in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 02-20-2008 9:28 AM by beologisch. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-20-2008 7:33 AM

• thomfr
    • Not Ranked
    • Joined on 02-20-2008
    • Posts 2
    • Bronze Member

Conversiestekkertje voor draaivoet beovision 3

Hallo,

Ik heb een Beovision 3.32 (heeft echt een fantastisch beeld) die ik enige tijd geleden overgenomen heb van mijn ouders. Bij de TV zit een elektrische draaivoet (plaat) die nog nooit gemonteerd is.. Ik wil deze voet graag monteren maar aan de voet zit een ronde stekker en aan de TV een rechthoekige aansluiting. Ik neem aan dat ik een verloopstekkertje mis?

Weet iemand om je dit stekkertje ergens kunt kopen (en eventueel een artikelnummer).

Alvast bedankt,

Thom Fransen

• 02-20-2008 9:28 AM In reply to

Re: Conversiestekkertje voor draaivoet beovision 3

Hallo Thom,

Ik heb recentelijk hetzelfde euvel verholpen, omdat de motorvoet niet voor dit type BV3 bestemd is [waarschijnlijk heb je een type 8800] via de dealer heb ik dit verloopstekkertje kunnen aanschaffen, ik heb echter geen artikelnummer voor je.

Waarschijnlijk zal de motorvoet ook niet naadloos onder de BV3 passen, maar door een tweetal koelribben onder de TV met een tangetje te verwijderen over een diameter van ongeveer 2 cm zal dit perfect aansluiten.

Het beeld van de BV3 is idd. wat mij betreft onovertroffen; zeker niet door de moderne vergelijkbare LCD en Plasma's, heb sinds kort zelfs een BV3 in de slaapkamer staan  Sleep

Geniet er van, maar dat zal ongetwijfeld helemaal goedkomen Yes -  thumbs up

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
Page 1 of 1 (2 items)