ed dorgeeft. Dat werkt handiger dan alleen NMusic in het scherm van de beosound.

Maar voor de beoplayer software is er dus geen echte MAC vervanger. Daar gebruik je dus iTunes voor.

Ik moet wel zeggen dat beoplayer slimme opties heeft. Bij het ontbreken van een albumhoes, sleep je een willekeurige foto/afbeelding naar het album. En klaar ben je.

• 02-21-2009 9:54 AM In reply to

thx, ik heb idd die beoport gevonden, maar kun je met de bm1 dus  toch hoezen laten zien.

is dat eenvoudig? of is er ergens een beschrijving van.

Nu sleep ik de muziek van mijn nasserver naar de beoport, is dat dan wel de bedoeling

• 02-21-2009 10:11 AM In reply to

Laten we wel wat duidelijkheid houden.

Beoport hoort als besturingssoftware bij de beoport/pc2link module. Deze module kan niets zelf en heeft die software nodig om te fungeren.

De Beomedia 1 is een stand-alone apparaat die software in zich heeft en daar heb je niets aan de beoplayer of beoport software.

Wel zie ik dat er Beoconnect bestaat. Dat is dus een programma dat onder OSX op een Mac draait en daarmee de Mac als een client maakt voor de Beomedia1. Dus muziek op de MAc die zichtbaar wordt op de Beomedia.

Dat maakt dat er op de pc m.b.v. beoplayer en beoport hoezen zichtbaar zijn. Dit kan ook bij iTunes en is overigens erg handig.

iTunes heeft de mogelijkheid om de inhoud als een soort jukebox te laten zien in een volledig scherm met hoge resolutie. Daar kan dan de beoplayer/port niet tegen op.  

• 02-21-2009 12:44 PM In reply to

idd was even abuis met beoconnect, dit is een soort plugin voor de mac, werkt of zich makkelijk je sleept gewoon de muziek er naar toe.

maar volgens mij kan dat ook gewoon via fnder(verkenner MS).

Alleen playlisten moet ik via de beoplayer maken? dus op een windows machine.

Page 1 of 1 (5 items)