in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-25-2009 1:23 AM by BartS. 40 replies.
Page 2 of 2 (41 items) < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  • 02-21-2009 3:50 PM In reply to

    Re: BV7-52

    koning:

    Nu zeggen jullie dat de kwaliteit van zo'n Lcd hetzelfde of nog beter is dan de oude beeldbuis.

    Hoe kan het dan dat mijn schoonouders een Sony Bravia (1500 euro) hebben gekocht met een ingebouwde dvb-c tuner,

    en ik vind het NIET!!! mooi.

    Ligt dat aan de ontvangst,tis natuurlijk geen schotel ontvangst,of laatste optie ik moet naar de oog opticien???

    Ik weet het niet meer.

     

    Denk dat je schoonouders niet voldoende goede kwaliteit kabels (antennekabel ,scart, hdmi)hebben liggen, daar verlies je echt veel beeldkwaliteit mee. Verder moet je gebruik maken van een hd kabeltuner. humax komt binnenkort met een nieuwe 320 gb harddisk hd beeldkwaliteit/upscalen. deze wordt vanaf april door ziggo ondersteund.

  • 02-21-2009 4:07 PM In reply to

    • Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

    Re: BV7-52

    Is die Humax een combi van HD-tuner en harddisk?

    Heb je een link met meer info?

  • 02-22-2009 5:01 AM In reply to

    Re: BV7-52

  • 02-22-2009 6:53 AM In reply to

    • Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

    Re: BV7-52

    Oke, dank je.

    Is ie "beter" dan de huidige Cisco die door Ziggo voor interactieve TV wordt aangeboden?

     

  • 02-22-2009 7:57 AM In reply to

    Re: BV7-52

    Hier nog wat info links die je kunt bezoeken:

    myhumax.nl   (nederlandse inporteur) week 10 levering

    hdtvnieuws.nl   (test van de Humax IRHD5050c)

    ziggogebruikers.nl/forum  (hier wordt veel wetenswaardigheden geschreven, ook onzin, over deze Humax)

    Cisco is volgens kenners geen stabiel merk voor tv decoders. zit vol bugs.

     

  • 02-22-2009 8:56 AM In reply to

    Re: BV7-52

    cisco is voor interactieve tv van ziggo en inderdaad vol bugs. Is eigenlijk dus gewoon een ander apparaat. Humax is het beste merk voor digitale tv via kabel. Alle test bewijzen dit.

  • 02-24-2009 1:54 PM In reply to

    Re: BV7-52

    En toch doe je jezelf enorm te kort op zon prachtige 50 inch televisie door analoog te kijken HarleyD.

    Heb je weleens een breedbeelduitzending bekeken in de stand 4:3?  Dan zie je zowel aan de zijkanten als onder en bovenkant balken en kan je goed zien, hoe enorm jouw televisie het beeld moet opblazen om het beeld te vullen. Als die resolutie mis je in je beeld.

    Als je digitaal kijkt, heb je weer de volledige horizontale en verticale resolutie. Wacht even op de prachtige Humax HD PVR die eraan komt. Zeer betaalbaar en zeer gebruiksvriendelijk.

  • 02-24-2009 2:02 PM In reply to

    Re: BV7-52

    Groentje (voorheen Bingo):

    En toch doe je jezelf enorm te kort op zon prachtige 50 inch televisie door analoog te kijken HarleyD.

    Heb je weleens een breedbeelduitzending bekeken in de stand 4:3?  Dan zie je zowel aan de zijkanten als onder en bovenkant balken en kan je goed zien, hoe enorm jouw televisie het beeld moet opblazen om het beeld te vullen. Als die resolutie mis je in je beeld.

    Als je digitaal kijkt, heb je weer de volledige horizontale en verticale resolutie. Wacht even op de prachtige Humax HD PVR die eraan komt. Zeer betaalbaar en zeer gebruiksvriendelijk.

    Hey welkom terug , hebben ze je van het Pioneer forum afgegooit ( grapje )

    Ik heb digitaal wel eens bekeken hier in huis , en vond het het ook wel iets mooier , maar het verschil was niet zo heel erg groot !

    Met digitaal bedoel ik UPC digital en niet de schotel .

    Maar geloof mij , mijn beeld is echt goed ...zou dit niet zo zijn kocht morgen een digitale set .

  • 02-24-2009 2:06 PM In reply to

    Re: BV7-52

    Ik ben van geen enkel forum afgegooid. Leuk welkom van je, Harley. Je bent je galgenhumor nog niet kwijt. Je spreekt Eduard zeker nog vaak?

  • 02-24-2009 2:20 PM In reply to

    Re: BV7-52

    Groentje :

    Ik ben van geen enkel forum afgegooid. Leuk welkom van je, Harley. Je bent je galgenhumor nog niet kwijt. Je spreekt Eduard zeker nog vaak?

    Niet vaak , maar heb wel contact ....

  • 02-24-2009 2:25 PM In reply to

    Re: BV7-52

    Hoe raad ik het zo Wink

  • 02-24-2009 2:35 PM In reply to

    Re: BV7-52

    Groentje :

    Hoe raad ik het zo Wink

    Ik zal hem de groeten van je doen ....

  • 02-24-2009 3:05 PM In reply to

    Re: BV7-52

    Als je hem een rad voor ogen wil draaien moet je dat doenIndifferent

     

  • 02-24-2009 3:38 PM In reply to

    Re: BV7-52

    who the hell is edward

  • 02-24-2009 3:41 PM In reply to

    Re: BV7-52

    Eduard was een moderator hier. Mijn vriend was het niet hier op het forum en dan druk ik me nog zachtjes uit.

     

  • 02-25-2009 1:23 AM In reply to

    Re: BV7-52

    Een kennis van mij heeft recentelijk zijn BV3 omgewisseld naar BV7 32 III en we zijn het beiden er wel over eens: de BV3 is aangesloten op digitaal echt de mindere van de BV7, enkel het veegeffect is bij de laatste nog wat meer aanwezig. Het tijdperk voor een eventuele overstap naar LCD lijkt dus inderdaad aangebroken. Ik heb zelf ook een jaar een 7 32 III en ben er uitermate tevreden mee.

Page 2 of 2 (41 items) < Previous 1 2