in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-02-2009 5:36 PM by Teletom. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-02-2009 7:33 AM

    • Teletom
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-09-2007
    • the Netherlands
    • Posts 111
    • Gold Member

    In- en uitschakelen Beosound3000

    Een paar weken geleden kon ik m'n BS niet meer inschakelen. Het rode standby ledje was gewoon aan, maar verder was het systeem zo dood als een pier. Ook gingen de glazen deurtjes niet meer open.

    Om maar iets te proberen heb ik de 230 V voeding gedurende een paar minuten onderbroken. Daarna lukte het weer om de BS in te schakelen. De volgende dagen geen problemen gehad. Afgelopen weekend kwam de klacht weer een paar keer terug. Bovendien kon het systeem nu ook niet meer worden uitgeschakeld. Na de onderbrekings truc van de netspanning lukte het wederom om het apparaat (via de Beo4) in te schakelen. (SN 155....., SW versie 2.0)

    Wie heeft een idee?

  • 02-02-2009 11:29 AM In reply to

    Re: In- en uitschakelen Beosound3000

    Er is toetsen combinatie die de handbediening op de beomaster uitzet en tevens het openen en sluiten van de deurtjes.

    Je kunt hem dan alleen nog bedienen met een afstandsbediening.

    Kan je hem nog wel bedienen met de afstandsbediening?

  • 02-02-2009 5:36 PM In reply to

    • Teletom
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-09-2007
    • the Netherlands
    • Posts 111
    • Gold Member

    Re: In- en uitschakelen Beosound3000

    Beoik:

    Er is toetsen combinatie die de handbediening op de beomaster uitzet en tevens het openen en sluiten van de deurtjes.

    Ja, je kunt inderdaad met de code 'Shift 90369' de glazen deurtjes vergrendelen en ontgrendelen. Soms gebruik ik die code ook om ongewenst openen te vermijden.

    Maar zoals gezegd kan ik de BS3000 op dit moment helemaal niet meer bedienen, ook niet met de afstandsbediening. De rode (standby) LED brandt wel!

     

     

Page 1 of 1 (3 items)