in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-26-2008 6:46 AM by Soren. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-16-2008 4:17 PM

    Manualer för MCL2

    Hej!

    Jag har ett Beosystem 5500 som jag har börjat plocka på lite redlines och cx högtalare och nu tänkte jag se om jag kunde få lite styr på det i lite fler rum.

    Tydligen skall det finnas en manual som täcker in precis allt det man behöver veta (även hur man exakt kopplar ihop mm) för att bygga upp ett flerrums system.

    Kan det tänkas Big Smile att någon där ute i forumet har en sådan över kanske eller skulle kunna tänkas sälja en. Jag skulle blev mycket glad i så fall Big Smile

    Kanske någon har ett bra tips annars var man kå få fatt i den Yes -  thumbs up

    Hör av er om ni har något.....

    //Mikael

     

     

  • 01-19-2008 10:27 PM In reply to

    • Goldfrog88
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 06-07-2007
    • Melbourne, Australia
    • Posts 83
    • Gold Member

    Re: Manualer för MCL2

    Mikael, if you need a manual for the MCL2, look under "Music Systems / BeoLink Products/ Master Control Link 2" in the Service Manuals section. As a gold member you will be able to access the manuals at http://www.beoworld.org/manuals.asp?cid=3&rid=73.

    Hope this helps ... Babelfish is no use (!) 

  • 01-20-2008 2:45 AM In reply to

    Re: Manualer för MCL2

    Hej!

    Jag fick en MCL manual från B&O. Det är i och för sig ca 5 år sedan men de har nog, annars kan de säkert kopiera. Där finns allt du behöver, både hårdvara, optionprogrammering kopplingsscheman mm. Gå till en butik och fråga eller e-posta b&o

     

     

  • 01-26-2008 5:59 AM In reply to

    Re: Manualer för MCL2

    Hej och tack för tipset.....ibland kan de ju vara lika bra att gå till "källan" Wink

    Jag hör med min lokala butik i Lund.

  • 01-26-2008 6:46 AM In reply to

    • Soren
    • Not Ranked
    • Joined on 05-04-2007
    • Kolding Denmark
    • Posts 56
    • Bronze Member

    Re: Manualer för MCL2

    Hej

     

    Jeg har nogle manualer som PDF, hvis du har en mail kan jeg sende dem til dig

     

    MVH

    Søren

Page 1 of 1 (5 items)