in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 05-13-2007 9:00 AM by Ignace. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-12-2007 3:50 PM

    Erm [8-)] BeoSound Overture rechstreeks bedienen met de Beolink 1000 of Beo4

    Hallo liefhebbers,


    We beschikken al sinds begin jaren '90 over een Beosystem 2500. Nog steeds tot volle tevredenheid al is de cassette speler defect.
    Repareren vinden we te duur, gezien het feit dat we haast nooit bandjes afspelen.
    Nu heeft een buurman van mij z'n B&O spullen weggedaan omdat het beeld van de BeoVision Avant groen ontbeerde. Bij deze set zit een goed werkende BeoSound Overture. Deze wil ik nu op de plaats van het BeoSystem 2500 hangen.
    Mijn buurman bediende alles met de Beo4 afstandsbediening. Met mijn Beolink 1000 kan ik de BeoSound via de BeoVision bedienen. Direct op de BeoSound werkt het niet. Ook met de de Beo4 lukt het niet om de losse BeoSound aan de praat te krijgen.

    Wat doe ik verkeerd? Is er een setting in de Overture die 'm laat luisteren naar een afstandbediening?

    Groeten,

    Arthur

  • 05-12-2007 4:59 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: BeoSound Overture rechstreeks bedienen met de Beolink 1000 of Beo4

    ArthurHelwig:

    Hallo liefhebbers,


    We beschikken al sinds begin jaren '90 over een Beosystem 2500. Nog steeds tot volle tevredenheid al is de cassette speler defect.
    Repareren vinden we te duur, gezien het feit dat we haast nooit bandjes afspelen.
    Nu heeft een buurman van mij z'n B&O spullen weggedaan omdat het beeld van de BeoVision Avant groen ontbeerde. Bij deze set zit een goed werkende BeoSound Overture. Deze wil ik nu op de plaats van het BeoSystem 2500 hangen.
    Mijn buurman bediende alles met de Beo4 afstandsbediening. Met mijn Beolink 1000 kan ik de BeoSound via de BeoVision bedienen. Direct op de BeoSound werkt het niet. Ook met de de Beo4 lukt het niet om de losse BeoSound aan de praat te krijgen.

    Wat doe ik verkeerd? Is er een setting in de Overture die 'm laat luisteren naar een afstandbediening?

    Groeten,

     



    Arthur

     

    Hallo Arthur,

    Welkom bij BeoWorld.

    Mijn vermoeden is dat de Ouverture in Optie 0 staat (infrarood uit).

     

    Je kunt de Ouverture in Optie 1 zetten: 

    Stand By,

    SOUND + 1 + STORE  



     

  • 05-12-2007 5:56 PM In reply to

    Re: BeoSound Overture rechstreeks bedienen met de Beolink 1000 of Beo4

    Hallo Ignace,

    Dank voor de snelle reactie. Ik zie SOUND alleen op de afstandbediening staan en niet op de Overture. Moet ik 'm misschien eerst weer via de link aansluiten op de BeoVision?
    Verder vraag ik me af of ik alle drie knoppen tegelijk moet indrukken of in die volgorde.

    Alvast bedankt,

    Arthur

  • 05-13-2007 4:21 AM In reply to

    Re: BeoSound Overture rechstreeks bedienen met de Beolink 1000 of Beo4

    Hallo Ignace,

    Ik weet niet wat is gisteravond verkeerd heb gedaan, maar vanmorgen lukte het wel.

    Bedankt voor de oplossing!

    Groeten,

    Arthur

     

  • 05-13-2007 9:00 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: BeoSound Overture rechstreeks bedienen met de Beolink 1000 of Beo4

    ArthurHelwig:

    Hallo Ignace,

    Ik weet niet wat is gisteravond verkeerd heb gedaan, maar vanmorgen lukte het wel.

    Bedankt voor de oplossing!

    Groeten,

    Arthur

     

     

    Hallo Arthur,

    goed om te horen dat het nu wél werkt.

    Welke B&O producten zijn met elkaar verbonden;

    ik begrijp uit je email dat je ook een Beovision in je setup gebruikt ?

     

Page 1 of 1 (5 items)