in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 03-03-2008 2:36 PM by DoubleU. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-28-2008 3:41 PM

    Video van avant werkt ineens niet meer

    Hopelijk kan iemand mij helpen.

     

    Ik heb een avant 32" VTR van 2001 (geen RF). en gisteren wilde de video ineens niet meer afspelen of opnemen. De band wil er nog wel uit en wordt weer geladen, maar wanneer je dan wilt starten.. niets. soms ruisof een zwart beeld. als ik de video via de knop bovenop de tv bedien probeert hij te starten, maar weer hetzelfde (ruis of zwart beeld) Ik heb al een andere band geprobeerd maar dit hielp niets. Is het een safe mode omdat de koppen schoongemaakt moeten worden o.i.d? Ook heb ik de stekkers aan de achterzijde al nagekeken en opnieuw aangesloten.. ook niets.

     Graag reactie! alvast bedankt.

  • 03-03-2008 9:34 AM In reply to

    Nihil novi

    Nihil novi

     

  • 03-03-2008 2:21 PM In reply to

    Re: Video van avant werkt ineens niet meer

    Controleer de SCART aansluiting aan de achterkant eens. Druk de connector goed aan. Als deze enigszins scheef zit, krijg je de problemen die jij omschrijft.
  • 03-03-2008 2:36 PM In reply to

    Re: Video van avant werkt ineens niet meer

    Wat je kunt proberen, (als de koppen inderdaad vuil zijn) is een tijdje een band snel vooruit te laten spelen met beeld. Hierdoor schuurt de band net wat harder langs de kop, waardoor het vuiltje verwijderd kan worden. Het is in ieder geval het proberen waard.
Page 1 of 1 (4 items)