in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-04-2007 10:45 AM by Beofreak. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-03-2007 7:13 AM

    • WARFF
    • Not Ranked
    • Joined on 07-24-2007
    • Posts 9
    • Bronze Member

    telenet digitaal en B&O

    goede middag

    heeft iemand van de belgische beoworlders al ervaring met telenet digitaal en meer bepaald de digicorder

    kan deze via beo 5 gestuurd worden of kan je helemaal niets en volstaat de digibox

    2)zit ik sowieso vast aan telenet of is belgacom tv ook een mogelijkheid in een linksysteem

    zou het liefst telenet buitengooien wegens slechte ervaringen dienst naverkoop maar vrees dat ik door coaxkabel en linksysteem aan ze vast zit

    graag jullie ervaringen en eventuele suggesties

    vriendelijk bedankt op voorhand

    warff

  • 11-03-2007 11:58 AM In reply to

    Re: telenet digitaal en B&O

    Warff,

    Welke TV heb je? De Digibox/corder zijn perfect te bedienen met een Beo4/Beo5!

    Het grote voordeel van je linksysteem is dat je op andere plaatsen in je huis eveneens naar Digitale TV kan kijken zonder dat je een extra Digicorder/box dient aan te schaffen. Stap gerust je B&O dealer binnen, hij zal het je perfect kunnen demonstreren.

    Karel.

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 11-03-2007 1:24 PM In reply to

    • WARFF
    • Not Ranked
    • Joined on 07-24-2007
    • Posts 9
    • Bronze Member

    Re: telenet digitaal en B&O

    KAREL

    BEDANKT VOOR HET ANTWOORD ,WAT BETREFT TV ,BINNENKORT BV 7 -40 VANDAAR INTERESSE OM OOK DIGITAAL TE GAAN EN IN LINKKAMER BC 6-26 EN BV 3(DEZE GAAT NAAR DE SLAAPKAMER EN 7 WORDT ORKESTLEIDER)

    MAAR DE DIGICORDER KAN DUS OOK ALS HARDE SCHIJF WORDEN BEDIEND VIA BEO4/5 ?

    GA VOLGENDE WEEK NAAR DEALER OM BV7 TE BEKIJKEN(DAN PAS OPGESTELD IN MARK 3 VERSIE)

    MVR GR WARFF

  • 11-04-2007 10:45 AM In reply to

    Re: telenet digitaal en B&O

    Warff,

     

    Ik heb een aansluiting via Indi ook met een digicorder en met de Beo5 kan ik alles opnemen en afspelen zonder problemen...enkel is het een beetje wennen de Beo5 maar het is leuk speelgoed !!!

    Succes,

    Fil.

Page 1 of 1 (4 items)