in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 04-23-2007 4:10 PM by Beoik. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-21-2007 3:44 PM

    • Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Bredene near Ostend-Belgium
    • Posts 143
    • Bronze Member

    Beolink Passive

    Heeft er iemand ervaring bij het gebruik met de Beolink Passive?

    Ik kan een bijna nieuw toestel krijgen voor een redelijke prijs en zit te denken om die aan te sluiten op een paar tweeweg B&W plafond/muur inbouwspeakers in mijn keuken.

    Maar is deze Passive wel handig? je moet namelijk altijd een afstandsbediening bij de hand hebben om radiostations te schuiven. Met de muurbediening krijg je bij aanzet enkel het laatste gekozen station te horen, zonder mogelijk om vanaf die muurbediening/IR te schuiven in stations. Dus als de kleine bengels hier de radio uit doen op harde muziek, moet ik iedere keer bij het opstarten meeluisteren en nadien op zoek gaan naar die afstandsbediening.

    Misschien is de Beosound 1 in de keuken toch handiger?

    Yes, I kown my spelling is horrible… Huh?

  • 04-23-2007 2:39 PM In reply to

    • Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Bredene near Ostend-Belgium
    • Posts 143
    • Bronze Member

    Re: Beolink Passive

    eduard:

    Een beosound 1 is altijd handiger, 220 volt kabel en je bent klaar...

    Bij de beolink passive, heb je meerdere draden nodig, maar je kan het geluid dan wel naar meerdere ruimte's brngen....

    Ik heb zelf een beolink passive voor mijn CX-50 met een ir-oog, voor op zolder en werkt goed. Geen gekke dingen gehad bij het instaleren, alleen de ML kabel vanaf de woonkamer naar zolder brengen was effe een probleem....15 mtr aanleggen.

    Na lang... héél lang nadenken. Ga ik voor de passive. Ik vind het te spijtig om die mooie B&W luidsprekers voor inbouw die ik hier heb niet in te bouwen in mijn keuken.

    Ik ga woensdag een bijna nieuwe passive als een koopje oppikken.

    Je hebt wel gelijk over die beosound 1 

    Yes, I kown my spelling is horrible… Huh?

  • 04-23-2007 4:10 PM In reply to

    Re: Beolink Passive

    Ik heb zo'n opstelling in mijn badkamer, met waterbestendige speakers.
    Heb hier zeker geen spijt van, geeft een uitstekend geluid.
    Beolink 1000 in kastje achter de spiegel voor eventuele bediening van de beolink, maar deze gebruik ik eigenlijk maar zelden.
    Gebruik meestal alleen de bediening op het ir-oog

    Er zijn ook muurbeugeltjes te koop voor een beolink 1000 of beo4 zodat je deze altijd bij de hand hebt.


Page 1 of 1 (4 items)