in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-19-2008 2:39 PM by Bingo. 67 replies.
Page 1 of 3 (68 items) 1 2 3 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 02-02-2008 12:14 PM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Ed bedankt.
  • 02-02-2008 1:13 PM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Je verhaal komt niet erg geloofwaardig over op mij. Als iemand op zijn achterste benen stond als er te kritisch naar bepaalde aspecten van B&O werd gekeken was jij het wel.

    Jij liep voorop daarin!!

    Je verwijderde zelfs postings van mij op het Engelse forum omdat jij dat nodig vond, zonder deugdelijke onderbouwing. Ik kan juist veel vrijer mijn postings plaatsen op het Engelse gedeelte.

    Om die reden plaatste ik de laatste tijd al niets meer hier in het Hollandse gedeelte.

    En nu opeens zijn de Engelsen te lief en zoete broodjesbakkerig met Struer en was jij te kritisch? Met alle respect, dat wil er bij mij niet in hoor, Eduard.

    Maar ondanks dat jij en ik altijd hemelsbreed verschillen van inzicht heb je uiteraard ook goede dingen gedaan op het forum. En daarvoor wil ik je bedanken.

    Groeten van BIngo.

    En nu moet die arme Ignace het alleen gaan doen?? 

     

     

  • 02-02-2008 1:35 PM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Het is net wat bingo zegt,JIJ was wel die gene die geen (negatief)commentaar dulde!!

    Maar goed het is jammer want je hebt er toch verschrikkelijk veel tijd in gestoken!

    blijf je wel gewoon de discussies volgen of is de lol er nu echt af?

     

  • 02-02-2008 2:37 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Geen moderator meer.

    Dit heb ik niet zien aankomen,

    deels ben ik het met Ed eens, de prize-draw kost inderdaad gigantisch veel geld.

    Cultuurverschil, ja soms wel, in de zin dat wij vaker directer zijn in het geven van onze mening.  

    Ik ben het ook lang niet altijd eens met bepaalde beslissingen, maar ik vind dat je sommige zaken
    moet kunnen respecteren, ook al wijkt de persoonlijke mening af.

    @Ed :

    We hebben positieve en negatieve ervaringen met elkaar gehad,
    ik was het niet altijd eens met impulsieve acties (ook al waren de bedoelingen erachter goed). 

    Wat mij aan je aansprak was je tomeloze energie en enthousiasme,
    hetgeen op mij aanstekelijk werkte, daarvoor wil ik je bedanken.

    Ignace

  • 02-02-2008 2:53 PM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Als zo iets dan zoveel geld kost waarom gaan ze er dan mee door?????
  • 02-02-2008 3:24 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Geen moderator meer.

    Ik denk omdat het deel is van het "pakket" is dat bij lidmaatschap hoort,
    niet zelden hebben leden juist het betaalde lidmaatschap gekozen juist
    vanwege de relatief grote kans op het winnen van een prijs
    (relatief laag aantal leden, iedere maand 10 prijzen te verloten)


  • 02-02-2008 3:34 PM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Als je zo iets bedenkt dan kijk je toch het aller eerst naar het kosten plaatje
  • 02-02-2008 3:47 PM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Denk dat het een zakelijk gokje is geweest. Nu investeren en jarenlang lidmaatschapsbijdrage mogen incasseren. Dat model werkt prima kan ik je uit ervaring zeggen, maar dan moet je wel zorgen dat bestaande members tevreden zijn en - nog belangrijker - blijven.

    Voor mijn gevoel rammelt het nu en beginnen de eerste haarscheurtjes zichtbaar te worden. Dan kan het 2 kanten uit; of je bet op tijd om de boel te herstellen, of de scheurtjes worden scheuren.

    Persoonlijk denk ik dat de content op het forum (zowel UK als NL) niet breed, kritisch en attractief genoeg is om te blijven boeien en om nieuwe mensen blijvend aan te trekken. Zou het jammer vinden, maar het zal me niet verbazen als we uit moeten kijken naar een alternatieve "hangplek" voor onze gezamenlijk hobby.

    Zal ik anders maar eens een winkeltje openen zodat we voortaan op zondag live kunnen babbelen over onze gezamenlijke hobby?

    No better life than a Secondlife

  • 02-02-2008 4:05 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Geen moderator meer.

    koning:
    Als je zo iets bedenkt dan kijk je toch het aller eerst naar het kosten plaatje

    Ja, is een gok, het inschatten van kostenplaatje.
    En daar had Lee een inschattingsfout,
    niet in de kosten op zich, maar in het verwachtte aantal leden dat dit zou kunnen aantrekken.

    Maar ik moet zeggen dat het (voort)bestaan van BeoWorld los staat van de prize-draw
    en dus de kosten van de prijzen.
    Het geld van de leden / lidmaatschap gaat naar de bouw / onderhoud en server van BeoWorld.

     

  • 02-02-2008 4:15 PM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Dat is goed om te horen. Is er wel eens nagedacht over een lokalere opzet van het forum? Er moeten in NL toch genoeg liefhebbers zijn om een forum actief, breed en draaiend te houden? Ook zou je kunnen overwegen om sponsors/adverteerders toe te laten (B&O NL, B&O dealers, B&O handelaren, 3rd parties, etc. etc.). Maar hoe dan ook; ik denk dat je het wel laagdrempelig(er) moet maken/houden. Ik betaal liever 10 euro uit eigen beweging dan 50 om 1 of 2 niveautjes dieper te mogen kijken. Maar goed, dat is mijn mening.

    No better life than a Secondlife

  • 02-02-2008 5:09 PM In reply to

    • Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

    Re: Geen moderator meer.

    Go ED,

    Ik heb altijd verbaast over gestaan hoeveel tijd jij er in gestopt hebt

    we spreken elkaar nog wel

    gr Eric

  • 02-02-2008 9:08 PM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Ed Kroket,

     ik ben in ieder geval blij dat je nu verteld waarom je weg gaat ....tenminste geen verhaal over ander/of meer werk van je werkgever  ....... of zoals Bart met de noorderzon vertrokken , zonder enige uitleg .

    Laten we eerlijk zijn over dit gedeelte van het forum ....het kan toch niet in de schaduw staan van het oude BeoWorld , dit is meer een "ons kent ons" praat clubje geworden wat draait op een aantal bekenden die wat vragen van nieuwkomers beantwoorden ?

     Ik denk ook dat met het verdwijnen van Ed ( als moderator ) een stukje Beoworld verdwijnt .......... of Ed je nu lag of niet , zijn eeuwige inzet voor Beoworld kan niemand ontgaan zijn !

     Ed , het is jammer dat je er mee stopt  , want volgens mij was dit je lust en je leven !

     Grt Marcel

     

  • 02-03-2008 1:44 AM In reply to

    • Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Bredene near Ostend-Belgium
    • Posts 143
    • Bronze Member

    Re: Geen moderator meer.

    Secondlife:

    Persoonlijk denk ik dat de content op het forum (zowel UK als NL) niet breed, kritisch en attractief genoeg is om te blijven boeien...

    Mijn F membership wordt om deze reden ook niet meer hernieuwd... 

    Yes, I kown my spelling is horrible… Huh?

  • 02-03-2008 4:01 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Wat ik me afvraag heeft denemarken ook geld in deze site gestoken,zo nee waarom blijft de beoworld site dan niet onpartijdig?
  • 02-03-2008 4:08 AM In reply to

    • Johan
    • Not Ranked
    • Joined on 04-26-2007
    • Posts 64
    • Bronze Member

    Re: Geen moderator meer.

    Ed jammer om te horen dat je er mee stopt, hoop wel dat je actief blijft op het forum daar je wel eens inside infomatie had. Ik kan je geen ongelijk geven het is niet meer wat het geweest is. Als ik voorheen een dag of 3 niet op het forum had gekeken was je soms een half uurtje zoet om alle nieuwe meldingen te lezen, nu komt het voor dat er in drie dagen niets geschreven wordt. Het is een beetje ingekakt, naar mijn idee geen discussie forum meer maar een veredele vraagbank, zokomt het bij mij over. Ik mag dan gedeeltelijk van B&O afgestapt zijn omdat het voor mij finacieel niet haalbaar meer is, maar ik blijff het toch HET merk vinden. Ik weet dat jij helemaal een beofiel bent dus daar zal het niet aan liggen. Mogen we ook weten hoe ze in Engeland reagerden op jou beslissing en argumenten?

     Gr. Johan

  • 02-03-2008 4:47 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Ik ben ook van B&O afgestapt omdat het financieel niet meer haalbaar is, maar blijf altijd een warm plekje houden voor ze.

    Ik denk dat dat ook een van de oorzaken is waarom het forum zoveel minder bezocht wordt.

    B&O maakt bijna alleen nog maar volwaardige producten in de extreem dure prijsklasse. Vooral op televisiegebied blijven de prijzen bezopen. Dus veel B&O liefhebbers die wisten waarom ze iets kochten kunnen het nieuw niet meer betalen.

    De mensen die zwemmen in het geld en het wel kunnen betalen kopen het product meer voor de buitenkant omdat het mooi staat in hun huis of om indruk te maken op anderen. Dat is een heel andere categorie  mensen die de werking amper interesseert. Ik ben er overigens van overtuigd dat B&O nog veel meer dealers gaat verliezen op deze manier. De vijver waarin ze vissen is te klein geworden.  Dat heeft ook zijn weerslag op het forum.

     

  • 02-03-2008 5:46 AM In reply to

    Re: Geen moderator meer.

    Ach, van mij is ook weleens een post verwijderd op het general forum zonder duidelijke uitleg :-)

    Weet je eindelijk eens hoe het voelt. 

Page 1 of 3 (68 items) 1 2 3 Next >