in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 02-19-2008 2:39 PM by Bingo. 67 replies.
Page 3 of 3 (68 items) < Previous 1 2 3
Sort Posts: Previous Next
  • 02-04-2008 4:53 AM In reply to

• Bart
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-16-2007
    • Netherlands
    • Posts 128
    • Bronze Member

Re: Geen moderator meer.

HarleyD:

....... of zoals Bart met de noorderzon vertrokken , zonder enige uitleg .

Deze Bart is er nog wel, hoewel minder vaak dan voorheen en zeker minder dan op het oude forum.

De meeste zaken die hier langs komen herken ik wel, met name de toenemende afhankelijkheid van Struer is opvallend. Het is natuurlijk prettig uitgenodigd te worden voor persvoorstellingen en apparatuur ter evaluatie te krijgen, maar het moet niet de onafhankelijkheid aantasten. De vraag is of dit nu een website voor liefhebbers is, een journalistieke site die zich puur op B&O richt, of een verlengstuk van AV Lifestyle? Naar mijn idee was de oude site dat eerste, en is het nu een mix van alle drie, helaas.

Hoe dan ook, Ed, bedankt voor je inzet al die jaren, blijf kritisch op Beoworld en B&O maar laat op geen enkele manier je plezier in B&O vergallen!!

Bart

• 02-04-2008 5:46 AM In reply to

Ga ik een lang weekend uitwaaien op "mijn" geliefde Vlieland [deze keer echt waaien dus] kom ik terug en schrik ik mij toch echt een slag in de rondte van dit nieuws : Ed gaat ons verlaten als moderator Sad ik ken de diepere achtergronden natuurlijk niet, maar ik persoonlijk en met mij veel meer, zullen je ontzettend missen ! jouw inzet zal node gemist gaan worden evenals jouw m.i. prettige directheid zoals je weet.

Kortom ik vind het oprecht ouderwets balen ! maar als dit jouw [eind] conclusie is en zaken voor jou onverenigbaar zijn geworden, moeten we dit uiteraard accepteren.........................................wat mij betreft : helemaal hartstikke, ontzettend bedankt voor alles dat je voor Beoworld [dus voor ons] gedaan hebt !! Yes -  thumbs up

Blijf wel van B&O producten genieten en wees geen echte vreemde op dit forum !

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 02-04-2008 6:14 AM In reply to

eduard:

He Leon,

Ik heb de tools niet meer om dingen te doen, maar mijn toetsenbord doet het nog steeds. Ik mag nu zeggen wat ik wil, zonder dan men mij (weer) op de vingers tikt, lijkt me allemaal best toppie! Ik zal proberen de info die ik krijg op het forum te blijven posten..... nogmaals ik verlaat jullie niet, alleen het modje is eraf.....s-h-i-t happends!

He die Ed,

Blij dat jouw toetsenbord het nog gewoon doet ! m.i. toch jammer dat jouw modje eraf is ! je weet wel precies hoe de spellingscontrole aka badmouth-controller werkt, vindt het al met al wel s-h-i-t zeker niet in de laatste plaats voor het forum ! is Ignace nu de laatste mohicaan der nederlandse letteren en moeten we daarna wellicht over op de engelse taal ....:-(.........?

In ieder geval wel happy met jouw [minder gecontroleerde] aanwezigheid op het forum ......:-) blijft er toch nog een beetje [meer] leven in de brouwerij en de nodige B&O kennis beschikbaar voor ons.

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 02-04-2008 4:15 PM In reply to

eduard:

(Nog een puntje, ik heb op het Genral forum mijn ontslag aangeboden, leek mij wel zo netjes, zeker na meer dan 4 jaar moderator te zijn geweest. Men heeft mijn post verwijderd, als iemand dit snapt, mag je me altijd mailen. Ik ben de weg kwijt!

Overkomt iedereen wel eens. 

Was op zoek naar een post van mij over mijn twijfel of ik de nieuwe site wel zag zitten. Dit moet een van mijn eerste posts geweest zijn. Na bladeren door al mijn posts viel het mij op dat de teller (zonder deze post) onder mijn avatar staat op 303. De search engine geeft echter maar 296 posts aan. D'r zijn dus 7 verdwenen... 

• 02-04-2008 4:18 PM In reply to

Bingo:

Jongens, is het nu de bedoeling dat Lee hier helemaal zwart gemaakt gaat worden?

We posten hier wel bij de gratie van hem, dus iets minder afkraken kan toch wel? Het zal niet volmaakt zijn maar welke opzet is dat wel? En hebben wij er last van hier?

Ik in ieder geval niet.

Proef ik Bingo enige aspiratie voor het moderatorschap?
  • 02-04-2008 5:12 PM In reply to

• EOB
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-18-2007
    • Posts 188
    • Bronze Member

Bedankt voor alle inzet Ed,  

Is beofreaks van jou ?

Vond ik eigenlijk een heel aardig forum, in de geest van de liefhebbers ;)

• 02-04-2008 6:03 PM In reply to

Helemaal geen aspiraties.

Trekt me beslist niet !!!

• 02-06-2008 4:53 AM In reply to

eduard:
    EOB:

Is beofreaks van jou ?

Beofreaks was van mij tot november 2007 maar de server heeft het nog niet verwijderd.

Is het duur om zoiets in de lucht te houden ?

• 02-06-2008 9:58 AM In reply to

Slik, ben ik ff een paar dagen niet op het forum (CARNAVAL) en dan dit.....

Erg jammer Ed dat je geen moderator meer bent, heel erg bedankt voor alle moeite en werk!!! In ieder geval prettig dat je wel op het forum blijft om de discussies gaande te houden.

Just because it's mellow it doesn't mean it's less evil....
  • 02-07-2008 8:16 AM In reply to

eduard:
    HarleyD:
    eduard:
    EOB:

Is beofreaks van jou ?

Beofreaks was van mij tot november 2007 maar de server heeft het nog niet verwijderd.

Is het duur om zoiets in de lucht te houden ?

krijg nou het...... altijd gezegd dat we dingen moeten bepraten, ga ik vragen om te bellen mailen, niet handig....No - thumbs down

Een naampie voor een site per jaar mhhhhmmm 15 a 20 eurie's.

Een site met foto's erop kost niet veel, maar een forum erop, krijg je date verkeer, kost centjes..... veel data, veel centjes, super data trafic.... Marcel roepen (LOL) Ik was de afgelopen 2 jaar 80 euries kwijt p/jaar aan de site, er was een laag data verkeer, dus te doen qua geld....

Met adverterders is het goed te doen, kan je uit de kosten komen....

Bedoel je dit Marcel??

Yessss ,

was nieuwsgierig wat zoiets nou kost ......

• 02-19-2008 2:39 PM In reply to

Ik denk persoonlijk wel dat Eduard veel te impulsief heeft gehandeld. Zich teveel heeft meelaten slepen in emotie. Er is voor hem haast geen weg terug meer, terwijl hij als hij alleen zijn moderarschap had opgegeven gewoon als forumlid "oprecht" mee had kunnen praten over van alles.

Als moderator mis ik hem voor geen meter. Maar als forumlid is iedere mening en dus ook de zijne, zinvol.

Jammer dat hij niet een paar nachtjes geslapen heeft alvorens over te gaan tot zulke drastische stappen.

Page 3 of 3 (68 items) < Previous 1 2 3