in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-23-2009 12:16 PM by Pinokia. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-16-2009 9:34 AM

    Beolabs direct op audiobron?

    Ik heb mijn Beolabs aangesloten op mijn Beovision 3 en vraag me af of ik op de een of andere manier een externe geluidsbron (bijvoorbeeld van Sonos) 'direct' op mijn speakers kan laten spelen, dus zonder dat ik eerst de Beovision 3 moet aanzetten. Weet iemand dir? Heeft verder iemand ervaring met de Sonos - B&O combinatie? Alvast bedankt voor de reactie... 
  • 01-16-2009 9:42 AM In reply to

    Re: Beolabs direct op audiobron?

    Ik denk dat dit niet gaat lukken,want er zit volgens mij geen regelbare line out op,en die heb je wel nodig...helaas
  • 01-16-2009 9:46 AM In reply to

    Re: Beolabs direct op audiobron?

    dank voor je reactie, maar heb je regelbare line out nodig op je audiobron (het hoeft geen Sonos te zijn), of kan het sowieso niet omdat de Beovision die line out niet heeft?
  • 01-16-2009 10:10 AM In reply to

    Re: Beolabs direct op audiobron?

    jpvr,

     

    Je kan je beolabs op 2 manieren aansluiten: met powerlink op de televisie of met een tulp kabel direct op een regelbare line out. Je dient dan het schakelaartje op de beolabs op line te zetten. Sonos heeft een regelbare line out op de zoneplayer 90 zitten. Hier kan je direct beolab speakers op aansluiten. De verbinding met je tv vervalt dan. Het is of powerlink of line signaal.

     

  • 01-16-2009 10:39 AM In reply to

    Re: Beolabs direct op audiobron?

    Toch een regelbare line-out.Smile

    Het is trouwens wel super dat sonos,vooral als je een "betere" DAC er op aansluit in plaats van de standaard (matige) DAC.

    Dan krijg je helemaal een super mooi geluid.

     

  • 01-16-2009 2:56 PM In reply to

    Re: Beolabs direct op audiobron?

    jpvr74:
    Ik heb mijn Beolabs aangesloten op mijn Beovision 3 en vraag me af of ik op de een of andere manier een externe geluidsbron (bijvoorbeeld van Sonos) 'direct' op mijn speakers kan laten spelen, dus zonder dat ik eerst de Beovision 3 moet aanzetten. Weet iemand dir? Heeft verder iemand ervaring met de Sonos - B&O combinatie? Alvast bedankt voor de reactie... 

    Waarom wil je het eigenlijk op een andere manier aansluiten? Is het alleen maar voor die ene handeling meer?

  • 01-23-2009 12:16 PM In reply to

    Re: Beolabs direct op audiobron?

    Waarom gebruik je je TV niet als "doorgeefluik"?

    sluit je sonos aan op een scart (alleen audio natuurlijk) en benoem de scart als v.aux

    voeg op je beo4 de functie A-v.aux toe en gebruik die functie om alleen het audio-deel van je TV op te starten.

Page 1 of 1 (7 items)