in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 08-06-2008 10:43 AM by wnannings. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-30-2008 8:54 AM

• wnannings
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 04-16-2007
    • Amsterdam, Netherlands
    • Posts 25
    • Bronze Member

beocenter 9500 en beovision 3

Beste Forumleden,

Zojuist mijn beocengter aangesloten op beovision 3 dmv een beolink convertor. Masterlink zit in tv en convertor. Powerlink zit aangesloten op powerlink aansluiting 1 van beocenter 9500 en een kabel van tv/aux van beocenter naar 9500.

Dus alles zitr volgens mij goed aangesloten. Beocenter staat in optie 0 en tv in optie 2. Tv ingesteld op de juiste boxen. In eerste instantie deed alles t goed maar als ik nu de beocenter aanzet op cd of radio dan hoor ik heel zachtjes geluid uit de boxen komen als ik hem heel hard zet. Doe ik iets fout?

Ik hoor graag van jullie

wim

• 08-03-2008 12:39 PM In reply to

Re: beocenter 9500 en beovision 3

Ik heb in het begin het zelfde probleem gehad, alleen had ik vanaf het begin geen geluid van m`n 9500 over de beovision.

Bij mij lag het aan de din kabel van de tv/aux uitgang naar de converter. Ik had een phono kabel gebruikt i.p.v. een aux kabel.

Als het in eerste instantie wel werkte, kan je wellicht proberen alles opnieuw aan te sluiten. Van belang is dat de convector als LAATSTE op de netspanning wordt aangesloten.

• 08-06-2008 10:43 AM In reply to

• wnannings
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 04-16-2007
    • Amsterdam, Netherlands
    • Posts 25
    • Bronze Member

Re: beocenter 9500 en beovision 3

Beste,

Bedankt voor je reactie. Ik heb alle kabels nagekeken en het bleek dat de Masterlink kabel niet goed in de TV zat. Bedankt voor het meedenken. Ik kan nu gaan genieten van surround sound!

Wim

Page 1 of 1 (3 items)