in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-19-2008 2:39 PM by Bingo. 67 replies.
Page 2 of 3 (68 items) < Previous 1 2 3 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 02-03-2008 6:19 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Hoi Eduard,

    Jammer maar vanuit jouw point of view begrijpelijk. Bedankt voor je hulp in de eerste maanden van mijn membership. Ben zelf wel niet zo actief, maar lees wel veel post. De laatste tijd vooral op het Macforum. Ik volg met spanning wat er gaat gebeuren met Beoworld. Groet Frans

  • 02-03-2008 6:26 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    HarleyD:

    Ed Kroket,

     ik ben in ieder geval blij dat je nu verteld waarom je weg gaat ....tenminste geen verhaal over ander/of meer werk van je werkgever  ....... of zoals Bart met de noorderzon vertrokken , zonder enige uitleg .

    Laten we eerlijk zijn over dit gedeelte van het forum ....het kan toch niet in de schaduw staan van het oude BeoWorld , dit is meer een "ons kent ons" praat clubje geworden wat draait op een aantal bekenden die wat vragen van nieuwkomers beantwoorden ?

     Ik denk ook dat met het verdwijnen van Ed ( als moderator ) een stukje Beoworld verdwijnt .......... of Ed je nu lag of niet , zijn eeuwige inzet voor Beoworld kan niemand ontgaan zijn !

     Ed , het is jammer dat je er mee stopt  , want volgens mij was dit je lust en je leven !

     Grt Marcel

     

     

    Goh ,

    dat ik ondanks alle Wodka die ik in mijn mik had , dit nog zo heb kunnen schrijven ....................[:'(]

  • 02-03-2008 6:40 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Ik heb me een paar maanden geleden ook al eens afgevraagd in de tread "waarom geen goud" hoe men met de huidige prijzen pot en het relatief lage aantal betalende leden, de site in de lucht kan houden.

    Heb me ook altijd afgevraagd waarom er geen reclame op bijv. het Nederlandse forum staat van Nederlandse dealers, dat lijkt me toch een prima bron van inkomsten. Of mag dat niet van B&O?

     Ik vind het jammer dat Ed het 'zinkende schip' verlaat, ik denk dat een site die in de problemen zit tot het einde gesteund moet worden door mensen die het hebben opgericht. Of is Ed soms hoofdelijk aansprakelijk (mede eigenaar) voor de financiële situatie van Beoworld.

    Kunnen wij als leden eigenlijk aansprakelijk worden gesteld voor de schulden van Beoworld? 

  • 02-03-2008 6:47 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Das een goeie.....

    Iedereen moet zijn B&O apparatuur inleveren.....openbaren verkoopLaughing

  • 02-03-2008 6:50 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Bingo:

    Ik ben ook van B&O afgestapt omdat het financieel niet meer haalbaar is, maar blijf altijd een warm plekje houden voor ze.

    De mensen die zwemmen in het geld en het wel kunnen betalen kopen het product meer voor de buitenkant omdat het mooi staat in hun huis of om indruk te maken op anderen. Dat is een heel andere categorie  mensen die de werking amper interesseert.

    Deze bovenstaande zinnen zeggen zoveel over jouw !

     Omdat jij het niet meer kunt bekostigen zijn de mensen die het nu kopen , "mensen die indruk willen maken op anderen"  ?????

     Ik had je al niet hoog zitten , maar nu heb je in een paar zinnen bevestigd wat ik al heel lang van je dacht !

     Grt Marcel ( die wel alles van B&O heeft , maar niet in het geld zwemt )

    ( Hmmmm misschien pootje baden dan Whistle )

  • 02-03-2008 7:03 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Hallo Marcel,

    Je hoeft me niet hoog te hebben zitten. Jammer dat je gelijk weer persoonlijk wordt. Dat was mijn insteek namelijk niet. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik denk als je naar de opbouw van het klantenbestand kijkt van de mensen die een nieuwe Beovision 4 of 5 of 9 ooit hebben gekocht met Beolabs 5 dat ik er niet zo ver naast zit.

    Maar het is puur een gevoel, een inschatting die ik maak. Ik kan het niet met feiten onderbouwen. Daar heb je gelijk in.

    En als jij wel voor €20.000,- of meer nieuwe B&O spullen kan kopen of de afgelopen jaren hebt gekocht, dan ben je voor mij een aangename uitzondering. Je verdiept je in de producten :-)

  • 02-03-2008 7:18 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Als ik zo tussen de regels door lees van Ed , kreeg ik het idee dat de zakelijke belangen van Lee een behoorlijke stempel hebben gedrukt op de site. Geen reclame van eventuele concurrenten op de site, op goede voet blijven met B&O, voor hem zakelijk misschien goed , maar zeker niet voor een onafhankelijke internetsite (doet een beetje denken aan de censuur in China ;) )
  • 02-03-2008 7:23 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Jongens, is het nu de bedoeling dat Lee hier helemaal zwart gemaakt gaat worden?

    We posten hier wel bij de gratie van hem, dus iets minder afkraken kan toch wel? Het zal niet volmaakt zijn maar welke opzet is dat wel? En hebben wij er last van hier?

    Ik in ieder geval niet.

  • 02-03-2008 7:35 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Bingo,

    misschien was ik iets te hard in mijn bewoording ....maar ik vind het gewoon vervelend als mensen zeggen dat ik mijn spullen alleen maar koop voor de buitenwereld , terwijl ik dit puur en alleen  voor mezelf koop !

     Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het ook wel leuk vind om jou als ouwe azijn pisser een beetje op de kast te jagen !

     

     

  • 02-03-2008 7:38 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Je jaagt me alleen op de kast als je een eerlijke dialoog niet toestaat. Verder mag je roepen over mij wat je wilt.

    Als jij een echte liefhebber bent ben jij voor mij een uitzondering. Maar wat ik leuker zou vinden is dat je inhoudelijk probeert mee te denken over mijn stelling.

    OK, jij hebt over jezelf al verteld dat je een echte liefhebber bent die zich wel nieuwe prachtige Beovisions 9 en zo kan veroorloven, Ben blij voor je, gun het je ook oprecht. Maar nu de andere rijken die het nieuwe spul kopen? Hoe is in jouw beleving dan die groep samengesteld?

    Op het forum loopt het in ieder geval niet storm met de interesse van de Beovision 9 bezitters ..

  • 02-03-2008 8:23 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Bingo:

    Je jaagt me alleen op de kast als je een eerlijke dialoog niet toestaat. Verder mag je roepen over mij wat je wilt.

    Als jij een echte liefhebber bent ben jij voor mij een uitzondering. Maar wat ik leuker zou vinden is dat je inhoudelijk probeert mee te denken over mijn stelling.

    OK, jij hebt over jezelf al verteld dat je een echte liefhebber bent die zich wel nieuwe prachtige Beovisions 9 en zo kan veroorloven, Ben blij voor je, gun het je ook oprecht. Maar nu de andere rijken die het nieuwe spul kopen? Hoe is in jouw beleving dan die groep samengesteld?

    Op het forum loopt het in ieder geval niet storm met de interesse van de Beovision 9 bezitters ..

     Even voorop gesteld dat ik niet rijk ben ( ben gezond , dus in die zin weer wel ) !

     Ik heb geen idee wat bij iemand de doorslag geeft om een BV-9 te kopen ..........

  • 02-03-2008 8:36 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Hoi Ed,

    Je was al een stuk minder aanwezig dan in de oude dagen. Ik vermoedde al dat er iets gaande was. De sfeer op de nieuwe site is nooit zo geworden als op het "oude" forum.

    In je discussies met Bingo vond ik je soms iets te kort door de bocht, maar feit is dat je altijd één van de dragers van het oude forum was. Dank voor je input en de tijd die je investeerde. Het is in ieder geval goed te lezen dat je nog aanwezig blijft op het forum.

  • 02-03-2008 9:20 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Vind het niet goed dat er nu een intern bedekt ruzietje verschijnt hier openlijk in dit topic.

    Daar is dit topic niet voor, of is het een vuurspuuwuurtje geworden?

    Zonde van de energie mensen!!! Levert alleen maar verliezers op.

  • 02-03-2008 9:32 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Eduard, ik weet niet wat er allemaal speelt en dat gaat me ook niet aan.

    Maar probeer rust te vinden in je beslissing en weer te genieten van de dingen van B&O die je blij maken.

    Nu kom je nog vrij opgefokt over en ik begrijp dat het tijd nodig heeft. Maar probeer het los te laten.

    Geniet met ons als mede forum bezoeker van het delen van ervaringen, meningen, kennis en hulp.

    Dat is allemaal gebleven hoor, ook al ben je geen moderator meer.

  • 02-03-2008 9:59 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    No - thumbs down Zonde van je vertrek Ed en spijtig dat er alleen door dit voorval wat leven is op het forum !!! No - thumbs down

     

  • 02-03-2008 10:23 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Msschien is het beter om dit topic even enkele dagen af te laten koelen (ofwel tijdelijk op slot)? De emotie wint het nu van de ratio en dat levert over het algemeen voor niemand mooie herinneringen op.

    De oorsprong van het forum ligt m.i. in gezamenlijke B&O passie/interesse en daar is toch niks aan veranderd. Het zou mooi zijn als het forum v.w.b. B&O topics ook op zoveel aandacht en reacties mag rekenen. En met een mooi, breed en actief forum weet ik zeker dat we Ed z'n bijdrage met grote regelmaat zullen mogen lezen...

    No better life than a Secondlife

Page 2 of 3 (68 items) < Previous 1 2 3 Next >