in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-05-2008 10:48 AM by DorsetArms. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-30-2008 12:31 AM

    Beogram 3300 vraag

    Beste Beovrienden, ik heb onlangs een Beogram 3300 op de kop getikt. (was van een oud vrouwtje geweest die er alleen op zondag religieuze muziek mee draaideWink) De draaitafel werkt op zich prima, ik heb 'm via een RIAA voorversterker aangesloten op mijn Ouverture.

    Het apparaat is alleen erg smerig en heeft schade aan de alustrip op de stofkap. Ik heb al via mail bij B&O Denemarken geïnformeerd of de stofkap nog te bestellen was. Ik kreeg binnen 24 uur (!) antwoord, maar niet het antwoord dat ik graag had. Ik zit er nu aan te denken om de stofkap maar met een alulak over te spuiten. Ook het draaiplateau is erg vuil. Mijn vraag, kan ik dit plateau er zo afpakken? Ik bedoel daarmee, ligt dit plateau los op een subplateau waar de snaar omheen zit, of trek ik bij verwijdering van het plateau de snaar ook los?

    Het lijkt er trouwens op dat de Beogram 3300 qua kast dezelfde is als de 3500 en de 4500, maar ook daarvan zijn de stofkappen niet meer leverbaar. Sad 

    Groeten Willem 

    You do not own B&O, it owns you!

  • 02-02-2008 5:12 PM In reply to

    • Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

    Re: Beogram 3300 vraag

    ik heb ook nog een set maar kun je het plateau er niet afhalen en schoonmaken met bv glassex dan wordt het alu weer als nieuw

    gr eric

  • 02-05-2008 10:48 AM In reply to

    Re: Beogram 3300 vraag

    Hoi Eric, ik was even een lang weekend uitwaaien in Noordwijk aan Zee, vandaar mijn late reactie. Ik heb net geprobeerd het plateau eraf te halen en dat gaat probleemloos wanneer je de spindel indrukt. Heb 'm afgewassen met Dubro en het resultaat mag er zijn.

    Ziet en speelt als tevoren! 

    You do not own B&O, it owns you!

Page 1 of 1 (3 items)