in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 12-16-2007 11:13 PM by Sundby. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 12-12-2007 8:24 AM

    Hjælp til DVB-T

    Jeg kender ikke meget til hele digital boks markedet/teknologien - så jeg behøver lidt hjælp!!

    Hvad jeg gerne vil opnå:

    • Kunne optage DVB-T på min PC som står ved siden af mit BV7-40 MkIII, jeg kører Vista Media Center på PC'en.
    • Kunne se DVB-T uden at PC'en er tændt.
    • Foretrækker en extern boks - men ikke ABSOLUT krav.

    Håber der er nogen der kan give mig lidt input.

    Mvh Sundby

  • 12-15-2007 3:18 AM In reply to

    Re: Hjælp til DVB-T

    Hej.

     

    Tjek lige denne sti: http://forum.beoworld.org/forums/thread/56733.aspx

    Den eneste ændring mht. der hvor jeg skriver "den øverste på listen" passer ikke længere. Det er dette produkt: http://netto-sat.dk/brainwave_digital_uhf_receiver_til_scartstik_b_o-p-57.html?osCsid=69829a714a6de18de3cff7e257b5ab0b

  • 12-15-2007 11:48 AM In reply to

    Re: Hjælp til DVB-T

    Den bedste boks jeg kender er desvære udgået, men kan være der stadig er nogen der har den på lager, den hedder Digiality 2001. og kan styres af PUC controlleren i dit TV og har en god fjernbetjening.
  • 12-16-2007 11:13 PM In reply to

    Re: Hjælp til DVB-T

    Hej igen og tak for hjælpen,

    MEN umiddelbart synes jeg ikke det ser ud som om jeg kan koble nogen af disse bokse til PC'en.. Eller er det bare mig der ikke fatter?

    Jeg vil have en reciever jeg kan bruge i en computer jeg har til at stå ved siden af TV'et. Media Center - og kan optage programmer.. MEN på den anden siden ønsker jeg en boks der ikke er afhængig af software dekoder fra PC'en for at virker.. Dvs at jeg IKKE behøver at have computeren tændt for at se DVB-T TV.

    Har sikkert været lidt uklar i min første post..

Page 1 of 1 (4 items)