in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 01-12-2009 4:01 AM by Federico. 7 replies.
Page 1 of 1 (8 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-10-2008 9:21 AM

Beocenter 1 & aux

Hallo ,

Ik zou m'n ipod of MacBook op mijn Beocenter 1 willen aansluiten voor het afspelen van muziek .

Ik heb een mini-jack kabeltje met aan het ander eind zo'n rood & geel dubbel kabeltje , ik heb ook een docking station .

Ik vermoed dat het daarmee ook zou moeten lukken via airtunes .

Maar ik denk dat het probleem is dat er op m'n afstandsbediening geen aux te vinden is . 

Weet iemand of het kan ?

• 11-10-2008 11:51 AM In reply to

Re: Beocenter 1 & aux

als je een beo 4 heb toevoegen. hand ervoor uit en list indrukken en add dan er door lopen tot je aux tegen komen en dan op go , dan staat die onder list.

geen beo 4 geen idee

• 11-11-2008 4:34 PM In reply to

Federico:

Ik heb een mini-jack kabeltje met aan het ander eind zo'n rood & geel dubbel kabeltje , ik heb ook een docking station .

AUX gaat niet werken.

Prik die 3 tulpjes aan de voorkant verborgen (dacht ik) van de tv. En even CAMCORD toevoegen (add) op je Beo4.Smile

• 11-11-2008 4:44 PM In reply to

bij mij op de ouverture werkt het wel zo, dan heb ik din naar jack en via a aux op de beo4
  • 11-11-2008 4:50 PM In reply to

Op een ouverture werkt dat wel, ja. Dat is ook een audio product.Wink
  • 12-27-2008 5:44 AM In reply to

Alvast bedankt voor jullie reacties , maar ik ben er nog steeds niet uit .

Ik denk dat het zou moeten lukken via die drie tulpjes vooraan op het toestel , maar de handleiding beweert dat deze dienen voor een camcorder . Bovendien heeft mijn minijack kabeltje aan de andere zijde slechts 2 van die tulpjes .

Op m'n Beo4 staat onder list enkel 'v.aux' .

Achteraan op het toestel is er ook een masterlink aansluitmogelijkheid .

Ik ben nog aan het proberen en voor alle duidelijkheid : ik wil gewoon de digitale muziek vanop mijn Mac-powerbook of iPod via m'n Beocenter 1 afspelen .

Mocht het lukken , dan laat ik het zeker weten , tips zijn natuurlijk nog steeds welkom . 

• 12-27-2008 6:09 AM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Je kunt idd de tulp-aansluitingen op de voorzijde van het toestel gebruiken.

Je hebt alleen rood/wit, dus 2 tulp-stekkers nodig voor audio,

de gele tulp is voor het beeld van een eventuele camcorder. 

Je kunt toegang krijgen tot CAMCORDER o.a. via het display-menu van BeoCenter 1:

Met de Beo1 afstandbediening: druk op DISPLAY, dan << / >> totdat je CAMCODER ziet en bevestig met GO 

Met Beo4: met List CAMCORDER selecteren, bevestigen met GO.

(eerst (éénmalig) CAMCORDER aan de List toevoegen)

• 01-12-2009 4:01 AM In reply to

Het werkt prima , inderdaad met die 2 tulpjes en d.m.v. camcord toe te voegen op de Beo4 .

Als je het weet is het natuurlijk niet moeilijk .

Bedankt iedereen ! 

Page 1 of 1 (8 items)