in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 03-28-2008 7:27 AM by beologisch. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 03-27-2008 12:46 PM

Verzoek om het gebruik van de "Quote" optie te beperken.

Misschien komt dit wat bla bla over, maar.

Kunnen we het gebruik van de "Quote"optie bij het antwoorden op topics wat beperken?

Wat mij opvalt in diverse topics is dat er regelmatig veel van deze optie gebruik gemaakt wordt en dat er hele lappen met (dezelfde) tekst keer op keer herhaald wordt en dat je daardoor soms bijna een speurtocht moet beginnen om de bijdrage te achterhalen.

Wederom met alle respect. Ook ik ben blij met alle respons, maar op mijn mobiele telefoon (Nokia E90) maakt dat de topics onleesbaar worden. En onderweg volg ik ook graag het e.e.a.

Alvast vriendelijk bedankt.

Beobuddy.. 

• 03-27-2008 2:04 PM In reply to

Re: Verzoek om het gebruik van de "Quote" optie te beperken.

Eerlijk gezegd vind het ik het onzin omdat jij zograag op je mobiel alles wilt bijhouden dat wij onze manier van posten daarvoor moeten aanpassen.
  • 03-27-2008 2:17 PM In reply to

Beobuddy:

Misschien komt dit wat bla bla over, maar.

Kunnen we het gebruik van de "Quote"optie bij het antwoorden op topics wat beperken?

Wat mij opvalt in diverse topics is dat er regelmatig veel van deze optie gebruik gemaakt wordt en dat er hele lappen met (dezelfde) tekst keer op keer herhaald wordt en dat je daardoor soms bijna een speurtocht moet beginnen om de bijdrage te achterhalen.

Wederom met alle respect. Ook ik ben blij met alle respons, maar op mijn mobiele telefoon (Nokia E90) maakt dat de topics onleesbaar worden. En onderweg volg ik ook graag het e.e.a.

Alvast vriendelijk bedankt.

Beobuddy.. 

Ben het er helemaal mee eens! Die lap tekst die hierboven staat voegt totaal niets toe aan mijn bijdrage.Stick out tongue

Even serieus dan maar. Ik vind dat je gelijk hebt hoor.Smile 

• 03-27-2008 2:39 PM In reply to

Bingo:
    Eerlijk gezegd vind het ik het onzin omdat jij zograag op je mobiel alles wilt bijhouden dat wij onze manier van posten daarvoor moeten aanpassen.

Helemaal mee eens en vindt het verzoek redelijk en billijk; ook of misschien zelfs deze quote voegt idd. helemaal niets toe !!.....Whistle...zeker niet omdat er mensen zijn die zich niet aan willen passen aan wensen/mensen met kleine schermen en zich blind staren naar en op groooote schermen.....................Hmm

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 03-27-2008 2:43 PM In reply to

Bingo:

Er staat niet MOETEN aanpassen ....maar er wordt gevraagd of je het WIL aanpassen !

• 03-27-2008 3:54 PM In reply to

Ja, dat heb ik gelezen hoor.

• 03-28-2008 7:27 AM In reply to

maar niet begrepen dus................Huh?
    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
Page 1 of 1 (7 items)