in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 05-20-2008 3:03 PM by dunkalot. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-14-2008 5:19 PM

    • Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

    beoplayer upgrade vista

    er is nu op de B&O site een upgrade beschikbaar maar ik krijg hem niet goed gedownload.

    bij het aansluiten van de beoport (beosound 6) aan de usb gebeurt er verder niets, het programma

    loopt niet verder . heb een nieuwe laptop met vista home premium

    wie weet de oplossing?

     

    gr eric

  • 05-17-2008 6:22 AM In reply to

    • Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

    Re: beoplayer upgrade vista

    niemand?
  • 05-17-2008 7:31 AM In reply to

    Re: beoplayer upgrade vista

    'Wat  'vertelt' je laptop je...?  Neem aan dat je de USB-poort hot plugged hebt gedaan en een re-boot hebt geprobeerd met de USB bezet ?

    'Vista' zou iets moeten zeggen. De SP1 is uit van Vista HP..., heb je die al geïnstalleerd ?

     

    Cheers

    Beer

    B&O: Don't let the limitations of others limit you
  • 05-17-2008 7:49 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: beoplayer upgrade vista

    Gebruik je de installer direct vanaf de B&O website, of download je de .exe-file ?
    Mijn "probleem" met de B&O website is dat, zodra ik de download-sectie van BeoPlayer bezoek,
    er automatisch een script wordt uitgevoerd, en Mozilla Firefox loopt vervolgens vast.  

    Wanneer ik die pagina bezoek d.m.v. Internet Explorer dan wordt er weer een script uitgevoerd,
    maar na het aanklikken van "annuleren", dan loopt de browser niet vast en kan de .exe-file gedownload worden.
    Zelf geef ik de voorkeur aan het downloaden van een losse installer / .exe-file.

    Ik gebruik danwel geen Vista (XP Pro SP2/3), maar de beveiligingsinstellingen zouden ook een oorzaak kunnen zijn
    voor het niet / niet correct installeren van software.

     

  • 05-20-2008 3:03 PM In reply to

    Re: beoplayer upgrade vista

    Je kan in je  'Explorer'  browser  'scripts foutopsporing in/uitschakelen'  ( IE ) 
    én 'foutopsporing in scripts uitschakelen' (overige) >  (beiden  'uit' selecteren)  opgeven.

    Tevens  'Melding van elke scriptfout'  op  'uit'  zetten. Dit betreft de Visual Basic scripts
    (VBScript) en Java.

    Haal de laatste versie van java binnen, website 'Sun'.... >  dat wil ook nog wel eens helpen...

    'Firefox' ... ???   If it ain't broken..., don't fix it...  ( IE vs Mozilla...)  Smile

    Dit wist je waarschijnijk allemaal al.. maar goed, wellicht nuttig voor een ander...  Idea

    Beer

    B&O: Don't let the limitations of others limit you
Page 1 of 1 (5 items)