in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-08-2008 8:03 AM by Kellogg. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-06-2008 2:22 PM

    KISS KMM-3000 til STB-tabel

    Hej,

    Efter udskiftning af mit BV 7-40 mk 2 til et mk 3 så ville jeg gøre brug af den nyeste STB-tabel

    så jeg kunne styre min boks fra TDC TV, men da de kom og leverede mit nye tv var der ikke en KISS KMM-3000

    i tabellen. Syntes ellers at jeg har hørt herinde fra at den var kommet og at den virkede fejlfrit. Min forhandler siger det modsatte?

    HJÆLP HJÆLP HJÆLP

  • 01-07-2008 5:06 AM In reply to

    Re: KISS KMM-3000 til STB-tabel

    Hej Michael,

    Den er kommet i STB tabellen. Det ved jeg for jeg har den :-)

    Men, den er ikke nødvendigvis i listen bare fordi du har fået nyt TV (sikkert fordi boksen nok stadig ikke er så udbredt). Så selvom du har fået nyt TV, så skal din STB tabel opdateres så Kiss boksen er i din tabel. Dette gøres som en update af en service montør og tager ikke mange minutter. Han kan også ligge Apple TV boksen m.m. ind i tabellen hvis du har sådan en. Med andre ord, han kan næsten "skradder sy" din STB tabel med de bokse du vil have.

    En sådan opdatering koster normalt penge da en servicemand skal ud og lave opdateringen, men da det er et helt nyt TV, så kan du vil bede dem om at gøre det uden beregning :-)

    Held og lykke.

    Mvh,
    Lars.

     

  • 01-08-2008 5:42 AM In reply to

    Re: KISS KMM-3000 til STB-tabel

    Hej Lars,

    Ja så langt er jeg med, da jeg også fik en update til mit "gamle" mk 2.

    Problemet er bare at min forhandler påstår at deres update til min boks ikke virker ordentligt.

     Hvilken forhandler har du, hvis man må spørge?

     Mvh

     Michael

  • 01-08-2008 8:03 AM In reply to

    Re: KISS KMM-3000 til STB-tabel

    Hej Michael,

    Ok. Jeg synes det virker super, lige bortset fra text tv som ikke virker med BEO4, men kun med den original fjernbetjening.

    Jeg bruger B&O på Frederiksberg (Falkoner Allé). Dem har jeg altid brugt og de er rigtige gode - især Lasse.

    Det er B&O's serviceværksted i Lyngby der har opdateret mit TV.

    Mvh,
    Lars.

Page 1 of 1 (4 items)