Om afbeeldingen van hoezen te verzamelen als beoplayer ze niet kent, haal ik ze van amazon.co.uk, bol.com of freerecordshop.nl vandaan.
Die afbeeldingen sla je op in je mapje " mijn Afbeeldingen".
Als je m.b.v. PC CD de cd geript hebt naar de beoplayer, start je vervolgens de NMusic op.
Zorg dat je aan de linkerzijde op "album" hebt gesorteerd en dat deze zijde vast (hold) staat.
Nu open je de map " mijn afbeeldingen" rechts ervan, klik op de juiste afbeelding en sleep die naar de linkerzijde over de album en laat dan pas los.
Nu zie je dat het album(en tracks als ze in beeld zijn) even rood worden als teken dat er gegevens verwerkt worden.
Als dit niet lukt, kun je ook windows mediaplayer het album laten rippen als die de hoes wel kent.
Standaard ript de mediaplayer de cd naar "mijn muziek". Als het album dan geript is, knip en plak je eventueel waar beoplayer zijn albums heeft staan. (bij mij een aparte partitie).
Bij de eerstvolgende keer dat beoplayer opstart, zal het album incl. hoes vanzelf in het rijtje worden toegevoegd.
Dat laatste in ook handig als beoplayer sowieso de inhoud van een cd niet herkent. En dat is best vaak. Veel nederlandse cd's worden niet herkent.