in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 05-28-2008 4:31 PM by dunkalot. 7 replies.
Page 1 of 1 (8 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-27-2008 2:52 AM

FSK < > DTMF ?

Is er op dit forum een manier bekend waardoor ik mijn 'Com' 6000 weer kan gaan gebruiken ? Ik zit momenteel met een prijzig toestel waar ik niets (okay, weinig dan...)  aan heb daar het  'FSK-signaal' (cable)  niet wordt herkend  Sad  ?

Beer

B&O: Don't let the limitations of others limit you
  • 05-27-2008 3:01 AM In reply to

Re: FSK < > DTMF ?

Heeft die "Cable" geen normale PSTN aansluiting?

Hier in Belgie totaal geen probleem..Zit ook op de cable en kan gewoon m'n BC6000 blijven gebuiken... Zelfs met CallerID waar de naam op de display komt... Zelf wanneer die niet in het toestel zit..

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 05-27-2008 3:18 AM In reply to

Nope... Sad

In Nederland werkt het enkel met een KPN asl, of daaraan gelieerd..., (Tele2, Scarlet...) ... Bij Tele2 kan je nog opgeven in je internet-modem  welk signaal je prefereert... DTMF of FSK ... Moet je wel internet hebben via Tele2 natuurlijk (sic)... Hmm

Beer

• 05-27-2008 4:38 AM In reply to

Djeeee... van totale incompatibiliteit gesproken! Quasi heel de wereld gebruikt min of meer PSTN/DTMF.. En de meesten VoIP hebben ook een dedicated RJ11 aansluiting zodat je je normale phone zou kunnen blijven gebruiken...

Anyway.. ik denk niet dat B&O hier een passend antwoord voor heeft op dit ogenblik

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 05-27-2008 5:37 AM In reply to

• WiBi
    • Not Ranked
    • Joined on 09-16-2007
    • Rijnmond NL
    • Posts 40
    • Bronze Member

FSK>DTMF convertor zou toch moeten werken?

Why we're on this planet? Because that's where they have B&O

• 05-28-2008 3:34 PM In reply to

Thanks WiBi...  'Found what I'm looking for...' (Converter...)

Beer

• 05-28-2008 4:07 PM In reply to

• Bieele
    • Top 200 Contributor
    • Joined on 04-16-2007
    • Netherlands
    • Posts 339
    • Bronze Member

ik heb nog een converter FSK>DTMF to koop wanneer je interesse hebt. Dit komt doordat ik ik na een kabel-avontuurtje weer terug ben bij good old kpn analoog (te veel problemen met de kabel).

Groeten,

Bieele 

Heej zuij der alles veur gaeve En heej zaet ze mogen ut hebbe van meej
  • 05-28-2008 4:31 PM In reply to

Damn...

Vanmiddag 1 besteld, thanks effort, zeker voor de tip..., moet een blond momentje hebben gehad...    Embarrassed

Beer

Page 1 of 1 (8 items)