in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 04-12-2008 5:09 AM by koning. 14 replies.
Page 1 of 1 (15 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 03-20-2008 6:18 AM

masterlink tang

Wie weet wat een masterlink tang kost?
  • 03-20-2008 9:02 AM In reply to

• Jeuke
    • Not Ranked
    • Joined on 12-29-2007
    • Posts 41
    • Bronze Member

Re: masterlink tang

Middag,

Je hebt eigenlijk 3 tools nodig om een ML plug op een ML kabel te zetten. ( veronderstel dat het dat is wat je bedoelt ) De eerste tool om het plastic-cover te "knippen" kost 245€, de tweede tool om het metalen sluitstuk onder de plug te verankeren met ML-kabel zelf kost 555€!!! je hebt ze beide echt wel nodig. Dat derde tooltje heb je niet per se nodig en dient eigenlijk om de ML - kabel te strippen. Veel geld dus om effe te ML - plug erop te zetten, niet?

Philip

• 03-20-2008 11:22 AM In reply to

Klopt is veel geld,maar elke keer een dealer bellen a55 euro voorij kosten, arbeidsloon per kwartier,loopt ook behoorlijk op.

Ik vind dit gewoon vervelend worden,die stekkertjes knijp ik er binnen een poep en een scheet zelf wel aan want er gaan geen rakketten de lucht in als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar ja ik vrees dat ik met deze prijs stellingen ik maar weer moet bellen voor een afspraakSad

• 03-20-2008 2:50 PM In reply to

koning:

Klopt is veel geld,maar elke keer een dealer bellen a55 euro voorij kosten, arbeidsloon per kwartier,loopt ook behoorlijk op.

Ik vind dit gewoon vervelend worden,die stekkertjes knijp ik er binnen een poep en een scheet zelf wel aan want er gaan geen rakketten de lucht in als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar ja ik vrees dat ik met deze prijs stellingen ik maar weer moet bellen voor een afspraakSad

Gewoon ff naar de Boer gaan ........Big Smile

• 03-20-2008 3:23 PM In reply to

ik wist dat je dit ging zeggen marcel (zesde zintuig!)

Lach maar.....Super Angry

• 03-21-2008 8:22 AM In reply to

Zou het niet veel beter zijn als B&O over zou stappen op HDMI-CEC? Dat is een internationale standaard inmiddels en alle bedieningscommandos gaan over de HDMI kabel. Die kabels zijn in alle kwaliteiten en lengtes te krijgen en heb je ook niet meer te maken met die voorrijkosten en dure arbeidsloon of knippen en strippen.

Dat masterlink is toch een beetje verouderd inmiddels?

• 03-21-2008 8:40 AM In reply to

Het is toch te gek voor woorden dat elke keer een monteur moet bellen om een masterlink stekkertje er aan te zetten.

Je word er moedeloos van....

Je bent gewoon weer een paar honderd euro kwijt.

• 03-21-2008 10:16 AM In reply to

• djjkroon
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-18-2007
    • Uddel, the Netherlands
    • Posts 113
    • Founder

Ach een juction box werkt ook ;)
    Muzies, Hans Kroon
  • 03-21-2008 10:26 AM In reply to

klopt heb ik ook,maar steeds aan mekaar knopen ik weet niet....

• 03-21-2008 12:28 PM In reply to

Bingo:

Zou het niet veel beter zijn als B&O over zou stappen op HDMI-CEC? Dat is een internationale standaard inmiddels en alle bedieningscommandos gaan over de HDMI kabel. Die kabels zijn in alle kwaliteiten en lengtes te krijgen en heb je ook niet meer te maken met die voorrijkosten en dure arbeidsloon of knippen en strippen.

Dat masterlink is toch een beetje verouderd inmiddels?

En als dat HDMI-CEC snoer nou door en buis of klein gaatje moet , wie kan ik dan bellen om de stekker opnieuw er aan te knijpen ....is er dan iemand die geen voor rij kosten en arbeidsloon rekent en het toch even komt doen ???????

ML is ook in alle maten verkrijgbaar ........maar ik denk dat het probleem is dat hij ergens doorheen moet !

Junction box is de goedkoopste oplossing .( maar niet de beste )

• 03-21-2008 1:13 PM In reply to

Na een beetje speuren op het internet kwam ik deze site tegen www.aerne.com

Moet je eens kijken bij masterlink (ik heb deze powerlink/masterlink) combidozen nog nooit gezien.

En bij http://uk.bosscom.dk/products.asp?m1=1334&m2=1362 masterlink kabel met antenne

• 03-22-2008 11:32 AM In reply to

koning:

Na een beetje speuren op het internet kwam ik deze site tegen www.aerne.com

Moet je eens kijken bij masterlink (ik heb deze powerlink/masterlink) combidozen nog nooit gezien.

En bij http://uk.bosscom.dk/products.asp?m1=1334&m2=1362 masterlink kabel met antenne

Mooie spullen hebben die gasten zeg .......zag ook ML kabel gecombineerd met antenne kabel ....

• 04-09-2008 5:21 PM In reply to

Alle stekkers zitten er weer aan!Party!!!

Fred bedanktYes -  thumbs up

• 04-12-2008 5:09 AM In reply to

Wie????Hmm

Ik.....Whistle

Page 1 of 1 (15 items)