in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 03-20-2008 6:59 PM by Bingo. 12 replies.
Page 1 of 1 (13 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 03-19-2008 7:56 AM

Waarom die kritiek op Bingo

Hallo allemaal,

Waarom is er toch zoveel kritiek op de kritische kijk van Bingo op B&O. Ik vind dat je op het forum ook best wel kritiek mag geven op B&O produkten of B&O in het algemeen. Waarom niet? Zal eerlijk zeggen dat ik de post van Bingo niet zo storend, vindt hij laat altijd iedereen op persoonlijk vlak in zijn waarde andersom gebeurt dat soms niet. Denk dat dit forum zonder Bingo een stuk minder leuk is om te lezen. Kijk als hier iedereen alleen maar continu vol lof over alle B&O produkten is dan wordt het ook maar saai. En laten we eerlijk zijn soms heeft hij ook wel een punt met zijn kritische kijk.

Al met al vermaak ik me hier op het forum, kijk elke dag wel even en ook Bingo heeft daarin een bijdrage.

Groet Roel.

• 03-19-2008 8:15 AM In reply to

Re: Waarom die kritiek op Bingo

Roel,

Ik waardeer Bingo z'n input op technische vlakken (heb zelfs technisch vraagje opmerking voor hem... maar heb nog geen tijd gevonden om dit uit te schrijven). En hier op het forum is het allesbehalve steeds lof over B&O.

Waar ik echter wél een probleem mee heb is z'n terugkerende rethoriek over prijs prijs prijs prijs en het feit dat B&O niet constant de aller allerlaaste technische snufjes heeft. Ga z'n postings van de afgelopen jaren na en je krijgt voor 95% van z'n posting alleen maar negatieve opmerkingen of vragen (Bingo vraagt zich serieus wat af!) waarvoor hij goedgenoeg weet wat voor velen van ons het antwoord zal zijn.

Wat is het nut van op een B&O forum aanwezig te zijn als 95% van z'n postings negatief zijn over B&O met daaraan quasi steeds verwijzend naar andere merken waar het zoveel beter is.

Hij blijft ook steeds volhouden dat de meesten van ons hier met een B&O Roze Bril oplopen... Wat absoluut niet het geval is... Maar toch blijft hij in z'n hardnekkigheid doorgaan. Hij is een detaiïst die weigert vanuit een ander perspectief naar het merk te kijken.

I rest my case... de zoveelste keer.

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 03-19-2008 8:20 AM In reply to

mestreechteneer:

Hallo allemaal,

Waarom is er toch zoveel kritiek op de kritische kijk van Bingo op B&O. Ik vind dat je op het forum ook best wel kritiek mag geven op B&O produkten of B&O in het algemeen. Waarom niet? Zal eerlijk zeggen dat ik de post van Bingo niet zo storend, vindt hij laat altijd iedereen op persoonlijk vlak in zijn waarde andersom gebeurt dat soms niet. Denk dat dit forum zonder Bingo een stuk minder leuk is om te lezen. Kijk als hier iedereen alleen maar continu vol lof over alle B&O produkten is dan wordt het ook maar saai. En laten we eerlijk zijn soms heeft hij ook wel een punt met zijn kritische kijk.

Al met al vermaak ik me hier op het forum, kijk elke dag wel even en ook Bingo heeft daarin een bijdrage.

Groet Roel.

Ik denk als je dit schrijft , dat je de kritieken  niet goed leest !

Het is de frequentie van herhalen ........waar ik moeite mee heb , niet zijn manier van denken !

Het is net vissen .....ik hap iedere keer weer .......................Big Smile

• 03-19-2008 8:27 AM In reply to

Nihil novi

Nihil novi

• 03-19-2008 8:28 AM In reply to

HarleyD:
    mestreechteneer:

Hallo allemaal,

Groet Roel.

Ik denk als je dit schrijft , dat je de kritieken  niet goed leest !

Het is de frequentie van herhalen ........waar ik moeite mee heb , niet zijn manier van denken !

Het is net vissen .....ik hap iedere keer weer .......................Big Smile

Inderdaad.. het steeds herhalen..

M'n manager heeft een favoriete quote.. en NEEN.. dit is niet persoonlijk bedoeld (want ik kan het evengoed op mezelf toepassen)

The definition of stupidity: "Always doing the same; or keep on repeating and hoping for a different outcome"

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 03-19-2008 8:30 AM In reply to

Juist dat de bijdarge van bingo hier wat leven in de brouwerij brengt vind ik leuk, kan er altijd wel mee lachen als hij om de hoek komt kijken.

Als ik hier alleen maar zou lezen dat iemand dat stekkertje nodig heeft of zo en zo in het service menu kan komen zou ik hier snel uitgekeken zijn. Laten we elkaar met respect en waardering behandelen. Ieder zijn menig toch??

En steeds diezelfde toon in zijn post maakt het zo grappig. Of bingo het grappig bedoeld weet ik niet, weet wel zeker dat hij een echte B&O liefhebber is.

Groet Roel.

• 03-19-2008 11:27 AM In reply to

Jongens, om nu speciaal een topic over mij te openen hoeft van mij niet hoor!!

Dit is een Beoforum en geen Bingoforum.

Ik wens jullie allemaal nog een prettige dag  CoffeeCoffee

CoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffee

CoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffee

• 03-19-2008 12:17 PM In reply to

LaughingLaughingLaughing
  • 03-19-2008 12:20 PM In reply to

Heeft wel wat weg van de geert wilders hype!Devil
  • 03-20-2008 4:21 PM In reply to

• Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

koning:
    Heeft wel wat weg van de geert wilders hype!Devil

he nee daar heerst de angst van het onbekende over en worden we door alle parteien in misbruikt.

Bingo blijf  zoals je bent zet ons aan het denken ,maar bedenk dat er inderdaad een groep mensen is

die zo even een B&O plasma halen of een paar . Wij kennen dat niet zo in calvinistisch holland maar er zijn

behoorlijk wat mensen die zich dat zo kunnen veroorloven. En daar gokt  B&O op.

Wij zijn veldvulling een paar druppels maar het blijft mooi spul

gr Eric 

• 03-20-2008 4:22 PM In reply to

• Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

partijen dus Lees hier niet politiekepartijen
  • 03-20-2008 4:43 PM In reply to

De bijdragen van Bingo weet ik op waarde te schatten.

De technische informatie en links, die Bingo voor ons heeft, hebben hierbij mijn voorkeur.

Ik zou Bingo wel willen ontmoeten. Wie weet.... 

• 03-20-2008 6:59 PM In reply to

Doe dat nou maar niet Coolskin, want ik praat je gelijk je fullHD upgrade voor je 32 inch uit je hoofd.

FullHD zie je echt niet op die relatief kleine maat Erm

Als je het doet om eindelijk eens wat christelijke aansluitingen te krijgen op je Beovision7, dan begrijp ik je daarentegen weer volkomen Smile

Page 1 of 1 (13 items)