in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-07-2007 2:21 AM by Bingo. 51 replies.
Page 2 of 3 (52 items) < Previous 1 2 3 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 06-15-2007 1:14 PM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    Ik verveelde me niet hoor. Maar omdat ik zelf begonnen ben over het onderwerp dat ik het hier zo rustig vindt op het forum dacht ik, ik zal eens wat reageren hier en daar.

    Hopende op wat meer leven in de brouwerij hier en daar .... 

  • 07-27-2007 8:34 AM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    Hoeveel goud leden zijn er eigenlijk nodig om break-even te draaien? De bijna 500 van nu lijkt mij veel te weinig om alleen al de prijzen pot te kunnen vullen.Met zo'n goed gevulde en dure prijzenpot is de contributie zo op lijkt mij.Dat worden over een paar maanden alleen nog b&o wegwerppennen vrees ik.
  • 08-18-2007 8:34 PM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    Nou ik ben er echt een paar uur mee aan het pielen geweest, nu doet het in 1 keer. Ik heb 2 cards gebruikt. (Ik neem aan dat het gelukt is)

     

    Ben even weg geweest maar ben weer terug, had even een andere hobby voor de auto van mijn vrouw maar ben weer volledig terug en zelfs vorige week nog in Struer geweest!

     Helaas moest ik weer weg want ik had me niet opgegeven bij de plaatselijke VVV voor een tour in het museum dus daar baalde ik flink van.

    Heb wel de begeerde opener gekregen

     

    mvrgrt Silvester

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 08-20-2007 11:14 AM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    chucky:

    Nou ik ben er echt een paar uur mee aan het pielen geweest, nu doet het in 1 keer. Ik heb 2 cards gebruikt. (Ik neem aan dat het gelukt is)

     

    Ben even weg geweest maar ben weer terug, had even een andere hobby voor de auto van mijn vrouw maar ben weer volledig terug en zelfs vorige week nog in Struer geweest!

     Helaas moest ik weer weg want ik had me niet opgegeven bij de plaatselijke VVV voor een tour in het museum dus daar baalde ik flink van.

    Heb wel de begeerde opener gekregen

     

    mvrgrt Silvester

     

    Zonde van je geld ......of je moet het doen voor de " loterij " !

     Het gaat hier tegenwoordig alleen nog maar over hoe duur B&O is .....en waarom het nieuwste aansluitinkie er nog niet op zit , hoeveel plasma schermen je  kunt kopen voor de prijs van één B&O tv enz ........

     De echte liefhebbers zijn een beetje afgehaakt en de wannabee's ( uitzonderingen daar gelaten ) zijn over gebleven ......

     Begrijp mij goed , ben niet B&O blind ...maar dit heeft nog weinig met LIEFHEBBERS te maken , alleen hun ouwe meuk is perfect en alle het nieuwe ( zeker op video gebied ) wordt afgebrand ......

    welkom terug Chucky !

  • 08-20-2007 2:01 PM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: Waarom geen goud??

     Het gaat hier tegenwoordig alleen nog maar over hoe duur B&O is .....en waarom het nieuwste aansluitinkie er nog niet op zit , hoeveel plasma schermen je  kunt kopen voor de prijs van één B&O tv enz ........

     Begrijp mij goed , ben niet B&O blind ...maar dit heeft nog weinig met LIEFHEBBERS te maken , alleen hun ouwe meuk is perfect en alle het nieuwe ( zeker op video gebied ) wordt afgebrand ......

    Het kan aan mij liggen, maar volgens mij ligt al dat gezeur rondom de prijzen en features van vooral video niet alleen aan de forumleden, maar vooral aan B&O zelf.

     

     

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

  • 08-20-2007 5:21 PM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    Ja, B&O vraagt zelf prijzen voor videoprodukten waarvan iedere recensist zegt:

    Dit kan echt niet!!!

    Maar toch doen ze het. En ja, als je een TV van 10.000 euro op de markt brengt of 20.000 (BV5) met antieke aansluitingen, dan vind ik het logisch dat mensen zich bekocht voelen. Logisch dat je dat uit. Je hoeft toch niet blind als B&O liefhebber alleen maar haluluja Stuer te roepen? Bij veel mensen heeft B&O door de huidige marketing strategie toch een stuk vertrouwen verloren. Wanneer was B&O bij onafhankelijke test het beste met televisiebeeld? Ik denk dat we minstens 20 jaar terug moeten in de tijd daarvoor.

    Ik kan zo drie kantjes volschrijven hoor.  En toch ben ik B&O liefhebber, alleen behoorlijk teleurgesteld.

    Als ik in het financiele rapport lees over hun winstmarges dan schrik me werkelijk blauw! Als ik dat dan terugreken met de schakel dealer er nog eens tussen, dan weet je ongeveer wat je toestel werkelijk waard is. En dat maakt me diep en diep triest. De prijs/kwaliteitsverhouding is helemaal zoek !!!

  • 08-23-2007 6:07 PM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    Bingo:

    Ja, B&O vraagt zelf prijzen voor videoprodukten waarvan iedere recensist zegt:

    Dit kan echt niet!!!

    Maar toch doen ze het. En ja, als je een TV van 10.000 euro op de markt brengt of 20.000 (BV5) met antieke aansluitingen, dan vind ik het logisch dat mensen zich bekocht voelen. Logisch dat je dat uit. Je hoeft toch niet blind als B&O liefhebber alleen maar haluluja Stuer te roepen? Bij veel mensen heeft B&O door de huidige marketing strategie toch een stuk vertrouwen verloren. Wanneer was B&O bij onafhankelijke test het beste met televisiebeeld? Ik denk dat we minstens 20 jaar terug moeten in de tijd daarvoor.

    Ik kan zo drie kantjes volschrijven hoor.  En toch ben ik B&O liefhebber, alleen behoorlijk teleurgesteld.

    Als ik in het financiele rapport lees over hun winstmarges dan schrik me werkelijk blauw! Als ik dat dan terugreken met de schakel dealer er nog eens tussen, dan weet je ongeveer wat je toestel werkelijk waard is. En dat maakt me diep en diep triest. De prijs/kwaliteitsverhouding is helemaal zoek !!!

     

    Jij bent helemaal geen liefhebber ....je bent een ouwe zeur die het forum verziekt met zijn eeuwige gezeik !

     Jouw probleem is afgunst , je kan het niet langer betalen/aanschaffen en daarom kraak je andermans hobby af !

  • 08-23-2007 7:28 PM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    Zeg Haley!. Ga jij effe gauw je mond spoelen!!

    Wie ben jij dan wel om te menen te kunnen oordelen over mij?

    Mij beschuldigen van afgunst! Hoe haal je het in je hoofd!!

    Ik ben helemaal niet afgunstig en gun iedereen alles, maar kan gewoon erg slecht tegen onrechtvaardigheid. Als een fabrikant met een stalen gezicht televisies van 20.000 euro durft te verkopen en vier jaar laten zitten de mensen met de gebakken peren omdat ze geen normaal toestel kunnen aansluiten omdat bepaalde noodzakelijk ingangen niet op het toestel zitten, waarvoor ze een megaprijs hebben betaald. Dat vind ik dat zwaar onbeschofd en gewetenloos naar je klanten. Er zijn weinig merken die het op dat gebied zo bond maken als B&O. Dus het moet aan de kaak gesteld blijven worden. Nu weer de nieuwe DVD2 met alleen een analoge tuner. Ook weer de smoes dat niemand er om maalt? Dat truukje ken ik nu wel, maar ondertussen kunnen de mensen weer een prijs van een highend dvd recorder neertellen voor een lage middenmoter. Ik denk dus dat ik juist begaan ben met de consument.

    Graag in het vervolg persoonlijke beledigingen achterwege laten op dit forum svp.

  • 08-24-2007 4:19 AM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    Bingo... Face it.. het énige wat je hier op het forum komt doen (op misschien 10 posting de afgelopen 2j) is enkel en alleen klagen. Klagen en zeuren over prijs en hoe schandalig het is dat men X-euro durft te vragen voor "verouderde technologie. Meer niets.

    OK...Je hebt soms wel een punt (persoonlijk heb ik het ook niet met de DVD2) maar aub.. het komt allemaal als voorgekouwde koek over... 98% van je posting hebben te maken met de te hoge prijs... En ik kan goed voorstellen dat velen hier een grondige hekel aan beginnen hebben!

    Maar.. Still love you buddy!
    Take care!

     Karel

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 08-24-2007 9:11 PM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    Bingo:

    Zeg Haley!. Ga jij effe gauw je mond spoelen!!

    Wie ben jij dan wel om te menen te kunnen oordelen over mij?

    Mij beschuldigen van afgunst! Hoe haal je het in je hoofd!!

    Ik ben helemaal niet afgunstig en gun iedereen alles, maar kan gewoon erg slecht tegen onrechtvaardigheid. Als een fabrikant met een stalen gezicht televisies van 20.000 euro durft te verkopen en vier jaar laten zitten de mensen met de gebakken peren omdat ze geen normaal toestel kunnen aansluiten omdat bepaalde noodzakelijk ingangen niet op het toestel zitten, waarvoor ze een megaprijs hebben betaald. Dat vind ik dat zwaar onbeschofd en gewetenloos naar je klanten. Er zijn weinig merken die het op dat gebied zo bond maken als B&O. Dus het moet aan de kaak gesteld blijven worden. Nu weer de nieuwe DVD2 met alleen een analoge tuner. Ook weer de smoes dat niemand er om maalt? Dat truukje ken ik nu wel, maar ondertussen kunnen de mensen weer een prijs van een highend dvd recorder neertellen voor een lage middenmoter. Ik denk dus dat ik juist begaan ben met de consument.

    Graag in het vervolg persoonlijke beledigingen achterwege laten op dit forum svp.

     Ik ben er altijd voorstander van dat iedereen zijn zeggie mag doen, goed of slecht , maar jij komt mij zo de strot uit met je eeuwige gezeur , bah !!!!!

     Jouw enige doel is het verzieken van dit forum , onder de naam "jantje "Coolpix'"  Bingo "of welke naam dan ook , ik ben er echt klaar mee ..... ik heb mij er hard voor gemaakt toen je gebanned werd op dit forum dat je terug mocht komen , maar wat mij betreft mag je er af gegooid worden voor het leven ....jij bent geen liefhebber maar een ouwe zeurkous die als enige doel heeft dit forum te verzieken !

  • 08-25-2007 5:47 AM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    Denk je nou echt dat ik door jouw ******* manier van persoonlijk beledigen me aangesproken voel?

    Ga op de markt staan en verse vis verkopen!!! Dat jij mijn woorden niet het juiste gewicht geeft is jouw probleem. Kom met tegenargumenten maar ga anderen niet zwart maken hier.

    Dit is geen manier zoals je met mensen en forumleden omgaat hoor!!!

    Jij verpest op deze trieste manier heel de sfeer hier.

     

     

  • 08-25-2007 1:56 PM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    *GAAAAAAAAAAP*   (c) Ed.

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 08-27-2007 3:09 AM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    @Eduard ... Bingo .... misschien een rare woordspelling, maar ben het helemaal met je eens ... back-to-the-subject, please !!

     

  • 08-28-2007 4:11 PM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    Ik wil heel erg graag Gold member zijn, maar het lukt niet met mijn Visa kaart

    Kan iemand mij helpen? En wat is het issue nummer? 

    Two Beo4 remotes, one BeoVision 6, greatings from a B&O afficionado :-p

  • 08-28-2007 4:37 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Waarom geen goud??

    benjarys:

    Ik wil heel erg graag Gold member zijn, maar het lukt niet met mijn Visa kaart

    Kan iemand mij helpen? En wat is het issue nummer? 

    Hoi,

    Bij VISA kaart hoef je geen issue-nummer in te vullen.

    Waar ligt het probleem / kom je niet verder ?
    (of stuur me even een PM, loop ik stappen met je door)

  • 08-28-2007 4:58 PM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    Wat bedoel je met een PM?

    Ik vul alles correct in, dus ik zie niet wat het probleem is... 

    Two Beo4 remotes, one BeoVision 6, greatings from a B&O afficionado :-p

  • 08-28-2007 5:01 PM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    Misschien omdat ik mijn vader zijn kaart gebruik? En de namen niet overeenkomen?

    Het adres wel... 

    Two Beo4 remotes, one BeoVision 6, greatings from a B&O afficionado :-p

  • 08-29-2007 5:27 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Waarom geen goud??

    benjarys:

    Wat bedoel je met een PM?

    Ik vul alles correct in, dus ik zie niet wat het probleem is... 

    PM is een Private Message (ik heb er 1 naar je gezonden)

    Wanneer je op iemands naam klikt dan zie je enkele links,

    waaronder  "send a Private Message"

  • 09-03-2007 11:59 AM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    Ja, Eduard, het is gelukt!

    Het lag aan mijn browser. Het feit is dat ik direct kon upgraden in Opera in tegenstelling tot Mozilla Firefox.

    Raar hé? Ik blijf voor de rest wel Firefox-minded Stick out tongue

    Bedankt voor je medeleven Big Smile 

    Two Beo4 remotes, one BeoVision 6, greatings from a B&O afficionado :-p

  • 09-06-2007 11:35 AM In reply to

    • Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

    Re: Waarom geen goud??

    Waw , ik heb net gezien dat ik een prijs gewonnen heb , thanks guys Party!!!
     
     
     
    Guy
     
     
     
     
    P.S.: Hoef ik verder iets te doen ? 
  • 10-06-2007 5:08 AM In reply to

    Re: Waarom geen goud??

    Goud klinkt goed maar wat past er het beste bij B&O ?!
Page 2 of 3 (52 items) < Previous 1 2 3 Next >