in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-31-2009 12:18 PM by Beobird. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-30-2009 3:00 PM

    Nieuwe aanwinst: Beocenter 9500 & Beogram 3500

    Beste forummers,

    Ik schrijf hierbij mijn eerste post, gezien ik sinds pas de blije eigenaar ben geworden van een Beocenter 9500 + de beogram 3500 platenspeler.

    Ondanks de mankementen van de beocenter (cd-speler geeft een brommend geluidSad) werkt de set goed.

    Nu loop ik tegen de volgende situatie aan:

    Mijn huidige stereoset wil ik blijven gebruiken. Dit houdt in dat ik de huidige (niet b&o) speakers wil handhaven, maar ook wil schakelen naar de beocenter.

    Een speaker-switch (welke de speakers schakelen tussen de twee versterkers) is toch lastiger te vinden dan in eerste instantie gedacht.

    Geeft de powerlink uitgang van de beocenter de mogelijkheid om een link te maken naar de huidige versterker (powerlink naar 2 x RCA)?

    Geluid van de beogram gaat dan via de beocenter naar de huidige versterker en daarna naar de speakers?

    Ik hoop van jullie expertise gebruik te kunnen maken, en zodoende een 2 paar speaker (rechtstreeks aangesloten op de beocenter) te voorkomen.

    Groeten,

    Arno 

  • 01-31-2009 12:18 PM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: Nieuwe aanwinst: Beocenter 9500 & Beogram 3500

    Je kan gewoon din to rca kabels kopen (flashabacksales.co.uk) zodat je de Beocenter via de powerlink kan aansluiten op je andere versterker.

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

Page 1 of 1 (2 items)