in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 04-09-2008 2:32 AM by beologisch. 8 replies.
Page 1 of 1 (9 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-07-2008 12:44 PM

• Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

Heeft er al iemand de LC3?!

Is er al iemand in Nederland/België met deze: http://shop.innovus.dk/group.asp?group=8&sub=0&lang=uk  ( http://forum.beoworld.org/forums/thread/97358.aspx) ?

Lijkt me een waardige opvolger.

• 04-07-2008 2:00 PM In reply to

Re: Heeft er al iemand de LC3?!

Doc,

Op het Engelstalige forum wordt er uitvoerig over geschreven.

Heb de Innovus al sind een 4-tal maanden en werk perfect. Zelfde functionaliteit dan de LC2 en even goede IR ontvangst. Het énige verschil is dat je de Smartdimmer niet zo zwaar kan belasten dan de LC2, de LC2 was 300W, de Innovus Smartdimmer 200W als ik me niet vergis.

't Is goed dan ook een waardige opvolger.

Karel.

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 04-07-2008 2:01 PM In reply to

Doc:

Is er al iemand in Nederland/België met deze: http://shop.innovus.dk/group.asp?group=8&sub=0&lang=uk  ( http://forum.beoworld.org/forums/thread/97358.aspx) ?

Lijkt me een waardige opvolger.

Wat mij tot nu toe is opgevallen aan de vervangers , is dat de ir ontvangst een stuk minder is als van de LC2 >

( weet niet hoe het bij deze is )

• 04-07-2008 2:08 PM In reply to

Had vroeger zo'n Dynalight Beo compatible dimmer... Die lag achter m'n BV3... en ontvangst héél slecht. De Smartdrimmer ligt nu op juist dezelfde plaats en hoe zelfs nu niet meer te richten om de verlichting te bedienen..

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 04-07-2008 2:46 PM In reply to

• Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

Zijn ze in te bouwen, in bijv. een bestaande contactdoos?
  • 04-07-2008 3:23 PM In reply to

met beetje extra breekwerk zijn ze wel in te bouwen.. maar niet zoals de LC2..

• 04-08-2008 2:56 AM In reply to

Karel Uyttendaele:

met beetje extra breekwerk zijn ze wel in te bouwen.. maar niet zoals de LC2..

Dus nu maar hopen dat B&O toch nog met een eigen LC3 komt...............Hmm

Heb zelf een stuk of 7 LC2's in de woning en wil ze eigenlijk niet meer missen, bovendien vind ik persoonlijk de LC2 mooier dan de non B&O LC3's..........Erm

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 04-08-2008 7:46 AM In reply to

• Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

Dus nu maar hopen dat B&O toch nog met een eigen LC3 komt...............

Hoe lang zijn de LC2's uit productie?

Hoop/verwacht je echt dat er nog een LC3 ooit zal worden uitgebracht?

• 04-09-2008 2:32 AM In reply to

De LC2 is al een tijdje niet meer leverbaar; er wordt voor een gebruikt exemplaar zowat nieuwprijs betaald op MP en ebay.

Ik heb trouwens het idee dat het niet echt storm liep op de nieuw LC2's destijds, maar nu ze nieuw niet meer leverbaar zijn lijkt er een soort run op en erkenning van te ontstaan.

Vind ze zelf zowel mooi als praktisch en betrouwbaar; verwacht niet echt een LC3 , maar hoop hier wel op !.............Idea

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
Page 1 of 1 (9 items)