in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 05-25-2009 10:01 AM by Dillen. 9 replies.
Page 1 of 1 (10 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-08-2008 12:24 PM

    • PFN
    • Not Ranked
    • Joined on 01-08-2008
    • Posts 3
    • Bronze Member

    Køb af brugt tv til små penge

    Jeg overvejer at smide mit gamle 14" tv ad h...... til. I den forbindelse har jeg overvejet at invistere i et brugt B&O tv, men da jeg er studerende må det max koste 5.000,-

    Ved ikke helt hvad jeg skal vælge, har set på et par MX 6000, som passer til prisen. Er også stødt på en enkelt Avant, eller to, som passer til mine kriterier. Kunne godt tænke mig at høre, hvilket tv som er bedst, bla. mht fremtiden (er godt klar over at man skal noget længere op i pris for at få et fremtidssikret tv, men er det helt skævt?) 

    En kammerat har rådet mig til at købe en fladskærm i el- giganten, men vil jo også gerne have noget man kan holde ud at se på, når det er slukketSmile

  • 01-09-2008 10:41 AM In reply to

    • LarsJensen
    • Not Ranked
    • Joined on 04-25-2007
    • Copenhagen, Denmark
    • Posts 65
    • Bronze Member

    Re: Køb af brugt tv til små penge

    Hej

    Kan godt forstå din holdning til brugt B&O  kontra fladskærm fra el-giganten. Har en kammaret med få midler der har været i gennem samme overvejelser. Her er et par råd der måske kan hjælpe dig på vej.

    MX 6000 tager ikke så meget plads og designet er efter de flestes mening lige i øjet. Det er rimelig nemt at placere - selv direkte på gulvet. Ulempen ved det er at det er et 4:3 og afhængig af hvorfra du modtager dine signaler vil en del være i såkaldt "ægte 16:9". Det betyder at en del kanaler vil have et billede der bliver presset sammen og hvor alt derfor er smalt. Et MX 6000 bør du ikke give meget mere for en ca 3.000 - 3.500