in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 03-01-2009 6:32 AM by Anonymous. 43 replies.
Page 2 of 2 (44 items) < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  • 02-27-2009 7:57 AM In reply to

    • Bieele
    • Top 200 Contributor
    • Joined on 04-16-2007
    • Netherlands
    • Posts 339
    • Bronze Member

    Re: BV7-55 LED LCD

    Groentje :

    Het is gewoon te belachelijk voor woorden. Geen speaker voor meer dan 10.000 gulden!!! 

    Je hebt gelijk dat de tv's veel geld kosten, maar omrekenen in guldens??? Het klinkt alsof ik mijn vader hoor praten "Weet je wel dat dit pilsje bijna 5 gulden kost" of "we hebben ons eerste huis gekocht voor 10,000 gulden"..... .

    Ik vind het overigens een goed initiatief om de tv's meer modulair aan te bieden. Op deze manier wordt de prijs toch toegankelijker gemaakt. Vooral wanneer je nog een setje BL4000 oid hebt om te gebruiken. Wanneer de MKiV BL7-40 een goede upgrade wordt, ben ik voor die prijs zeker geinteresseerd! kIk hoop alleen dat ie hel snel komt!

    Vervelender vind ik het 'nieuws' dat de BV8-40 blijkbaar niet hetzelfde chassis is dan de BV7-40. 

    Groeten,

    Bieele

    Heej zuij der alles veur gaeve En heej zaet ze mogen ut hebbe van meej
  • 02-27-2009 8:05 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    BV8-40 krijgt het zelfde chassis als de BV7-32 is mij verteld.

  • 02-28-2009 3:20 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

     

    Detoma speaker??.

    Daar heb ik nog nooit van gehoord.Is dat een altenatief voor de Beolab 7.4 die ik overweeg onder de Beovision 7 en hoeveel vermogen heeft deze box dan.

    De dealert bied mij wel een inruil Beolab 7.1 speaker aan voor 1895 euro.Zou dit beter zijn dan zo,n Detoma speaker?

     

     

     

  • 02-28-2009 4:16 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    JA!!!

    Detoma is 40 watt,

    en schrik niet die moet ook nog eens 1250 euro kosten.

    Ik zou voor de 7.1 gaanSmile

  • 02-28-2009 4:28 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    waarom hangen jullie niet de beolab 10 niet eronder

  • 02-28-2009 4:35 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    Weet je wat het is Ed,sommige hebben niet zo'n behoefte aan zo'n grote/zware centerluidspreker.

    En der bij beolab10 kost 3100 euro dat is nog wel geld!

    Als je alles opteld bij de 7ven word het vaak een te duur kosten plaatje.

  • 02-28-2009 4:58 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    das waar maar ik vergelijk de prijzen met de bl 7,1 oid.

    die kosten allemaal ongeveer hetzelfde.

    groote voordeel van de 10 is dat die die vlak met de bv zit en niet uitsteekt.

    dat vindt ik stukken mooier, dan die voorbij de bv steekt.

     

  • 02-28-2009 5:50 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    Absoluut!

     

  • 02-28-2009 6:58 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    De genoemde prijs van 13000 euro oftwel bijna 30.000 gulden vind ik werkelijk te belachelijk voor woorden!!!

    Ik dacht dat B&O iets geleerd had van het fatale afgelopen decenium, maar blijkbaar dus niet.

  • 02-28-2009 7:19 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    je hoeft de bv niet te kopen, je mag de bv kopen als je daar het geld voor over hebt.

    er zijn ook mensen die met minder genoegen (moeten) nemen.

    eerder zijn deugd, maar groentje je weet nu wel hoe de prijs opbouw van B&O is dus niet blijven zeuren hierover. En draag eens een keer iets positief bij ipv alles fa te zeiken

  • 02-28-2009 7:48 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    De prijsopbouw van B&O ken ik wel, maar begrijpen doe ik hem niet. Temeer daar deze zelfde prijsopbouw tot catastrofale resultaten heeft geleid de afgelopen jaren. Je mag er dan toch van uit gaan dat ze zelf in Struer inzien dat ze fout bezig zijn (geweest).

    Gezien de absurde prijzen blijkt dat dus nog niet en dat verbaast me zeer.

    Al zou ik et geld wel hebben, dan zou ik het er nog nooit voor willen betalen omdat voor mij de verhouding prijs en geboden produkt totaal niet meer in verhouding zijn met elkaar.

    Tevens is gebleken dat heel veel mensen daar zo over denken, dus je kan hier dan wel lekker blijven dromen en schommelen met een clubje liefhebbers maar echt realistisch ben je dan niet bezig volgens mij. Bovendien zadelen ze de dealers op met slecht verkopende modellen, want de meeste klanten lopen de winkel binnen, schrikken zich een hoedje en gaan er gelijk weer gillend vandoor .....

  • 02-28-2009 8:45 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    Groentje :

    De prijsopbouw van B&O ken ik wel, maar begrijpen doe ik hem niet.

    Tevens is gebleken dat heel veel mensen daar zo over denken, dus je kan hier dan wel lekker blijven dromen en schommelen met een clubje liefhebbers maar echt realistisch ben je dan niet bezig volgens mij. Bovendien zadelen ze de dealers op met slecht verkopende modellen, want de meeste klanten lopen de winkel binnen, schrikken zich een hoedje en gaan er gelijk weer gillend vandoor .....

    je bekijkt het weer vanuit jou visie .............ik ren die winkel niet uit en misschien koop ik er wel twee ?

    Je bent zo kortzichtig , onthoud nu toch eens dat je op een liefhebbers forum bent !

  • 02-28-2009 10:10 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    helemaal mij eens , ik zeg maar zo, beter te duur dan niet te koop. (gejat van de Gooise meiden)

    Ik ga er ook vanuit dat op dit forum liefhebbers zitten die het geld er wel voor over hebben, en toch kritische en veel eisend zijn.

    Soms vraag ik me wel af of ik een juiste beslissing heb genomen, en dat vindt ik nog steeds. andere geven weer geld uit aan uitgaan, drinken en roken, en wij hier aan B&O

     

     

     

  • 02-28-2009 10:14 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: BV7-55 LED LCD

    Waren de prijzen in de tijd van AV9000 en Avant zoveel "redelijker" ?

     

  • 02-28-2009 10:16 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

     

    Soms vraag ik me wel af of ik een juiste beslissing heb genomen.

     

    hoe bedoel je?

  • 02-28-2009 10:22 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    Het gaat niet om de liefhebbers zoals jullie. Het gaat om al die mensen die het niet (meer) kopen.

    Die bereikt B&O niet met deze absurde prijzen.  Ik ben echt niet kortzichtig. Juist de personen die praten zoals jullie vind ik kortzichtig.

    Waarom? Omdat er veels te weinig personen zijn zoals jullie en daar kan B&O niet op voortbestaan. Ik hoop dat jullie ook eens wat meer oog krijgen voor de andere kant.

  • 02-28-2009 10:31 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    dan blijft het wel een beetje exclusief.

    Spijker verkoopt ook maar een paar auto per jaar, en bestaat ook nog steeds.

     

    Koning, ik heb me ook af gevraagd of ik bepaalde produkten wel moest kopen, gezien de prijs en kwaliteit verhouding.Mar geniet er nog dagelijks van.

  • 02-28-2009 10:51 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    ]

    ligth011:

    dan blijft het wel een beetje exclusief.

    Spijker verkoopt ook maar een paar auto per jaar, en bestaat ook nog steeds.

     

    Koning, ik heb me ook af gevraagd of ik bepaalde produkten wel moest kopen, gezien de prijs en kwaliteit verhouding.Mar geniet er nog dagelijks van.

     

    Ik zal je een ding zeggen,

    Als je hi-fi van een ander merkkoopt kan je voor ruim de helft minder een betere geluidsinstallatie kopen!

    B&O= bedieningsgemak=Design

    Laten we eerlijk wezen,het voorversterkertje in de beosounds is niet van ju van ut.

    De eindversterkers in de luidsprekers ook niet.

    Het concept is wel mooi en degelijk en het past vlekkeloos in elke wooninrichting.

    Maar in mijn ogen heeft het weinig te maken met echte Hi-Fi.

    audiofielen moeten ook niks hebben van B&O.

    Ik vind het wel verschrikkelijk mooi en het bedieningsgemak is super!

  • 03-01-2009 6:32 AM In reply to

    Re: BV7-55 LED LCD

    Ik denk dat je het bedieningsgemak van veel merken vandaag de dag onderschat. Dat HDMI-CEC is er niet voor niks.

    Ik heb mijn Sony blu-rayspeler aangesloten dmv HDMI-CEC op mijn Sony LED backlight LCD televisie en ik moet zeggen dat de bediening net zo makkelijk gaat als vroeger met B&O. De televisie kiest als ik op blu-ray druk zelf de goede HDMI ingang en de blu-rayspeler gaat gelijk vanzelf aan. Daarna kan ik de speler gelijk bedienen met de afstandsbediening van de televisie. Zet ik de televisie uit met de afstandsbediening, dan schakelt ook gelijk de blu-rayspeler uit.

    Tevens zal vanaf volgend jaar bijna iedere fabrikant RF gaan gebruiken in plaats van IR voor zijn afstandsbedieningen en dan neemt het bedieningsgemak nog meer toe.

Page 2 of 2 (44 items) < Previous 1 2