Beste Forumleden,
Eigenlijk ben ik, zoals zo velen van jullie, "mijn leven lang" reeds, buitengewoon gefascineerd geweest, door de oogstrelende, eigenzinnige B&O minimal-art architectuur, echter vreemd genoeg, zonder daaraan ooit de consequentie te hebben verbonden, mijzelf ook daadwerkelijk met B&O apparatuur te omgeven.
Pas sinds kort, en dan nog min of meer bij toeval, ben ik in het bezit geraakt van bovengenoemde Beovision (inclusief een Beolink 1000, waarvan ik de werking tot nog toe evenmin heb kunnen testen), maar het toestel in kwestie lijkt geen enkele stroom / spanning toe te laten, want zelfs het stand-by lampje licht niet op, als ik het toestel (handmatig) inschakel.
Dus is mijn eerste en voorlopig enige vraag, of iemand mij kan vertellen, waar de smeltzekering zit, omdat ik, na verwijdering van het achterpaneel, het netsnoer feitelijk bijna direct achter een witte kunststof (speaker?) kolom zie verdwijnen, en dus onmogelijk kan nagaan, waar genoemde zekering zich bevindt.
Uitgaande van het wereldberoemde, zeer doordachte en wel-beproefde technisch conceptdenken van B&O, zou je toch al snel een toegang tot de zekering via de buitenzijde van het toestel verwachten, maar dan is die toegang waarschijnlijk zo goed weggewerkt, dat een ongeoefend oog, als het mijne, dat niet snel zal waarnemen.
Vast bedankt & Groet,
Ahrend