in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-28-2008 8:24 AM by Jeuke. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-12-2008 2:49 PM

    Bang & olufsen Beovision 8102 waarde

    hey ik had een vraagje,

    ik heb hier een knetter grote zware tv, van me opa ooit eens gehad. en het is een Bang & olufsen Beovision 8102. er zit een goedwerkende afstandbediening bij en het geluid is ook relaxt. verder heb ik de ballen verstand van oude tv's. Ik wilde graag weten of deze tv nou iets waard was. Ik wilde hem eerst voor een paar tientjes op marktplaats zetten, totdat ik even ging googlen over deze tv. er zit verder een handige bijgevoegde steun bij. ook heb ik nog veel kabeltjes meegekregen. die je aansluit op het roosje achter op de tv, handig voor scart enzo. waarschijnlijk kan ik wel meer info op de tv vinden, maar ik heb geen idee waar. moet ik ff kijken of ik nog de handleiding heb.
    heeft iemand een idee over de waarde. Ik kan wel wat foto's plaatsen als je daar iets aan hebt.

     greetings

    cees

  • 06-28-2008 7:38 AM In reply to

    • Jeuke
    • Not Ranked
    • Joined on 12-29-2007
    • Posts 41
    • Bronze Member

    Re: Bang & olufsen Beovision 8102 waarde

    middag, kan vrij kort zijn, B&O heeft weliswaar bij redelijk wat producten een soort kultstatus, maar deze tv hoort daar niet bij.... Hij is van het jaar 84 tot 86 op de markt geweest en veronderstel dat er heel wat naar is gekeken...verder kun je er kwa aansluitingen niets meer mee. is een fijn vezamel object en daar zullen altijd wel mensen op af komen. maar de waarde zal dan veeleer emotioneel gegrond zijn en niets anders. groet Philip
  • 06-28-2008 8:24 AM In reply to

    • Jeuke
    • Not Ranked
    • Joined on 12-29-2007
    • Posts 41
    • Bronze Member

    Re: Bang & olufsen Beovision 8102 waarde

    middag, kan vrij kort zijn, B&O heeft weliswaar bij redelijk wat producten een soort kultstatus, maar deze tv hoort daar niet bij.... Hij is van het jaar 84 tot 86 op de markt geweest en veronderstel dat er heel wat naar is gekeken...verder kun je er kwa aansluitingen niets meer mee. is een fijn vezamel object en daar zullen altijd wel mensen op af komen. maar de waarde zal dan veeleer emotioneel gegrond zijn en niets anders. groet Philip
Page 1 of 1 (3 items)