in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 07-11-2008 4:37 AM by DorsetArms. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-11-2008 12:27 AM

    Wie kent de Beocom 3 ISDN?

    Ik heb een nieuwe Beocom 3 gekregen. Er zijn weinig mensen meer die een isdnlijn hebben. Op het werk hebben we een centrale met isdn toestellen. Ik heb de 3 daarop aangesloten. Hij werkt op zich wel, maar deelt zijn utp aansluiting met een ander toestel. Wanneer iemand mijn nummer belt, gaat alleen de beocom 3 over. Belt iemand het andere toestel dan gaan beide over. Ik heb met de handleiding in de hand diverse instellingen geprobeerd, maar ik krijg dat er niet uit. Is er iemand onder ons die nog iets weet van isdn en de beocom 3?

    Ik heb de schakelaar primair-secondair toestel ook gewisseld, maar dat maakt geen enkel verschil. In de oude situatie zaten er twee Philips toestellen op de aansluiting en dat gaat goed. Maar je snapt dat ik als Beogek graag een B&O toestel op mijn bureau wil hebben Stick out tongue

    You do not own B&O, it owns you!

  • 07-11-2008 12:56 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Wie kent de Beocom 3 ISDN?

    Bij Menu - Instellingen - Lijninstellingen kun je MSN-nummers instellen. (pag. 25 van de manual).
    Wellicht heeft dat ermee te maken ?

     

     

  • 07-11-2008 4:37 AM In reply to

    Re: Wie kent de Beocom 3 ISDN?

    Hoi Ignace,

    helaas, die had ik allemaal al geprobeerd. Wanneer ik alleen als MSN mijn eigen nummer invoer gaat hij zelfs helemaal niet meer over. Het beste resultaat krijg ik dus met op beide lijnen geen eigen nummer in te voeren.

    Heb jij overigens enig idee welk soort stekker er aan de headset van dit toestel zit? Het lijkt op een mini-jack, maar wanneer ik daar een koptelefoon met minijack inplug krijg ik de melding Headset niet aangesloten. (of zou de telefoon de impedantie meten?)

    Ik wil 'm graag met de headset bedienen, maar ik vind 175 euri wel een hoop geld voor een Beocom 3 headset.

    Groet Willem

    You do not own B&O, it owns you!

Page 1 of 1 (3 items)