in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-03-2007 5:51 PM by ronbeo. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-01-2007 3:26 PM

    Beolab 9

    Ik heb ze niet, wel geluisterd wat vinden jullie van het design en van de klank. Met subwoofer of is die niet nodig.

    Als ik ooit de bank overval lijkt het me wel wat;)

    Opvallend heb net een search gedaan en er staat weinig op het forum over.

    Alvast dank. 

     

     

     

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 11-01-2007 3:48 PM In reply to

    Re: Beolab 9

    Naar mijn mening is een subwoofer overbodig. De klank is prima! het design was even wennen, maar ik ben ze ook op dat vlak gaan waarderen. Heb ze nog niet besteld overigens.

    Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

  • 11-01-2007 6:33 PM In reply to

    Re: Beolab 9

    Design ben ik niet kapot van , maar het geluid is echt super !!!

     Ik heb er bij een vriend thuis even mee gespeeld , hij heeft twee beolab-8000 erbij staan , maar deze vallen echt in het niet ( qua geluid dan , uiterlijk vind ik de bl-8000 mooier)!

  • 11-02-2007 2:49 PM In reply to

    Re: Beolab 9

    Klopt, ik had dit ook met de beolab 7-1. Zoveel geld voor 1 speaker maar echt super. Stereo klopt, niet ideaal voor 5/6.1, maar zo mooi..(en hard!)

    De labs 8000 is een hele mooie speaker maar qua geluid is echt een ander verhaal. Het vreemde is dat het op de beolab 5 de beste speaker zou moeten zijn, maar dat er weinig mensen op het forum dan daadwerkelijk gekocht hebben. Waarom??

    Is ie echt zo lelijk, de vrouw vind het nl. meevallen zo groot zijn ze ook niet.

     

     

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 11-02-2007 3:26 PM In reply to

    Re: Beolab 9

    Oh ja een setje beolab 1 kost rond de 4 mile weliswaar gebruikt groot maar qua geluid?

    Ik denk dat ze minder warm klinken maar voor euro 3,5K verschil?

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 11-03-2007 5:51 PM In reply to

    Re: Beolab 9

    Ik heb ze ongeveer een week beluisterd samen met een set 8000's + RELsub en een set BL5's. Mijn persoonlijke mening is dat de 9's beter klinken als de 8000's met sub, en dat de 9's zeker geen aparte sub nodig hebben(ook niet bij films). T.o.v. de labs5: de 9's vond ik wat commercieeler klinken, wat gekleurder.Heb ook als test een soort technohouse gedraaid, een hele snelle diepe bas, maar daar gingen de 9's van over hun nek... De 5's zijn strakker kwa laag en gedetailleerder in het mid en hoog. Mijn keuze is uiteindelijk toch gevallen op de 5's, maar de 9's klinken echt onwijs goed en zijn lekker klein!
Page 1 of 1 (6 items)