in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 06-11-2008 3:51 PM by Beoik. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-11-2008 3:02 PM

Beolab 1 i.c.m Beovision7

Hallo,

Wie heeft nog meer negatieve ervaringen met de beolab1 i.c.m. beovision 7 ?

Ik weet dat de beolab 1 een strakke bass heeft maar nadat ik een beovision 7 heb gekocht is het een kille speaker geworden voornamelijk bij een laag geluidsniveau is er bijna geen laag.

Verder zeggen ze dat de beoLab 7-1 een beter geluid zou moeten hebben dan de speakers van een Avant. Zelf ervaar ik dat helemaal niet. De avant heeft een veel voller en warmer geluid. Komt dit ook bij iemand bekend voor ?

Heeft als laatste iemand ervaringen met een beoport i.c.m. een apple PC ? Wil de beoport gebruiken om muziek van de PC over de speakers in de huiskamer en keuken te krijgen.

Hopelijk kan iemand mij meer duidelijkheid geven. 

• 06-11-2008 3:51 PM In reply to

Re: Beolab 1 i.c.m Beovision7

Ik heb 2 apple computers en beoport in mijn systeem. 

Heb er een aangesloten op mijn  bv4 als een soort beomedia en een aan beoport die ik oa gebruik voor de distributie van muziek in het linksysteem

Werkt goed. Vind het alleen wel eens lastig om  een bepaald nummer of groep nummers te kiezen. Loop dan vaak gewoon even naar de computer en selecteer de nummers in Itunes 

Page 1 of 1 (2 items)