in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 01-02-2009 9:45 AM by Beobuddy. 15 replies.
Page 1 of 1 (16 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 12-28-2008 9:26 AM

Phillips HDRW720 Aansluiten op beo system 3

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn dvd recorder aansluit op mijn beo system 3 zodat het ook werkt.  Nu heb ik hem verbonden met de scartkabel maar zowat alle funkties werken niet zowel met mijn beo 4 als mijn beo 5 afstandsbediening. Ik heb achter mijn beosystem 3 een sat decoder zitten ( topfield) die werkt wel.

groetjes

Aad

• 12-28-2008 3:13 PM In reply to

Re: Phillips HDRW720 Aansluiten op beo system 3

zit het oog wel aangesloten en staat de phillips wel in de lijst.
  • 12-28-2008 5:06 PM In reply to

Ja oog zit erop en de hdrw 720 staat in de lijst en is actief
  • 12-29-2008 2:04 AM In reply to

en op welke scart aansluiting zit die dan.

en als die ook met hdmi is aangesloten is die uitgang ook actief

• 12-29-2008 5:15 AM In reply to

Er zit geen hdmi op de dvd . de scart zit in de ex 1 van de dvd en in av 2 van de beo3
  • 12-29-2008 1:52 PM In reply to

en als je op  een andere scart aansluiting doet
  • 12-29-2008 3:12 PM In reply to

Ik heb hem ook op een andere scart aangesloten maar veel functies werken gewoon niet. Ik kan wel kijken wat er op de hd staat maar het lukt niet om af te spelen. Opnemen gaat ook niet en zo werken veel functies niet.

Maar normaal gesproken moet hij kunnen werken op de software van B&O.

• 12-29-2008 3:31 PM In reply to

oke dus hij doet het wel, maar waarscijnlijk niet alle functies met de ab.

dat is volgens mij normaal, ik heb zelf een ps3 aangesloten maar met de ab doen ook maar enkele basis functies, als je alles wil moet je denk ik een logitech ab nemen.

anders je vraag beter omschrijven.

• 12-30-2008 6:24 AM In reply to

Ik heb wat dingen uitgeprobeerd om functies die normaal wel via de beo 4 en beo 5 moeten gaan. Maar enkele functies zoals

guide tv                     go 1

sys menu                  go 4

record                       go 7

met de beo vier gaan enkele go functies wel maar met de beo 5 niet.

En nog enkele werken niet. Als ik b.v. go 1 druk zie ik even het menu en springt hij terug naar tuner.Als ik het HDD menu druk komt dit soms wel maar kan er verder niets mee geen opname starten en geen films die op de HD staan aanzetten.Ik heb de knoppen go, DVD en play gedrukt maar steeds krijg ik de melding deze handeling niet toegestaan.

Wat wel gelukt is om de HDRW met de sat ontvanger te koppelen hier moest een extra scart kabel naar toe en nu kon ik ook guide tv updaten via Eurosport.

• 12-30-2008 10:04 AM In reply to

Wat gebeurt er als je begint met "menu" in te toetsen? Krijg je dan niet, zoals bij de topfield, een verticale balk aan de linkerzijde van het scherm?
  • 12-30-2008 12:11 PM In reply to

Als ik menu in tik komt het menu in net zo'n balk als van de topfield aan de linkerkant ja. Dat werkt wel maar als ik dan verder wil in dat menu gaat het fout. dat werkt niet.
  • 12-30-2008 2:02 PM In reply to

Heb je al geprobeerd om het oogje te verwisselen met die van de topfield? Dus fysiek loshalen en overzetten?

M.a.w. weet je zeker dat het oogje goed werkt? 

Staat de philips in het zicht van de plasma? Misschien interfereerd dat? 

• 12-30-2008 3:03 PM In reply to

Ik heb het oogje al een keer omgewisseld met een ander oogje en dat hielp ook niet. Je vroeg of de philips in de buurt van de plasma stond maar dat is niet zo die staat aan de andere kant van een dubbelsteens muur (berging) en daarom wil ik graag dat het gaat werken. daar staat de topfield en de beosystem 3 ook.

Soms werkt de functie go 1 en go 3 wel maar meestal niet dan springt hij vanzelf weer op het tuner gedeelte even laat hij dan de functie zien een fractie van een seconde. Dus hij maakt wel contact. 

• 01-01-2009 2:34 PM In reply to

Ik blijf er aan denken wat het kan zijn. Maar ik blijf steeds denken aan een storing/invloed van buitenaf.

Ikzelf heb de 720 gehad in combinatie met een mk2 DVD controller en die werkte prima, dus B&O heeft de instructies wat dat betreft onder de knie.

Ik blijf denken.

• 01-01-2009 4:29 PM In reply to

Ik heb inmiddels de scart aangesloten op de AV 3 scart. Nu kan ik wel meerdere functies bedienen. Ook een probleem was dat als je een verkeerde toetscombinatie intoetst de 720 blokkeerd en vast zit. Nadat het apparaat uitgezet en weer aangezet is, is het blok eraf. Ik kan nu wel de hoofdfunkties bedienen.

Ik mis alleen nog de toetscombinaties van B&O wie kan mij vertellen waar ik die kan vinden ?

Iedereen die heeft meegedacht over het probleem wordt vriendelijk bedankt

• 01-02-2009 9:45 AM In reply to

amvanelten:

Ik heb inmiddels de scart aangesloten op de AV 3 scart. Nu kan ik wel meerdere functies bedienen. Ook een probleem was dat als je een verkeerde toetscombinatie intoetst de 720 blokkeerd en vast zit. Nadat het apparaat uitgezet en weer aangezet is, is het blok eraf. Ik kan nu wel de hoofdfunkties bedienen.

Ik weet dat er dergelijk funkties zijn die juist het kopieren van bijv. een settopbox naar de video er voor zorgt dat de tv blokkeert, zodat het kopieerproces niet wordt beinvloed.

amvanelten:

Ik mis alleen nog de toetscombinaties van B&O wie kan mij vertellen waar ik die kan vinden ?

De dealer zou in het bezit moeten zijn van zgn. kaarten die de funkties uitbeelden.

Misschien een belletje zijn kant op?

Page 1 of 1 (16 items)