in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-20-2008 2:42 AM by Kellogg. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-06-2008 6:47 AM

    Beocom 6000 problemer.

    Hej,

    Jeg har en Beocom 6000 base og to Beocom 6000 håndsæts. Det er den ældre version hvor basen er inde i "pyramide laderen".

    Men de er begyndt at opføre sig mærkeligt. Hvis jeg har håndsættene liggende på f.eks bordet i en dags tid, så virker de ikke mere. Der er stadig fuld batteri på, men de har bare ikke kontakt til basen mere! Når man ringe fra den så siger den bare en høj hyletone i stedet for den klartone der normalt skal komme.

    Når det sker, så skal jeg sætte håndsættet ned i laderen/basen i nogle minutter og så virker håndsættet igen i en lille dags tid!

    Er der nogen der har oplevet det samme eller har haft samme problem? Og hvordan fik I det løst?

    Jeg troede først at måske vores trådløse WLAN skabte forstyrrelser, så satte vores WLAN op til andre kanaler, men lige gyldig hvilken kanal vores WLAN er på, så ser jeg det samme problem med Beocom 6000, så det skyldes ikke forstyrrelser fra mit WLAN.

    Mvh,
    Lars.

  • 01-17-2008 4:23 PM In reply to

    • jg1976
    • Not Ranked
    • Joined on 06-26-2007
    • Jonkoping
    • Posts 15
    • Bronze Member

    Re: Beocom 6000 problemer.

    Hej Lars,

    Jag har precis samma problem som du. Har 2st beocom 6000. En basstation samt en extra station som hänger på väggen. Men det är bara i den ena telefonen som detta uppstår i så jag antar problemet sitter i telefonen. Ett högt pip-ljud kommer från telefonen men lägger jag den på laddning ett par sekunder fungerar den normalt igen.

    Jag, liksom Lars söker en lösning på detta problem. Någon som vet vad det beror på?

    Mvh

    Jens

    - Beovision 7-40 Mk4 - Beocenter 6-26 - Beovision 5 - Beovision Avant 28" - Beolab 1 - Beolab 8000 - Beolab 6000 - Beolab 4 - Beolab 4 - Beolab 3500 - Beolab 2 - Keyring - Masterlink Gateway - Home automation system - Beosound 3 - Beogram 4500 - Beolab 2000 - Beolab 2000

     

  • 01-18-2008 3:00 PM In reply to

    Re: Beocom 6000 problemer.

    Hej jeg har et lignende problem.

    Det startede som Lars beskriver men nu vil min telefon slet ikke finde basen længere. Min serene base finder uden problemer 6000basen.

     Hvem kan hjælpe?

     

    Mvh

     

    Kasper 

  • 01-20-2008 2:42 AM In reply to

    Re: Beocom 6000 problemer.

    Hej,

    Tak for jeres posts. Så det ser ud til jeg er ikke den eneste der har det problem Sad

    Det virker som et meget mærkeligt problem. Er der slet ingen der hørt omdet problem og som har en evt. løsning?

    Mvh,
    Lars.

Page 1 of 1 (4 items)