in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 07-04-2008 10:17 AM by beocool. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-02-2008 1:25 AM

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

B&O's nieuwe car audio site

• 07-03-2008 6:15 AM In reply to

• Bart
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-16-2007
    • Netherlands
    • Posts 128
    • Bronze Member

Re: B&O's nieuwe car audio site

Ik mis de A4/A5 en natuurlijk Aston Martin! Ik ben benieuwd of het Advanced system op de A6 leverbaar wordt, dat zou me wel wat lijken Big Smile

Bart

• 07-04-2008 3:53 AM In reply to

Het Advanced Sound System zou inderdaad een mooie, maar (te) prijzige optie zijn voor de A6.

Zeer binnenkort staat overigens een facelift op stapel voor de A6. Het front wordt vernieuwd (lampen met LED's en de in mijn ogen ontsierende balk waarop de nummerplaat zit, komt te vervallen). Ook wordt de achterbumper een tikkeltje anders en zijn er wijzigingen in het interieur te vinden.

Wat deze laatste inhouden weet ik niet precies. Ik heb altijd begrepen dat er in het dashboard van de A6 geen plaats is voor de uitschuifbare ALT speakers van het Advanced Sound System, maar 100% zeker ben ik hier niet van. Ik verwacht zelf niet dat de wijzigingen aan het interieur dusdanig zijn dat de ALT speakers nu wel zullen passen.

Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

• 07-04-2008 4:40 AM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Klopt, de huidige A6 zal (voor zover de info die ik heb gekregen juist is) geen ALT speakers krijgen,
    bij de A8 (en Q7) was bij het ontwerpen al rekening gehouden hiermee. 

De A6 gaat de laatste fase van modelcyclus in, dus ik verwacht geen grote veranderingen.

• 07-04-2008 10:08 AM In reply to

• Bart
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-16-2007
    • Netherlands
    • Posts 128
    • Bronze Member

De S6 heeft van die lelijke LED's onderin de voorbumper, de RS6 veel mooiere onderlangs de voorlampunits. Hopelijk wordt dat laatste idee in de facelift meegenomen.

Naar mijn idee zit er al een geweldige installatie in de A6 (wel met de DSP upgrade) maar het Advanced System in de A8 slaat toch wel alles! Het verschil tussen de A4 met het gewone systeem en het B&O systeem is eigenlijk erg klein.

Misschien ooit in de volgende generatie A6?

Bart

• 07-04-2008 10:17 AM In reply to

Het gefacelifte model krijgt als mijn informatie juist is de lichtunits van de RS6, of exemplaren die daar heel veel op lijken.

Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

Page 1 of 1 (6 items)