in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 01-05-2009 7:52 AM by koning. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-05-2009 5:52 AM

samsung dunste lcd scherm

Ik las dit op hi-fi.nl en ben benieuwd wanneer B&O over gaat op deze nieuwe backlighting

Samsung gaat op de consumentenelektronica-show in Las Vegas een tv aankondigen die slechts 6,5mm tot 7mm dik is. De lcd, die door leds verlicht wordt, zal op woensdag formeel gedemonstreerd worden.

Volgens Cnet zou de tv van Samsung Electronics `s werelds dunste lcd-televisie zijn, hoewel Sony Samsung wat betreft verkrijgbaarheid verslaat: het Japanse bedrijf heeft zijn toestel, dat een dikte van 9,9mm heeft, al in de winkels staan. Ook Philips heeft een zeer platte televisie in zijn assortiment, dat het tijdens de IFA-beurs in Duitsland toonde.

Het dunne ontwerp is mogelijk gemaakt door het beeldscherm te verlichten met leds. Het Koreaanse bedrijf maakt in zijn tv`s al langer van leds gebruik, maar wist zijn toestellen nog niet tot minder dan 7,9mm te laten vermageren. Dikkere lcd-tv`s maken van ccfl`s gebruik, maar leds winnen als bron voor achtergrondverlichting snel aan populariteit. Welke specificaties de platte lcd van Samsung heeft, is nog niet bekend: dat zal woensdag tijdens de persbijeenkomst op de CES 2009 blijken.

Bron: Tweakers.net

• 01-05-2009 7:45 AM In reply to

Re: samsung dunste lcd scherm

Ik denk dat het toch al bekend is dat B&O niet het merk is wat er voor bekend staat om snel met de allernieuwste trends op de markt te komen.

Dus nog een jaar of vier/vijf en B&O zal er dan ook wel mee daar zijn. 

Maar eerlijk gezegd, voor mij hoeft dat ook niet.

En ik denk dat de gemiddelde B&O fan en gebruiker er het daar wel mee eens zal zijn.

Momenteek bekijk ik nog altijd met veel plezier mijn  slechts 64cm dunne  Avant DVD.

Zonder HDMi poorten en niet HD ready met een analoog signaal  

Yep, ik zit technisch gezien in de middel eewen 

Onderschrift buiten gebruik
  • 01-05-2009 7:52 AM In reply to

Re: samsung dunste lcd scherm

Big Smile

Je hebt gelijk hoor!   geen last van vertragingen,geen veeg effecten!

Met recht de allerbeste t.v die er was.

Page 1 of 1 (3 items)