in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 05-25-2008 2:50 PM by dunkalot. 62 replies.
Page 1 of 3 (63 items) 1 2 3 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 05-06-2008 11:19 PM

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Nieuwe BeoVision ... met Beolab 10.

    Smile 


  • 05-07-2008 3:50 AM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    Djeeeeee... Daar is een GROOOOOOOOOTE woonkamer voor nodig! De stand moet gewoon van massief alu zijn!!!! Schat het gewicht rond de 500kg!

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 05-07-2008 4:14 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Nieuwe BeoVision

    Idd, gewicht is rond de 450 kg, hydraulische voet.
    Zouden ze deze écht op de markt brengen ?  

     

  • 05-07-2008 5:40 AM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    echt een ding[o] voor bingo : lekker groot ; de afmeting oke,maar ja zal zeker te duur zijn tov. de panaas etc.

    moet in ieder geval een vloertest doen voor installatie en de TV de gehele dag aan staan, zo niet dan is de gehele muur plots van wit in zwart veranderd........Erm...bovendien kan je niets aan deze wand bevestigen............Wink

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 05-07-2008 5:54 AM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

     

    Absurd... !! Lijkt wel of het scherm een lulletje heeft....

     

    Blijft niets over van het design, mooi ding voor de ' druglords' en anderen die het B&O gevoel missen...

     

    Sad

    B&O: Don't let the limitations of others limit you
  • 05-07-2008 9:22 AM In reply to

    • Johan
    • Not Ranked
    • Joined on 04-26-2007
    • Posts 64
    • Bronze Member

    Re: Nieuwe BeoVision

    De beolab valt eigenlijk in het niets met dit scherm is wel erg jammer. Maar ja is wel leuk als je een woonkamer hebt van 40.000 vierkante meter of zal je niet zo'n grote kijk afstand nodig hebben. Ben wel benieuwd of deze bij alle dealers te zien zal zijn.

     

    Gr. Johan

  • 05-07-2008 5:15 PM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: Nieuwe BeoVision

    Laat weer zien dat B&O niet meer op design alleen gericht is, maar meer op een nieuw type klant Sad. (David Lewis, neem eens ontslag !!!)

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

  • 05-07-2008 5:42 PM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    Wat een afschuwelijke combinatie zeg!

    Zoiets belabberd bij elkaar geraapt zooitje heb ik nog niet vaak gezien.

    Door de grootte van het beelscherm krijgt die glimmende aluminiumrand iets kitscherig. Wat een wanstallig kermis-scherm is dit geworden. En die Beolab 10, veels te klein voor dat 102 inch scherm. De onderlinge optische verhouding is helemaal naar de gallemiezen geholpen.

    Het is gewoon te triest voor woorden dit ontwerp. Ze kunnen inderdaad beter eens een andere ontwerper aantrekken.  

     

  • 05-08-2008 6:00 AM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    Ik pas ook...goed voor op een beurs maar voor in de woonkamer is hij "iets" te groot !!!
  • 05-08-2008 12:02 PM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

     

     Teasertje....

     

    De concurrentie zit niet stil !   47"/117cm  Design, speakers invisible én nog geen....   1800 euri !!   Smile

     

    Het scherm is 4,3 cm dik...of plat, zo je wil... 

     

     

     

     

     

     

    • FULL HD-resolutie
    • TruMotion 120Hz

    • Ruim 50.000:1 dynamisch contrastratio
    • Intelligent Sensor
    • 24p TruCinema            (= 24 frames refresh p/s ! )
    • 4 FULL HDMI (1.3 Deep Color)
    • Onzichtbare speakers
    • AV-standen (Cinema, Sports, Game)
    • Expert Mode / ISF-gecertificeerd

     

     Beer

    B&O: Don't let the limitations of others limit you
  • 05-08-2008 5:06 PM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    Ik vind de tv op zich mooi , maar niet op een voet , dit hoort vlak aan de muur !
  • 05-09-2008 3:27 AM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    Tv op zich vind ik mooi.

    Beolab erbij staat niet in verhouding met het scherm.

    Ik kan Bingo enkel bijstaan dat het geheel in feite wat bij elkaar geraapt lijkt tot iets wat het uiteindelijk niet moet zijn.

    Dit geheel qua gewicht technisch en kwalitatief laten werken vind ik wel knap.

    De afwerking lijkt zoals gewoonlijk top. 

    Maar door de band genomen vind ik dit scherm eerder iets voor tegen de muur.

    In combinatie met andere luidsprekers.

    En als je leefruimte 180m2 is dan lijkt me dit scherm aangewezen. 

    Onderschrift buiten gebruik
  • 05-15-2008 6:17 PM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    Zie ik het nou goed?

    Op de rechter foto zit de BeoLab10 bijna tegen de paal en het scherm dichter bij de grond.

    Komt dat scherm omhoog en de BeoLab10 naar voren?
  • 05-15-2008 6:23 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Nieuwe BeoVision

    Het zou een hydraulische voet zijn,
    is waarschijnlijk nodig bij een gewicht van +/- 450 kg.

    Smile
     

  • 05-18-2008 1:41 AM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    Al zou het een voet zijn op drijvende kurken, dan nog maakt dat em niet mooi :-)

  • 05-18-2008 8:53 AM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    Wat maak jij je druk, Bingo ?

    Meen gelezen te hebben dat jij ter faveure van een  'Kuro' scherm besloten had ? Een B&O showmodel afzeiken ?! Tsjonge...

    Ga jij volgend jaar eens terug naar je dealer  'Mediamarkt' en vraag wat de inruilwaarde is van jouw scherm..., je zult al snel merken dat de 'Kuro' een 'Duuro' blijkt te zijn. Meer dan 25 % van de oorspronkelijke waarde zul je zeker niet krijgen... Kun je 'm beter laten vallen...

    Oh nee..., 'Pioneer' zit in het rijtje van 'LG',  'Samsung', 'Grundig' of  'Salora'.., al in het 1e verzekeringsjaar keert men niet uit boven de  50% als 'restwaarde' ...

    Uit ervaring weet ik dat B&O pas in het 4e jaar zakt tot onder de 75%, je moet de B&O ontwerpen natuurlijk wél apart aanmelden en meeverzekeren... Okay..., die rompslomp heb jíj dan weer niet...

    Je moet geen ontwerpen afzeiken waar jij geen ervaring mee hebt of dat jij er de meerwaarde niet van kan zien..., de meesten hier zijn wel gelukkig met hun besluit B&O aangeschaft te hebben. Het heeft geen pas deze mensen c.q. ontwerpen af te zeiken, wordt dan member van een 'Pioneer' forum ?  No - thumbs down  No - thumbs down

    Cheers... Beer

    B&O: Don't let the limitations of others limit you
  • 05-19-2008 12:36 PM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    dunkalot:

    Wat maak jij je druk, Bingo ?

    Meen gelezen te hebben dat jij ter faveure van een  'Kuro' scherm besloten had ? Een B&O showmodel afzeiken ?! Tsjonge...

    Ga jij volgend jaar eens terug naar je dealer  'Mediamarkt' en vraag wat de inruilwaarde is van jouw scherm..., je zult al snel merken dat de 'Kuro' een 'Duuro' blijkt te zijn. Meer dan 25 % van de oorspronkelijke waarde zul je zeker niet krijgen... Kun je 'm beter laten vallen...

    Oh nee..., 'Pioneer' zit in het rijtje van 'LG',  'Samsung', 'Grundig' of  'Salora'.., al in het 1e verzekeringsjaar keert men niet uit boven de  50% als 'restwaarde' ...

    Uit ervaring weet ik dat B&O pas in het 4e jaar zakt tot onder de 75%, je moet de B&O ontwerpen natuurlijk wél apart aanmelden en meeverzekeren... Okay..., die rompslomp heb jíj dan weer niet...

    Je moet geen ontwerpen afzeiken waar jij geen ervaring mee hebt of dat jij er de meerwaarde niet van kan zien..., de meesten hier zijn wel gelukkig met hun besluit B&O aangeschaft te hebben. Het heeft geen pas deze mensen c.q. ontwerpen af te zeiken, wordt dan member van een 'Pioneer' forum ?  No - thumbs down  No - thumbs down

    Cheers... Beer

    Moet je je niet druk om maken; we weten al lang niet beter......................letten er dan ook niet meer zo op en ergeren zowiezo niet meer, we weten tenslotte wie het zegt nietwaar ? een Avantbezitter welke liever een Kuro schermpje zou willen hebben, dat zegt toch wel voldoende toch ?

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 05-19-2008 3:19 PM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    Wie heeft waar wat afgezeken, Edu eh Donkulatto ?
  • 05-19-2008 4:08 PM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

     

    Hmm, sterke come-back, Bingo... No - thumbs down   

    Herinner jij je eigen posts niet meer..? Zat gister in afwachting van Ajax diverse posts te lezen, de laatste post van jouw was de spreekwoordelijke druppel, daar reageerde ik op.

    Doet er verder niet toe, ik steek mijn energie niet meer in jouw negatieve spiraal...

    Voor mij houdt het hier op...

     

    Beer

     

    B&O: Don't let the limitations of others limit you
  • 05-19-2008 5:42 PM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    Voor hoelang ......
  • 05-19-2008 6:02 PM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    Oh wat is het leven fijn als de zon schijnt!

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 05-20-2008 2:41 AM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    "Bingo: voor hoelang?"

    wellicht tot jij eindelijk naar het kuuro[ord] forum ga ?...........Whistle

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 05-20-2008 4:34 AM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: Nieuwe BeoVision

    beologisch:

    "Bingo: voor hoelang?"

    wellicht tot jij eindelijk naar het kuuro[ord] forum ga ?...........Whistle

    Daar is hij volgens mij niet meer welkom (htforum/Pioneer 8G sectie), aangezien Pioneer in Nederland ook duurder is dan dat de prijzen horen te zijn (Duitsland/Amerika). Ik denk dat hij zich erg thuis gaat voelen op een Panasonic forum. Die hebben mooie schermen met de beste prijs/prestatie verhouding Wink.

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

  • 05-20-2008 5:01 AM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    Hij Beerlijkt nog in het bezit te zijn van "echte" TV : een B&O avant [jawel een echte B&O van/voor Bingo]....Wink

    indien hij eindelijk gaat doen waar hij al lang[er] mee dreigt [B&O inruilen voor een Kuro] zijn er toch een aantal gevolgen aan te geven:

    a] zal het plaatje wellicht mooier vonden maar de beleving niet [ wat beleeft er meer dan een Avant qua geluid ]

    b] een soort BMW met een Renault 1.0 motortje als belevingsfactor.

    c] zijn wij dan eindelijk van hem [ihb.zijn negatief cijfermatig geneuzel] af ? of heeft hij dan toch nog een A9 of flesopener in zijn bezit om zijn B&O aanwezigheid te verklaren op het forum.......................Devil

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 05-20-2008 5:27 AM In reply to

    Re: Nieuwe BeoVision

    Heren,

    Waarom toch altijd die negativiteit tov Bingo? Hij is een B&O liefhebber... Z'n Avant is daar het bewijs van? Of niet?
    Ik vind het totaal niet meer leuk dat m'n vriendje zo wordt afgeblaft! Dus aub... stop er mee.. ik kan er niet meer tegen..

    Bingo for CEO of B&O!

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

Page 1 of 3 (63 items) 1 2 3 Next >