in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-19-2009 1:21 PM by mestreechteneer. 16 replies.
Page 1 of 1 (17 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-14-2009 2:42 PM

    Beo 6

    TripEnglish heeft het woord Beo 6 laten vallen,

    Komt er een afsb. voor beosound 5 of word het een nieuwe beosound?

    wie o wieSmile

  • 02-14-2009 3:41 PM In reply to

    Re: Beo 6

    Zou het een afstandsbediening zijn gericht op de beomaster/sound 5?

    De beomaster is denk ik eenvoudig uit te rusten met bleutooth (als hij dat al niet is), op het scherm van de beo 6 zou je dan de cd art kunnen zien en een door de database met muziek kunnen scrollen.

     

  • 02-14-2009 3:51 PM In reply to

    Re: Beo 6

    Dat zou helemaal top wezen als je zo door je database een zou kunnen scrollen!

    Zou de beo5 dat ook niet kunnen met aangepaste sofwareHmm

    Eigenlijk hadden ze dat meteen moeten introduceren met het uit brengen van de beosound 5.

  • 02-15-2009 5:02 AM In reply to

    Re: Beo 6

    De beo5 heeft geen bleutooth verbinding en kan dus niet communiceren met bijv. de beomaster 5. 

    Ik verwacht dat de beo6 gewoon een uitgebreide versie zal worden van de beo5. Het toevoegen van bleutooth aan de beomaster geeft natuurlijk een heleboel mogelijkheden , denk aan een klein schermpje dat je in een linkruimte aan de muur hangt en hierop de beomaster 5 mee kan bedienen.

    Dit kan volledig draadloos, de display unit moet bleutooth bezitten om te communiceren met de beomaster 5 en infrarood om de audio/video in die ruimte te kunnen bedienen.

    Als ze zo'n functie kunnen toevoegen aan de beomaster 5 dan verwacht ik een goede toekomst voor dit soort producten

  • 02-15-2009 5:19 AM In reply to

    Re: Beo 6

    dan moeten ze nog wel een oplossing vinden voor het linksysteem, wnt dat is nu nog analoog.de kwaliteit is dus veel minder als op de master

  • 02-15-2009 5:57 AM In reply to

    Re: Beo 6

    ligth011:

    dan moeten ze nog wel een oplossing vinden voor het linksysteem, wnt dat is nu nog analoog.de kwaliteit is dus veel minder als op de master

    Dit snap ik niet helemaal,

    kan je dit even uitleggen ed.

  • 02-15-2009 6:05 AM In reply to

    Re: Beo 6

    Ik heb totaal geen idee wat de Beo6 zou kunnen zijn... Bluetooth toevoeging om op die manier tracklist enz te ontvangen... Zou inderdaad mogelijk moeten zijn.. MAAAAAAAAAAAAAAAR. Battery life!!!! de Beo5 houdt het nu geen 5h uit als het schermpje constant aan staat.. De toevoeging van bluetooth zal dus een serieuze aanslag plegen op de (eigenlijk wel) beperkte batterij...

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 02-15-2009 6:17 AM In reply to

    Re: Beo 6

    Alleen battery lijkt mij ook een onverstandige oplossing en dat geloof ik ook niet.

    nu kijken er zoveel dealers mee,

    Kom op jongens vergeet je zwijgplicht!!Laughing

  • 02-15-2009 7:35 AM In reply to

    Re: Beo 6

    Ok dan... geen zwijgplicht meer.

    De Beo6 worden een afgeslankte Beo5 met OLED (640x480, 2,5") met Bluetooth 2.0 én Wifi. Het oppervlak zal volledig touchscreen zijn (geen touch zones zoals op Beo5. Battery: 1w in stand by, 24h in continue gebruik); volledig 2-way communicatie met in eerste instantie BS/BC5; wordt vanaf 2011 de standaard remote voor audio en video. BeoSound 10 (stel je hierbij een Ouverture voor waarbij het volledige oppervlak touch zal zijn)

    Eveneens in de pipeline: Wifi onvangers in alle huidige (BL3,5,9) en toekomstige (BL 6/8). Wat we nog kunnen verwachten: BeoCool 1 and BeoWave 1, koelkast en microwave .. te bedienen via de Beo6 (en de afgeslankte Beo3)

    Er is zelfs sprake van een Beovision 15... in design stage waarbij zal gebruik gemaakt worden van de LED/LCD... In 50-40-32 en 26"

    ... tegen bodemprijzen natuurlijk en standaard in goud en wit.

    (I only smoke wheed when I need to... and I need to get some rest now..)

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 02-15-2009 12:38 PM In reply to

    Re: Beo 6

    Zie je wel dat je het kan karel.

    Dit lucht toch lekker op nu dat je deze info deeltSmile

    Ik ga voor de beocool (in wit!)

    Wat zal dat een lekker pilsje wezenIdea

  • 02-15-2009 1:58 PM In reply to

    Re: Beo 6

    wat ik bedoel is dat over de huidige ML en Rf link , foto,e video, en muziek te laten gaan, zal er toch een ander soort kabel moeten komen.

     

  • 02-15-2009 2:17 PM In reply to

    Re: Beo 6

    Ben je niet vergeten dat de batterij met een waterstof generator werkt ?

    En dat een speciale sensor, te kleven op de slaap, je gedachten kan doorgeven aan de afstandsbediening ?Big Smile

  • 02-15-2009 2:30 PM In reply to

    Re: Beo 6

    Ja maar dat is uitgesteld naar 2015Laughing

    Door software problemenStick out tongue

  • 02-15-2009 3:36 PM In reply to

    Re: Beo 6

    Ik zou wachten op de MK II versie...

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 02-16-2009 1:11 AM In reply to

    Re: Beo 6

    Karel Uyttendaele:

    Eveneens in de pipeline: Wifi onvangers in alle huidige (BL3,5,9) en toekomstige (BL 6/8). Wat we nog kunnen verwachten: BeoCool 1 and BeoWave 1, koelkast en microwave .. te bedienen via de Beo6 (en de afgeslankte Beo3)

    Die Beocool komt er inderdaad. Ik heb al een aardig bedrag aan royalties ontvangen zodat B&O mijn naam mag gebruiken. Stick out tongue

    Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

  • 02-16-2009 4:13 AM In reply to

    Re: Beo 6

    Dan Kan jij weer meer b&O spulletjes kopen van al je royaltiesWink

  • 02-19-2009 1:21 PM In reply to

    Re: Beo 6

    eindelijk weer eens keer gelachen hier

Page 1 of 1 (17 items)