in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 05-19-2008 12:33 PM by beologisch. 216 replies.
Page 2 of 9 (217 items) < Previous 1 2 3 4 5 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 03-06-2008 1:19 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    nee werkt er al 25 jaar, en nog geen vut!!

  • 03-06-2008 2:36 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    De laatste der mohikanen ??

  • 03-06-2008 2:47 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Heeft iemand een brief ontvangen van B&O over de show, de inlogcode werkt niet!
  • 03-07-2008 5:23 AM In reply to

    • djjkroon
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-18-2007
    • Uddel, the Netherlands
    • Posts 113
    • Founder

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Inlogcode werkt prima, alleen er zit nogal een 'duidelijk' verschil tussen de 0 (nul) en de O (ooo). Nadat ik de juiste vorm bij de juiste toets had gevonden, kon ik wel inloggen. Ik heb overigens alleen hoofdletters gebruikt, ik weet niet of de inlogcode hoofdletter gevoelig is.

     

     

    Muzies, Hans Kroon
  • 03-08-2008 6:35 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Zelfde verhaal met i en 1. Zelf heb ik alleen kleine letters gebruikt en dat gaf geen problemen.

    Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

  • 03-08-2008 5:18 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Bingo, in ieder topic lees ik dat je B&O te duur vindt. Nou, dan wordt dit vast een uitdaging voor je, aangezien de show gratis is. Doe je best en maak er weer iets moois van ;-)

    No better life than a Secondlife

  • 03-09-2008 4:39 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Ik vind B&O niet met alles te duur. Goed lezen aub :-)

    Maar inzake die riviersjoow, moet ik toch eerst weten wanneer die aangemeerd ligt in Rotterdam of Dordrecht of Gouda, anders kan ik ook niet gaan kijken he :-)

  • 03-09-2008 5:41 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Bingo:

    Ik vind B&O niet met alles te duur. Goed lezen aub :-)

    Maar inzake die riviersjoow, moet ik toch eerst weten wanneer die aangemeerd ligt in Rotterdam of Dordrecht of Gouda, anders kan ik ook niet gaan kijken he :-)

    Heb een uitnodiging ontvangen (waarschijnlijk) omdat ik een aantal zaken heb gekocht bij mijn dealer. 

    Maar ook sta ik in het bestand van Bang & Olufsen.

    Heb jij geen uitnodiging ontvangen? 

  • 03-09-2008 6:37 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Nee, geen uitnodiging ontvangen. Mijn dealer weet ook al jaren dat onze nieuwe televisie geen B&O meer wordt, door de absurd hoge prijzen. Dus misschien ben ik uit zijn postbestand verwijderd.

    Het gekke is dat B&O vroeger die riviersjoow gewoon openlijk bekend maakte met de data en locaties. Iedereen kon dus aanwippen. Maar nu vind ik er zelfs nog niks over terug op het internet. Ik denk dat het een domme zet is overigens om het zo besloten te houden. Zo ga je je nog meer vervreemden van de AV-markt. Het wordt nog net geen sekte zo :-)

  • 03-09-2008 6:47 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Bingo:

    Nee, geen uitnodiging ontvangen. Mijn dealer weet ook al jaren dat onze nieuwe televisie geen B&O meer wordt, door de absurd hoge prijzen. Dus misschien ben ik uit zijn postbestand verwijderd.

    Ik heb 3 uitnodigingen ontvangen.

    Zal 1 van de 3 naar jou sturen? 

  • 03-09-2008 6:50 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Nee joh, als ik de data en locaties maar weet, dat is voldoende.
  • 03-09-2008 1:51 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Bingo,

     ik begrijp dit wel ........... ik zou ook liever mijn tijd aan potentiele klanten besteden !

     Laten we eerlijk zijn ...als ik hier mee las zou ik er geen behoefte aan hebben om jou uit te nodigen als dealer zijnde !

  • 03-09-2008 2:12 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Bingo, het heeft wat moeite gekost, maar na een paar telefoontjes is het geregeld...

    Speciaal voor jou varen ze de showboat naar Rotterdam, om je midden in de nacht in het pikkedonker te laten genieten van het allermooiste zwarte beeld van de Beovisions. En alsof dat nog niet genoeg is hebben ze exclusief voor jou eenmalig alle prijzen verlaagd naar Pioneer en Panasonic prijzen. Als dank voor je loyaliteit en opbouwende kritieken.

    Je moet nog wel even inloggen om aan te geven dat je komt. Dan zorgen ze namelijk voor een (gratis) hapje en drankje. Dat kan op onderstaande link.

    http://www.dalfsen.nl/upload/89757_834_1193752339634-foto_belingerweer_048.jpg

     

    No better life than a Secondlife

  • 03-09-2008 3:09 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Secondlife:

    Bingo, het heeft wat moeite gekost, maar na een paar telefoontjes is het geregeld...

    Speciaal voor jou varen ze de showboat naar Rotterdam, om je midden in de nacht in het pikkedonker te laten genieten van het allermooiste zwarte beeld van de Beovisions. En alsof dat nog niet genoeg is hebben ze exclusief voor jou eenmalig alle prijzen verlaagd naar Pioneer en Panasonic prijzen. Als dank voor je loyaliteit en opbouwende kritieken.

    Je moet nog wel even inloggen om aan te geven dat je komt. Dan zorgen ze namelijk voor een (gratis) hapje en drankje. Dat kan op onderstaande link.

    http://www.dalfsen.nl/upload/89757_834_1193752339634-foto_belingerweer_048.jpg

     

     

    Big SmileBig SmileBig Smile

  • 03-09-2008 5:21 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Ik heb niet geklikt op de link, want het eindigt op jpg dus is gewoon een  foto:-)

    Maar jongens, jullie kennen me niet. Dus ga asjeblieft geen uitspraak doen over dat een dealer mij liever niet zou zien. Ik heb met de dealer die ik ruim 18 jaar heb gehad, nog nooit een geschil gehad. Dus eerlijk gezegd vind ik een beetje hatelijk en het strookt in het geheel niet met de omgang die ik altijd met de dealer heb gehad. Ik kon met de dealer altijd open en kritisch over alles met hem praten.

    Omdat ik nu zo eerlijk ben dat ik graag wil weten waar die toverboot aanmeert in mijn omgeving is het nog niet de bedoeling dat jullie daar lol om gaan maken:-) Afijn, al met al weet ik nog de data en locaties van de riviersjoow...

     NIET !!!!!

  • 03-09-2008 5:39 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    In Roermond is het op 3 April tussen 14.00 en 20.30 u.

    Je bent uiteraard welkom Smile 

     

  • 03-09-2008 6:17 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Roermond... Is dat niet dichtbij zo'n ander toverproduct? Die beruchte nieuwe tunnel die in zijn eerste week al meer in het nieuws is geweest dan een andere tunnel in heel zijn leven? :Smile

    Aardig aangeboden hoor Ignace, maar om helemaal naar het land der Vlaaien te reizen voor een kwartiertje kijken vind ik wat te ver gaan. Maar jongens, er zal toch wel ergens een lijst circuleren waar alle data en aanmeerplekjes van die riversjoowboot opstaan?

  • 03-09-2008 6:36 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Tuurlijk, maar gaat om het idee  Smile 

    Ja, die tunnels blijven in het nieuws.
    Ik maak zelden gebruik van de nieuwe snelweg,
    max. snelheid 90 km/h... op een stuk superstrak ZOAB...
     

  • 03-09-2008 6:40 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Nou ja, ik laat jullie nog wel weten als ik op de riversjoowboot geweest ben en of er een aantal dealers aan het vlugzout moest om mij Big Smile
  • 03-10-2008 9:05 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Bingo:

    Ik heb niet geklikt op de link, want het eindigt op jpg dus is gewoon een  foto:-)

    Maar jongens, jullie kennen me niet. Dus ga asjeblieft geen uitspraak doen over dat een dealer mij liever niet zou zien. Ik heb met de dealer die ik ruim 18 jaar heb gehad, nog nooit een geschil gehad. Dus eerlijk gezegd vind ik een beetje hatelijk en het strookt in het geheel niet met de omgang die ik altijd met de dealer heb gehad. Ik kon met de dealer altijd open en kritisch over alles met hem praten.

    Omdat ik nu zo eerlijk ben dat ik graag wil weten waar die toverboot aanmeert in mijn omgeving is het nog niet de bedoeling dat jullie daar lol om gaan maken:-) Afijn, al met al weet ik nog de data en locaties van de riviersjoow...

     NIET !!!!!

    Ik bedoel hiermee niet de relatie tussen jou en de dealer .....maar het feit dat jij geen potentiele klant bent !

    ( en het was ook niet hatelijk bedoeld )

  • 03-10-2008 9:42 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    De Show voor Dordrecht, Rotterdam e.o. vind plaats in Schiedam aan de Maasboulevard in Schiedam op 10 april A.S.

    Hier staan dealers uit Schiedam. Rotterdam, Maassluis, Zwijndrecht en Hendrik Ido Ambacht voor zover ik weet.

  • 03-10-2008 12:29 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Schiedam ?? Waarom nou in zo'n uithoek?  Ik wist trouwens geeneens dat Schiedam een Maasboulevard had, van Rotterdam wel en daar lag die riversjoowboot ook vroeger altijd aangemeerd.

    Affijn, bedankt voor de tip. Misschien kom ik Eduard wel tegen op de boot:-) 

  • 03-11-2008 11:50 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    ter info:

    In Antwerpen wordt de rivershow op 6. en 7. april verwacht.

  • 03-11-2008 3:11 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Herstel, ik het is zaterdag 12 april!!!

  • 03-13-2008 6:14 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Ohw, wat grappig. Vroeger was de rivierbootsjow toch exclusief voor Nederland?
Page 2 of 9 (217 items) < Previous 1 2 3 4 5 Next > ... Last »