ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012READ ONLY FORUM
This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012
In mijn kelder ligt al enige tijd een ongebruikte Beotalk 1100 in perfecte staat, met boekje maar zonder doos. Iemand enig idee van de waarde, aangezien ik ze maar zelden aangeboden zie worden?
Bart
Ongeveer 75 euro .
Bingo:Het probleem met de Beotalk 1100 is dat de opvolger Beotalk 1200 zoveel fijner in gebruik is.
Daarom voor jou voor € 60 ;-)
en Bingo, hoe bevalt dit B&O product je ?
heb er zelf ook eentje.
Ik heb het al een keer gevraagd denk ik maar voor de zekerheid nog een keer !,.......
Werkt de Beotalk 1200 op de experiabox van KPN ? werkt de beocom 6000 hier trouwens ook op ?
Iedere telefoon werkt op een experiabox of ander VOIP modem.
Ik heb zelf mijn Beotalk 1200 en Beocom 6000 aangesloten op de Zyxel VOIP modem van Tiscali en het werkt allemaal prima.
Bingo: Iedere telefoon werkt op een experiabox of ander VOIP modem.Ik heb zelf mijn Beotalk 1200 en Beocom 6000 aangesloten op de Zyxel VOIP modem van Tiscali en het werkt allemaal prima.
klopt, zelf gebruik ik een aantal Beocom 2's aan basis-PSTN met een Beoltalk 1200 op een SMC-VOIP modem van Solcon en werkt ook prima.