in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-08-2008 3:11 PM by HarleyD. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-08-2008 6:33 AM

    Nieuwe producten

    Het verbaast mij dat er nog geen post is over de nieuwe producten, waarvan enkele toch zeer binnenkort gelanceerd worden:

    BV 8-40

    BV 7-40 met BlueRay voor de oude prijs

    BV 4-103 maar liefst 500 kg voor 100.000 euros

    BeoCom 5 met VOIP

     groetjes,

    BeoNuts

  • 11-08-2008 7:25 AM In reply to

    Re: Nieuwe producten

    100.000 euro.........hahahahah

    Doe maar twee,Stick out tongue

  • 11-08-2008 8:05 AM In reply to

    Re: Nieuwe producten

    Geen grapje,

    komt in april/mei ter introductie: een 103 inch plasma met Atuomatic Colour Management. Inclusief BeoLab 10 en BeoSystem 3. Onlangs in Cannes geïntroduceerd.

  • 11-08-2008 8:33 AM In reply to

    Re: Nieuwe producten

    Even ter verduidelijkking: ik heb het met eigen ogen mogen aanschouwen. Dat is nu het voordeel van 'niet' dealer zijn in dit gebeuren... Ik zou trouwens ook geen deel willen uitmaken van dit uiterst arrogant en decadent gezelschap. Vanaf het hotel Martinez tot aan het eiland Marguerite waren enkelen al stomdronken, wellicht wan de warming up party. En ik heb zelden gasten gezien die binnen enkele uren zulke hoeveelheden alcohol naar binnen slurpten. Toppunt in deze was de beach club party... sluitings uur 2300. De catering moest echter nog versterking aanvragen, aangezien enkele 'benedenrivierse' storemanagers niet van ophouden wisten.

     Het was triest mee te maken dat over de  aangekondigde personele 'inkrimping' gelachen werd onder het genot van menige fles dure bubbels. De hoeveelheid die hier rijkelijk gevloeid is zou omgezet moeten zijn geworden in personeelsbehoud.

    Ondanks de financiële behoudendheid van de top gaan we toch weer naar de gloriedagen: lekker een weekje Maritius voor de dealers en familie.

  • 11-08-2008 8:41 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Nieuwe producten

    beonuts:

    Het verbaast mij dat er nog geen post is over de nieuwe producten, waarvan enkele toch zeer binnenkort gelanceerd worden:

    BV 8-40

    BV 7-40 met BlueRay voor de oude prijs

    BV 4-103 maar liefst 500 kg voor 100.000 euros

    BeoCom 5 met VOIP

     groetjes,

    BeoNuts

    Er is recentelijk idd weinig over de nieuwe producten geschreven, 

    mede omdat er weinig nieuwe info is. 

    Maar er is in het verleden wel al over geschreven, in meerdere topics : 

     

    Topics over nieuwe producten : 

    BV8-40

    nieuws van de dealer conferentie 

     

  • 11-08-2008 3:11 PM In reply to

    Re: Nieuwe producten

    beonuts:

    Even ter verduidelijkking: ik heb het met eigen ogen mogen aanschouwen. Dat is nu het voordeel van 'niet' dealer zijn in dit gebeuren... Ik zou trouwens ook geen deel willen uitmaken van dit uiterst arrogant en decadent gezelschap. Vanaf het hotel Martinez tot aan het eiland Marguerite waren enkelen al stomdronken, wellicht wan de warming up party. En ik heb zelden gasten gezien die binnen enkele uren zulke hoeveelheden alcohol naar binnen slurpten. Toppunt in deze was de beach club party... sluitings uur 2300. De catering moest echter nog versterking aanvragen, aangezien enkele 'benedenrivierse' storemanagers niet van ophouden wisten.

     Het was triest mee te maken dat over de  aangekondigde personele 'inkrimping' gelachen werd onder het genot van menige fles dure bubbels. De hoeveelheid die hier rijkelijk gevloeid is zou omgezet moeten zijn geworden in personeelsbehoud.

    Ondanks de financiële behoudendheid van de top gaan we toch weer naar de gloriedagen: lekker een weekje Maritius voor de dealers en familie.

     

    Waar gaat het nou over en wat heeft dit met de nieuwe producten te maken ?????????

Page 1 of 1 (6 items)