in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 08-30-2007 5:51 AM by Zwets. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-28-2007 2:29 AM

    • Boelie
    • Not Ranked
    • Joined on 08-28-2007
    • Posts 2
    • Bronze Member

    Ipod op beocenter 8500

    Hey iedereen! Ik ben nieuw hier en kom gelijk aan met een brandende vraag!. Ik wil namelijk graag weten of het gemakkelijk is om een ipod of een andere mp3 speler aan te sluiten op een beocenter 8500. Ik zag op Ebay een paar kabels staan, zijn deze ook verkrijgbaar bij gewone B&O dealers? Alvast bedankt voor jullie moeite :)
  • 08-28-2007 7:46 AM In reply to

    Re: Ipod op beocenter 8500

    Ik heb ook een Din-Mini jack kabeltje gekocht via Ebay voor een paar euro.
    Let er wel op dat als je het via de koptelefoon uitgang aansluit je het volume wel erg hard moet zetten met kans op vervorming.
    Beter is de iPod in een iPod dock te plaatsen en deze met het zelfde kabeltje aansluiten.
    Een andere oplossing is een Apple Airport Express te kopen, ook deze sluit je op dezelfde manier aan. Nu kun je draadloos al je muziek van af de computer afspelen. Werkt hier prima.
  • 08-28-2007 8:06 AM In reply to

    • Boelie
    • Not Ranked
    • Joined on 08-28-2007
    • Posts 2
    • Bronze Member

    Re: Ipod op beocenter 8500

    Dankje voor je reactie. Ik ben vandaag naar de B&O dealer hier in het dorp geweest en voor 9,20 heb ik twee kabeltjes/ 1 Din adapterkabel en 1 3,5mm aansluitkabel. Nu kan ik mijn Ipod goed aansluiten en het werkt ook makkelijk. De man bij de B&O dealer waarschuwde mij ook dat het volume wat minder zou zijn en als het tegen zou vallen mocht ik hem terugbrengen. Het viel inderdaad een klein beetje tegen maar het hardste volume is hard zat en ik heb besloten er zo mee door te gaan. Ik koop straks nog even een dockingstation. Staat wel erg vet zo naast mn B&O :D
  • 08-29-2007 4:52 AM In reply to

    Re: Ipod op beocenter 8500

    Een van de mebers van deze site, Ridax maakt een kabeltje met een chipje erin voor een iPod. dan kun je ook je afstandsbediening gebruiken. Ik heb een Beomaster 4500 en het werkt perfect.
  • 08-30-2007 4:22 AM In reply to

    • purk
    • Not Ranked
    • Joined on 04-20-2007
    • Posts 6
    • Bronze Member

    Re: Ipod op beocenter 8500

    Zwets:
    Een van de mebers van deze site, Ridax maakt een kabeltje met een chipje erin voor een iPod. dan kun je ook je afstandsbediening gebruiken. Ik heb een Beomaster 4500 en het werkt perfect.

    Klopt, die heb ik ook, icm een system7000. Werkt goed, vind het persoonlijk wel lastig dat je Ipod-scherm het niet doet als je de kabel erin prikt (geeft aan: Do not Disconnect) Je kunt alleen door playlists heen bladeren, en niet gewoon van artiest naar artiest. Ik werk nooit met playlists, maar als je gewend bent om daar wel mee te werken, werkt het super (met je Beo4!) Kosten rond de 100 dollar meen ik me te herinneren

     

  • 08-30-2007 4:22 AM In reply to

    • purk
    • Not Ranked
    • Joined on 04-20-2007
    • Posts 6
    • Bronze Member

    Re: Ipod op beocenter 8500

    Zwets:
    Een van de mebers van deze site, Ridax maakt een kabeltje met een chipje erin voor een iPod. dan kun je ook je afstandsbediening gebruiken. Ik heb een Beomaster 4500 en het werkt perfect.

    Klopt, die heb ik ook, icm een system7000. Werkt goed, vind het persoonlijk wel lastig dat je Ipod-scherm het niet doet als je de kabel erin prikt (geeft aan: Do not Disconnect) Je kunt alleen door playlists heen bladeren, en niet gewoon van artiest naar artiest. Ik werk nooit met playlists, maar als je gewend bent om daar wel mee te werken, werkt het super (met je Beo4!) Kosten rond de 100 dollar meen ik me te herinneren

     

  • 08-30-2007 5:51 AM In reply to

    Re: Ipod op beocenter 8500

    Vreemd, bij mij kan ik het scherm wel gebruiken. Wellicht heb ik een neiuwere versie.
Page 1 of 1 (7 items)