in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-27-2008 9:39 AM by Nick1990. 7 replies.
Page 1 of 1 (8 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-13-2008 7:01 AM

    Baantjer meets B&O

    Ik zat gister Baantjer te kijken en zag in eens een BS Century staan.

    Dus ik meteen schreeuwen door het huis: B&O!!!!!Stick out tongue

    Gingen ze daarna discusieren over hoe duur het wel niet was Smile

    Moest het gewoon effe kwijt......

  • 10-14-2008 5:00 PM In reply to

    Re: Baantjer meets B&O

    Ik zag vanavond een stukje "Babylon" op Net 5 voorbij komen en zag daar een BV7 in een suite staan.

    Dus dat zijn de betere hotels waar ik helaas niet voldoende financiele middelen voor heb. Of het niet wil ophoesten voor een nachtje....

    Overigens ben ik maar gestopt met het roepen zodra het ergens in beeld komt. Meestal volgt er dan weer een zucht gevolgd door :"jij ook weer met je B&O..."

  • 10-15-2008 4:02 AM In reply to

    Re: Baantjer meets B&O

    Beobuddy:

    Overigens ben ik maar gestopt met het roepen zodra het ergens in beeld komt. Meestal volgt er dan weer een zucht gevolgd door :"jij ook weer met je B&O..."

     herkenning alom...........................:-)

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 10-15-2008 10:47 AM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: Baantjer meets B&O

    Beobuddy:

    Meestal volgt er dan weer een zucht gevolgd door :"jij ook weer met je B&O..."

    Heel erg herkenbaar. Ik mijd het tevens om de discussies over "value for money" te ontwijken.

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

  • 10-24-2008 1:27 PM In reply to

    • Nick1990
    • Not Ranked
    • Joined on 07-16-2008
    • Den Bosch
    • Posts 8
    • Bronze Member

    Re: Baantjer meets B&O

    Toevallig heb ik vandaag wat oude spotjes van Centraal Beheer zitten kijken (even Apeldoorn bellen dus) en er zat er óók toevallig een bij die ik me weliswaar niet meer kon herrinneren, maar waar wel Penta's in te zien waren.

    Je kan zoeken op Youtube, maar misschien kennen sommige mensen hem nog wel: Een man zit in zijn kamer muziek te luisteren maar wordt gestoord door bouwgeluiden van zijn buren. Hij zet zijn koptelefoon op en merkt daardoor niet dat zijn Mondriaan door de boor van de buurman doorboord wordt. (Echt grappig was 'ie niet, maar ik vond 'm leuk omdat de Penta's erin zaten.)

  • 10-24-2008 2:11 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Baantjer meets B&O

    Nick1990:

    Toevallig heb ik vandaag wat oude spotjes van Centraal Beheer zitten kijken (even Apeldoorn bellen dus) en er zat er óók toevallig een bij die ik me weliswaar niet meer kon herrinneren, maar waar wel Penta's in te zien waren.

    Je kan zoeken op Youtube, maar misschien kennen sommige mensen hem nog wel: Een man zit in zijn kamer muziek te luisteren maar wordt gestoord door bouwgeluiden van zijn buren. Hij zet zijn koptelefoon op en merkt daardoor niet dat zijn Mondriaan door de boor van de buurman doorboord wordt. (Echt grappig was 'ie niet, maar ik vond 'm leuk omdat de Penta's erin zaten.)

    Ja, ik heb 'm gevonden Smile 

    YouTube / Centraal Beheer / schilderij

    Deze vind ik ook goed, komt een BeoVision MX in voor :

    YouTube / Centraal Beheer / Hypnose

    Smile 

     

  • 10-26-2008 3:17 AM In reply to

    Re: Baantjer meets B&O

    Vergeet de Beolink 1000 niet Stick out tongue
  • 10-27-2008 9:39 AM In reply to

    • Nick1990
    • Not Ranked
    • Joined on 07-16-2008
    • Den Bosch
    • Posts 8
    • Bronze Member

    Re: Baantjer meets B&O

    Ja inderdaad! Die met die hypnose zag ik later ook, toch leuk, dat B&O spotten op televisie. Zo heb ik ook de Beolab 8000 al gezien in Gooische vrouwen.
Page 1 of 1 (8 items)