in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 05-11-2007 2:56 AM by fridsten. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-06-2007 2:42 AM

    • Dillen
    • Top 10 Contributor
    • Joined on 02-14-2007
    • Copenhagen / Denmark
    • Posts 5,008
    • Founder

    Hvorfor ikke guld ?

    Kære Beoworld medlemmer,

    Vi er meget overraskede over at se antallet af bronze medlemmer på Beoworld, næsten 600 !!
    Vi opfordrer alle medlemmer til at støtte Beoworld og hjælpe med at dække udgifterne ved at køre et så stort og omfattende website, forum mm. ved at opgradere medlemsskabet til guld.
    Det koster at gøre tingene så godt det er menneskeligt og teknisk muligt og uden støtte fra medlemmerne ville vi ikke kunne tilbyde den grad af service og den mængde information, som vi gør.
    Guld medlemskabet er sat i verden for at give medlemmerne en mulighed for at støtte den verdens-omspændende entusiast website som Beoworld er.

    Men - Noget for Noget !!

    Selv hvis du ikke besøger Beoworld dagligt vil præmie-trækningen være guld medlemsskabet værd alene.
    Hvis du havde muligheden for at købe en lotteri-seddel for 25 Kroner med en chance på 1 til 30 for at gå hjem med en Beosound 4, ville du så ikke gøre det ? Selvfølgelig ville du det - og endda uden at tøve.

    Det er netop det, vi tilbyder til guld medlemmer - hver eneste måned !

    Vinderne vil naturligvis modtage gevinster, som passer til deres lokale spænding (110V/220V etc). Beoworld er jo ikke begrænset til UK og naturligvis vil alle vindende medlemmer få gevinsten tilsendt uanset hvor i verden, de bor.

    Hvis dette har fået tankerne om et guld medlemskab igang, så skynd dig og vær med. Du fortjener chancerne og Beoworld vil takke for støtten.

  • 05-10-2007 5:58 PM In reply to

    • beocom
    • Not Ranked
    • Joined on 05-10-2007
    • Posts 2
    • Gold Member

    Re: Hvorfor ikke guld ?

    Jeg vil gerne støtte beoworld - men hvordan køber jeg GULD?

    Fik lige set den nye Beo5 - Den ser flot ud, og skulle i følge min forhandler her i købnehavn komme allerede i august måned - det bliver spændende.
  • 05-11-2007 2:56 AM In reply to

    • fridsten
    • Top 500 Contributor
      Male
    • Joined on 04-17-2007
    • Stockholm, Sweden
    • Posts 167
    • Founder

    Re: Hvorfor ikke guld ?

    beocom:
    Jeg vil gerne støtte beoworld - men hvordan køber jeg GULD?

    På BeoWorlds förstasida, alltså http://www.beoworld.org, har du en blå ruta till höger med rubriken "MY BEOWORLD". Längst ner i den finns en länk med texten "Upgrade/Renew Membership". Klicka på den.

Page 1 of 1 (3 items)