in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 05-19-2008 12:33 PM by beologisch. 216 replies.
Page 5 of 9 (217 items) « First ... < Previous 3 4 5 6 7 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 03-23-2008 5:02 PM In reply to

Re: Bang & Olufsen Rivershow (Groningen)

Bedoel je met niet overweldigend dat de kwaliteit van het gebodene je tegenviel of het aantal noviteiten?
  • 03-23-2008 5:50 PM In reply to

Re: Bang & Olufsen Rivershow (Groningen)

Bingo:
    Bedoel je met niet overweldigend dat de kwaliteit van het gebodene je tegenviel of het aantal noviteiten?
    Kwaliteit van het beeld is top, maar vaak gepresenteerd via PC of HD content. Dat kan mijn BV7-32" MKI ook als ik films van de Mac afspeel.

De BV4-65" is echt GROOT. Wel leuk (maar ook niet meer dan dat) is de automatische scherm kalibratie.

Wat je zegt, de noviteiten vallen met iets tegen. Wel apart te zien dat de CRT televisie nu echt heeft afgedaan.

Wat ik verder wil met B&O is (meer) computer integratie. Daarom had ik meer willen weten van de Beosound 5. Maar helaas... 

• 03-24-2008 9:23 AM In reply to

Re: Bang & Olufsen Rivershow

Als de boot nog niet is gezonken inmiddels in Groningen geweest ,en nu in Leeuwarden  ( en in gedachten Bonifacius  en Friezen) moet morgen  het vaste land van Noord-Holland in zicht zijn .Logisch zou zijn Hoorn maar is daar nog een Dealer .Het worden er steeds minder !
  • 03-24-2008 10:22 AM In reply to

Ja, schrijnend is de terugloop van het aantal dealers in Nederland. Ik kan ook de oorzaak daarvan aangeven, maar dat doe ik niet. Anders krijg ik weer het verwijt hier dat ik teveel in herhaling val...... Coffee

• 03-24-2008 2:01 PM In reply to

Als je op deze site niet mag zeggen wat je denkt of wilt ...., en verwijten ??? Een oorzaak wil ik wel noemen en dat zijn de eisen die men uit een" modern management " stelt aan toch eenvoudige hardwerkende middenstanders .
  • 03-25-2008 3:22 AM In reply to

Ik mag het wel zeggen en sinds die ene Nederlandse moderator weg is, is de sfeer veel openener hier.

Maar sommige forumleden irriteren zich aan mijn herhalingen, en ik heb beloofd daar rekening mee te houden Embarrassed

• 03-25-2008 7:45 AM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

flintstone:
    Als je op deze site niet mag zeggen wat je denkt of wilt ...., en verwijten ??? Een oorzaak wil ik wel noemen en dat zijn de eisen die men uit een" modern management " stelt aan toch eenvoudige hardwerkende topklasse .

Heb je bericht even aagepast Big Smile.

We Can't Get Enough B&O Stuff...

• 03-25-2008 11:11 AM In reply to

Beobird:

flintstone:
    Als je op deze site niet mag zeggen wat je denkt of wilt ...., en verwijten ??? Een oorzaak wil ik wel noemen en dat zijn de eisen die men uit een" modern management " stelt aan toch eenvoudige hardwerkende topklasse .

Wat mij irriteerd aan dit hele verhaal is dat zodra B&O iets nieuws uitbrengt weten ze mij te vinden met allerlei folders of mailtjes  .........maar nu een uitnodiging voor de boot  ho maar !!

Ik wens ze veel succes met hun boot !

• 03-25-2008 12:44 PM In reply to

Klopt, ik heb hier ook geen woorden voor !!!
  • 03-25-2008 12:50 PM In reply to

We laten Das Boot zinken!
  • 03-25-2008 1:04 PM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

Wat mij irriteerd aan dit hele verhaal is dat zodra B&O iets nieuws uitbrengt weten ze mij te vinden met allerlei folders of mailtjes  .........maar nu een uitnodiging voor de boot  ho maar !!

Ik zou gewoon een verontwaardigd telefoontje doen naar je eigen B&O dealer, want dat is opzich wel schandalig.  Of je maakt er bij je volgende aankoop misbruik van. Alleen de opmerking "waarom was ik trouwens niet uitgenodigd op de B&O boot ?", kan al voor een leuke korting zorgen Wink.

We Can't Get Enough B&O Stuff...

• 03-25-2008 1:48 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Slik, hebben ze uitgerekend jou geen uitnodiging gestuurd ?!
    Je bent toch een hééééle goede klant.  

Heb je een vaste dealer ?  

• 03-25-2008 1:50 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

koning:
    We laten Das Boot zinken!

Smile 

Komt mooi uit, hij heet ook Jules Verne Smile 

• 03-25-2008 3:00 PM In reply to

HarleyD:
    Beobird:

flintstone:

Onbegrijpelijk. Twee van mijn voormalige dealers hebben me uitgenodigd, maar mijn huidige dealer niet. Aangezien mijn twee voormalige dealers niet bij mij in de buurt zitten en de aanlegplaats van de boot dus ook niet om de hoek ligt, ben ik een week of drie geleden naar mijn huidige dealer geweest om als nog een uitnodiging te bemachtigen. Maar hier kreeg ik nul op het rekest en de mededeling dat ik het zelf maar moest regelen. Wat een service!

Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

• 03-25-2008 3:08 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Wat vreemd, dat lijkt helemaal niet op de service waar B&O zo om bekend staat.
    Zou die dealer buiten de boot (zijn ge)vallen ?
    Smile

• 03-25-2008 3:11 PM In reply to

Laughing Het ziet er naar uit dat je gelijk hebt Ignace. Overigens heb ik verder geen klachten over deze dealer, maar van een B&O dealer verwacht ik zoiets niet.

Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

• 03-25-2008 3:12 PM In reply to

Wie is/was jouw dealer beocool?

• 03-25-2008 3:25 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Misschien heeft het niet zozeer te maken met niet willen aanbieden
    van een uitnodiging, maar met niet kunnen aanbieden ?
    Ik bedoel, aangezien er een beperkt aantal aanlegplaatsen / locaties zijn,
    kan niet iedere dealer met deze show meedoen.

• 03-25-2008 3:50 PM In reply to

koning:

Wie is/was jouw dealer beocool?

Mijn twee voormalige dealers die me een uitnodiging gestuurd hebben zijn Troelstra met filialen in Sneek en Drachten en Boelman in Leeuwarden.

• 03-25-2008 4:05 PM In reply to

HarleyD:

Het lijkt me dat jouw dealer ook niet op de uitnodiging van B&O is ingegaan om een stukje te gaan varen. Anders zou het toch wel vreemd zijn om 1 van hun betere klanten niet uit te nodigen.

• 03-25-2008 4:38 PM In reply to

Is dat dezelfde dealer van de masterlink stekkertjes marcelWhistle
  • 03-25-2008 5:01 PM In reply to

koning:
    Is dat dezelfde dealer van de masterlink stekkertjes marcelWhistle

Ik verwachte deze al hahaha , jij mag nooit meer raden .

Het is niet zo dat ik nou persé naar die boot moet , ik vind alleen de gang van zaken vreemd .

( degene die hun inlog codes aangeboden hebben , nogmaals bedankt )

• 03-26-2008 2:42 AM In reply to

Plaatsen ze ook advertenties in de lokale streekkranten daar, zo in de trend van:

KOM NAAR DE GEWELDIGE RIVERSHOW VAN BANG & OLUFSEN VOL NOVITEITEN EN SNAPERINGEN !!!  ??

Want dan  wacht ik gewoon af tot het in onze streekkrant staat.

• 03-26-2008 4:20 AM In reply to

Gebvruik maken van regionale kranten doet B&O al lang niet meer, Een Beetje dom ...!
  • 03-26-2008 7:40 AM In reply to

Als je het in de regionale krant zet komen er gezinnen met 6 kinderen op af.

Kinderen gaan rennen,schreeuwen etc...de mensen die er dan vaak op af komen hebben niks met b&o maar zien het meer als een dagje uit.

Page 5 of 9 (217 items) « First ... < Previous 3 4 5 6 7 Next > ... Last »