in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 05-25-2010 7:54 AM by Gusu. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-29-2008 10:09 AM

• CSC
    • Not Ranked
    • Joined on 07-29-2008
    • Posts 1
    • Bronze Member

Kan ikke finde Tuning(kanaltuning) i skærm menu'en på Beovision MX7000?????

HJÆLP....er lige blevet singlequinde og har selvfølgelig fået mine B&O Tv med, men tuning findes ikke i menu'en på mit Beovision MX7000?

Jeg har nu printet og læst manualen. både den til tv'et og den til fjernbetjeningen. jeg har ingen problemer med at tune mit Avant TV, men på MX700 tv'et, der er simpelthen kun 2 menu punkter, når jeg trykker på menu på Beo 4, nemlig tv -list og set-up. Så vælger jeg set-up, og trykker go, og så kommer jeg ind på en side hvor jeg kun kan styre vtape1, vtape 2 svhs om de skal være on, off mv. men ingen steder kan jeg få adgang til tuning. Hvad sker der?

Ja, der har været professionelle B&O entusiaster og pille i sin tid, men hvilke greb eller lign. skal der til for at trykke tuning menu punktet frem i menu'en på skærmen igen? hjælp......

På forhånd tusind tak :-))))))

med venlig hilsen

CSC 

• 07-29-2008 5:20 PM In reply to

• Christian
    • Top 100 Contributor
      Male
    • Joined on 04-16-2007
    • Copenhagen, Denmark
    • Posts 626
    • Bronze Member

Re: Kan ikke finde Tuning(kanaltuning) i skærm menu'en på Beovision MX7000?????

Menupunktet eksisterer ikke, da det ikke er i menuen at tv'et tunes.

Jeg er ikke 100 % sikker på hvordan man gør med en Beo4, men jeg tror at du skal bruge funktionen V.SETUP. Hvis du ikke har den i LIST, så kan du tilføje den ved at holde den røde knap inde og trykke på LIST samtidig og derefter vælge ADD.

Hvis du har en Beolink 1000 er det noget nemmere. Her trykker du på GOTO og derefter den frekvens du vil se. Du kan eventuelt også vælge at søge med pilene. Når du har fundet tv-stationen, trykker du på STORE og derefter den position du vil gemme programmet under, og så STORE igen.

Hvis du har flere spørgsmål, eller hvis det ikke virker må du endelig sige til.

De bedste hilsner
    Christian

Living room: BV7-40 mkIV + V8000, BL5, BL3, BM1 and BS9000. Bedroom: MX3000 and BL4500 on MCL2-AV. Around: PentaIII, CX100 and MCX35 on ML/MCL + MCL2-A, BeoPort and BL4 on ML, BS3300 + M75 as stand alone, BC6000 + BC600 and BT1100, LC1, LC2, Beo4, Beo5 and BL1000, BS2 and A8, EarSet2, Apron, Coffee mugs, Enamel Bagdes, Bath towel, Keyring, Books, Lots of miniature and the Bottle opener. Office: BC2300 + BL2500 and BS3. Summer house: BS Century.

Addicted? Oh no.... ;)

• 07-30-2008 3:16 AM In reply to

• westis
    • Not Ranked
    • Joined on 07-08-2008
    • Sweden
    • Posts 7
    • Bronze Member

Jag har inte lyckats med senaste versionen av BEO4 bara den med "AV-knappen".
  • 08-04-2008 10:30 AM In reply to

Den er også fin nok.

Hold SLUK/STDBY + LIST inde samtidig. Så trykker du list til der står V.SETUP. Derefter trykker du GO.

Nu ligger V.SETUP i listen.

Find V.SETUP i listen. Tryk GO. Så står der TUNE i display. Herefter trykker du GO. Nu kan du indtaste en frekvens eller bruge pile-tasterne på Beo4. Når du har fundet frekvensen du vil gemme trykker du LIST til der står STORE i display. Herefter trykker du GO og derefter trykker du det programnr som kanalen skal ligge på og derefter trykker du GO igen. Nu skulle kanalen være gemt.

God fornøjelse!

BeoVision10-46MKII,BL3,BL2,BS8,Beo5

• 01-18-2009 6:37 AM In reply to

• cra
    • Not Ranked
    • Joined on 01-18-2009
    • Posts 3
    • Bronze Member

Jeg har lige posteret et spoergsmaal om 'country' = land problem v tuning. Jeg har tunet en ny kanal og faar billedet, men ikke sound. Jeg er i UK med en MX7000. Fem kanaler er vores standard, hvor i hoejre hjoerne det viser B/G. Naar jeg proever at tune kanal 6, staar der 'I' i hoejre hjoerne. B&O i Struer siger at B/G er UK or 'I' er Danmark/continental Europe. Og kan ikke give mig noget raad hvordan jeg kan skifte. Fjernsynet er definitivt et UK fjernsyn

Any help?? crandernsen@hotmail.com

• 05-25-2010 7:54 AM In reply to

• Gusu
    • Not Ranked
    • Joined on 05-25-2010
    • Posts 3
    • Bronze Member

Har det samme problem, men jeg kan ikke finde v.setup på min Beo4 ? Any help?

Page 1 of 1 (6 items)